eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Świadczenie usług medycznych w zakresie profilaktycznych badań lekarskich dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego



Ogłoszenie z dnia 2023-01-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług medycznych w zakresie profilaktycznych badań lekarskich dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO ŚLĄSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276254650

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Ligonia 46

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-037

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@slaskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.slaskie.pl/ogloszenia_i_aktualnosci/zamowienia_publiczne/zamowienia_wszczete_od_dnia_01012021_r/zam_na_usl_spoleczne_i_inne_szczegolne_uslugi/?p=2022%5ETryb+podstawowy%5Eaktualne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług medycznych w zakresie profilaktycznych badań lekarskich dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f53592b-7095-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00049641

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00049174/47/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.145 Badania lekarskie 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00470908/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-ZN.272.4.11.2022.WL

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 328553,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług medycznych w zakresie profilaktycznych badań lekarskich dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego.
2. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3 do SWZ.
3. Projektowane postanowienia umowy w sprawie powyższego zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy znajdują się Załączniku nr 2 do SWZ.
4. Instrukcje dla Wykonawcy znajdują się na Platformie pod adresem: https://slaskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=slaskie&USER_MENU_HOVER=publicFilesList
5. Zamawiający zastrzega, iż usługi medyczne będą świadczone w obiektach dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych:
• dostępność do budynku, kondygnacji użytkowej i pomieszczeń; do głównych wejść do budynków, obsługujących pacjentów prowadzą podjazdy i zjazdy dające możliwość poruszania się wózkami inwalidzkimi,
• toalety; w budynku znajdują się toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych,
• windy; w budynkach piętrowych windy są przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
6. Wykonawca składając ofertę oświadczy, że usługi medyczne będą świadczone w obiekcie dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji zadeklarowanego w złożonej ofercie stopnia dostosowania obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych. Gabinety Wykonawcy będą spełniały wymagania określone rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 23 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą.
7. Wykonawca składając ofertę oświadczy, że posiada kwalifikacje, uprawnienia i dysponuje pracowniami i sprzętem niezbędnym do wykonywania usług objętych niniejszym zamówieniem.
8. Wykonawca składając ofertę oświadczy, że posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i zobowiązuje się posiadać je przez cały okres obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji złożonego w tym zakresie oświadczenia i wezwie wybranego do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawcę do okazania polisy OC przed podpisaniem umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia

85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 223157,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 316664,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 223157,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLMED SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 192110780

7.3.3) Ulica: Osiedle Kopernika

7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 223157,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dotyczy pkt 8.3) w Sekcji VIII niniejszego ogłoszenia - Okres realizacji zamówienia:
1.1 Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2023 roku;
2. Przedmiot umowy będzie realizowany sukcesywnie w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wykorzystania maksymalnego wynagrodzenia
Wykonawcy w zależności, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.
3. W celu zapewnienia ciągłości świadczonych usług, prawidłowego przebiegu i kompleksowości badań lekarskich profilaktycznej opieki zdrowotnej zgodnie z art. 229
Ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j.: Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.) konieczne jest zawarcie nowej umowy na okres wskazany powyżej.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości danego rodzaju usług niż określona w załączniku nr 2 do umowy, przy jednoczesnym
zamówieniu większej ilości innego rodzaju usług z zachowaniem cen jednostkowych określonych w załączniku nr 2 do umowy, w ramach maksymalnej kwoty brutto
określonej w § 6 ust. 1 umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania części umowy, w takim przypadku Wykonawcy nie będzie przysługiwało z tego
tytułu wynagrodzenie, a także Wykonawca nie będzie względem Zamawiającego wnosił żadnych roszczeń odszkodowawczych. Zamawiający określa, że z liczby 970
pracowników skieruje na badania (wstępne i okresowe) min 388 osób (40%).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.