eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW ORAZ ODPADÓW KOMUNALNYCH



Ogłoszenie z dnia 2022-02-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW ORAZ ODPADÓW KOMUNALNYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usług i Inżynierii Komunalnej sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 710063672

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 6b

1.5.2.) Miejscowość: Łuków

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@puik.lukow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puik.lukow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://puik-lukow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW ORAZ ODPADÓW KOMUNALNYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-053036e4-7e97-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00049736

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00035720/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/PN/TOM/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 482822,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.4. Przedmiotem zamówienia jest:
4.4.1. usługa zagospodarowania odpadów przyjętych na PSZOK oraz odpadów komunalnych odebranych przez PUIK na podstawie zawartych umów;
4.4.2. usługa transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych przyjętych na PSZOK.
4.5. Wykonawca w całym okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest do posiadania odpowiednich wpisów i zezwoleń.
4.6. Wykonawca zobowiązany jest:
4.6.1. realizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, ustawą o odpadach oraz spełniać wymogi określone obowiązującymi przepisami prawa, w tym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2009 r., Nr 104, poz. 868) i ich zmianami,
4.6.2. dysponować środkami transportu i potencjałem osobowym gwarantującym stałe, ciągłe i bezawaryjne świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów,
4.6.3. prowadzić działalność w sposób nie powodujący zagrożenia dla życia i zdrowia mieszkańców, zanieczyszczenia tras wywozu, hałasu i zapylenia oraz uszkodzeń infrastruktury technicznej,
Część 1 Nazwa: Usługa zagospodarowania odpadów i odpadów komunalnych
8.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zagospodarowania odpadów oraz odpadów komunalnych wskazanych w poniższej tabeli:
Kod odpadu Rodzaj odpadu Szacunkowa ilość [Mg]
20 02 03 inne odpady nie ulegające biodegradacji 165
20 03 03 odpady z czyszczenia ulic i placów 70

8.2. Zamówienie obejmuje zagospodarowanie odpadów w całym okresie obowiązywania umowy.
8.3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany poprzez zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami odpadów przywiezionych przez Zamawiającego do Wykonawcy.
8.4. Zamawiający wymienione odpady będzie dostarczał do przetwarzania we własnym zakresie.
8.5. Potwierdzeniem dostarczenia odpadów będzie odpowiednia karta przekazania odpadów komunalnych i/lub kwit wagowy.
8.6. Zamawiający zastrzega możliwość dostarczenia mniejszej lub większej ilości odpadów niż wskazane w powyższej tabeli.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.5.5.) Wartość części: 109122,87 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.4. Przedmiotem zamówienia jest:
4.4.1. usługa zagospodarowania odpadów przyjętych na PSZOKoraz odpadów komunalnych odebranych przez PUIK na podstawie zawartych umów;
4.4.2. usługa transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych przyjętych na PSZOK.
4.5. Wykonawca w całym okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest do posiadania odpowiednich wpisów i zezwoleń.
4.6. Wykonawca zobowiązany jest:
4.6.1. realizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, ustawą o odpadach oraz spełniać wymogi określone obowiązującymi przepisami prawa, w tym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2009 r., Nr 104, poz. 868) i ich zmianami,
4.6.2. dysponować środkami transportu i potencjałem osobowym gwarantującym stałe, ciągłe i bezawaryjne świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów,
4.6.3. prowadzić działalność w sposób nie powodujący zagrożenia dla życia i zdrowia mieszkańców, zanieczyszczenia tras wywozu, hałasu i zapylenia oraz uszkodzeń infrastruktury technicznej,
Część 2 Nazwa: Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów i odpadów komunalnych
8.7. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i zagospodarowania odpadów oraz odpadów komunalnych wskazanych w poniższej tabeli:
Kod odpadu Rodzaj odpadu Szacunkowa ilość [Mg]
20 01 32 leki 1,1
17 03 80 odpadowa papa 25
17 02 02 szkło 8
17 09 04 zmieszane odpady z budowy 70

8.8. Zamówienie obejmuje odbieranie własnym transportem przez Wykonawcę oraz zagospodarowanie odpadów w całym okresie obowiązywania umowy.
8.9. Zamawiający wymaga podstawienia na terenie Zakładu Oczyszczania min. 1 szt. kontenera o pojemności co najmniej 18 m3na odpady o kodzie 17 09 04 do zbierania w nim odpadów.
8.10. Odpady o kodzie 20 01 32 odbierane będą w opakowaniach typu big bag zapewnionych przez Wykonawcę.
8.11. Odpady o kodzie 17 02 02 odbierane będą w kontenerze Kp-7podstawionym przez Wykonawcę.
8.12. Odpady o kodzie 17 03 08 odbierane będą w kontenerze podstawionym przez Wykonawcę o pojemności 18 m3.
8.13. Odbiory będą odbywały się na zlecenia telefoniczne w miarę potrzeb Zamawiającego.
8.14. Zamawiający wymaga odbiorów w terminie do 5 dni od zgłoszenia telefonicznego.
8.15. Potwierdzeniem odebrania odpadów będzie odpowiednia karta przekazania odpadów i/lub kwit wagowy.
8.16. Zamawiający zastrzega możliwość przekazania do Wykonawcy mniejszej lub większej ilości odpadów niż wskazane w powyższej tabeli.
8.17. Wykonawca w całym okresie obowiązywania umowy gwarantuje odpowiedni stan techniczny pojazdów oraz pojemników.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.5.5.) Wartość części: 103350,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.4. Przedmiotem zamówienia jest:
4.4.1. usługa zagospodarowania odpadów przyjętych na PSZOKoraz odpadów komunalnych odebranych przez PUIK na podstawie zawartych umów;
4.4.2. usługa transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych przyjętych na PSZOK.
4.5. Wykonawca w całym okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest do posiadania odpowiednich wpisów i zezwoleń.
4.6. Wykonawca zobowiązany jest:
4.6.1. realizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, ustawą o odpadach oraz spełniać wymogi określone obowiązującymi przepisami prawa, w tym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2009 r., Nr 104, poz. 868) i ich zmianami,
4.6.2. dysponować środkami transportu i potencjałem osobowym gwarantującym stałe, ciągłe i bezawaryjne świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów,
4.6.3. prowadzić działalność w sposób nie powodujący zagrożenia dla życia i zdrowia mieszkańców, zanieczyszczenia tras wywozu, hałasu i zapylenia oraz uszkodzeń infrastruktury technicznej,

Część 3 Nazwa: Usługa zagospodarowania odpadów i odpadów komunalnych
8.18. Przedmiotem zamówienia jest usługa zagospodarowania odpadów oraz odpadów komunalnych wskazanych w poniższej tabeli:
Kod odpadu Rodzaj odpadu Szacunkowa ilość [Mg]
15 01 02 styropian 5
17 01 07 zmieszane odpady betonu i ceramiki 10
16 01 03 zużyte opony 40
20 03 07 odpady wielkogabarytowe 300

8.19. Zamówienie obejmuje zagospodarowanie odpadów w całym okresie obowiązywania umowy.
8.20. Przedmiot zamówienia będzie realizowany poprzez przyjmowanie odpadówprzywiezionych przez Zamawiającego do Wykonawcy.
8.21. Zamawiający wymienione odpady będzie dostarczał do przetwarzania we własnym zakresie.
8.22. Potwierdzeniem dostarczenia odpadów będzie odpowiednia karta przekazania odpadów komunalnych i/lub kwit wagowy.
8.23. Zamawiający zastrzega możliwość dostarczenia mniejszej lub większej ilości odpadów niż wskazane w powyższej tabeli.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.5.5.) Wartość części: 270350,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.