Ogłoszenie z dnia 2021-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00012407/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-02
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00049635 z dnia 2021-05-10 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Rozbudowa ul. Konstytucji 3 Maja oraz ul. Partyzantów do skrzyżowania z ul. Oświatową wrazz przebudową (...) więcej w pkt 4.2.2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Starachowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009892
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Radomska 45
1.5.2.) Miejscowość: Starachowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 041-273-82-75
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@starachowice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starachowice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.um.starachowice.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Rozbudowa ul. Konstytucji 3 Maja oraz ul. Partyzantów do skrzyżowania z ul. Oświatową wrazz przebudową (...) więcej w pkt 4.2.22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-659edb93-7b4d-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00049635
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001188/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Rozbudowa ul. Konstytucji 3 Maja oraz ul. Partyzantów do skrzyżowania z ul. Oświatową wraz z przebudową skrzyżowania ul. Radomskiej z ul. Konstytucji 3 Maja” . Nadzór inwestorski.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Poprawa komunikacji publicznej w Starachowicach poprzez modernizację infrastruktury i zakup taboru niskoemisyjnego - etap II” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 3.4 „Strategia niskoemisyjna, wsparcie zrównoważonej multimodalnej mobilności miejskiej” Osi 3 „Efektywna i zielona energia” (więcej w pkt 4.2.2)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012407/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2021.HE
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 87751,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa postępowania: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Rozbudowa ul. Konstytucji 3 Maja oraz ul. Partyzantów do skrzyżowania z ul. Oświatową wraz z przebudową skrzyżowania ul. Radomskiej z ul. Konstytucji 3 Maja”.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Rozbudowa ul. Konstytucji 3 Maja oraz ul. Partyzantów do skrzyżowania z ul. Oświatową wraz z przebudową skrzyżowania ul. Radomskiej z ul. Konstytucji 3 Maja”. Zamówienie obejmuje świadczenie usługi w okresie realizacji inwestycji oraz w okresie rękojmi za wady, polegającej na koordynacji, zarządzaniu, kontroli, nadzorowaniu i rozliczeniu robót budowlanych, w tym ewentualnych robót dodatkowych i zamiennych.Główny zakres robót objęty nadzorem:wykonanie nawierzchni bitumicznej (jezdnia, rondo, ścieżka rowerowa) o łącznej powierzchni ok. 9 763 m2, wykonanie nawierzchni z kostki granitowej gr. 16 cm (zatoka autobusowa, za bruk na rondzie), o łącznej powierzchni ok. 390 m2,wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (miejsca postojowe, zjazdy, chodnik, ciąg pieszo-rowerowy, pow. wyłączone z ruchu), o łącznej powierzchni ok. 7 261 m2,wykonanie nawierzchni z płyt guzowatych gr. 8 cm (przy przejściach dla pieszych) – 82 m2,budowa kanału deszczowego z rur PP f 300 i f 200 łącznej długości ok. 351,5 m,budowa studni kanalizacyjnych betonowych f 1200 – 16 szt.,budowa wpustów ulicznych ściekowych – 34 kpl.,budowa wpustów ulicznych liniowych – 11 mb,budowa wodociągu z rur PE f 125,160, 250 i 400 o łącznej długości 792 m,budowa linii oświetlenia ulicznego (kabel YAKXs 4x35 mm2) – ok. 866 mb,montaż słupów oświetleniowych –46 szt. (w tym 1szt. z demontażu),montaż opraw oświetleniowych typu LED –51 szt.,montaż naświetlaczy LED do iluminacji pomnika – 2 kpl.,przebudowa istniejącej sieci gazowej niskiego ciśnienia na skrzyżowaniu ulic Oświatowej i Szkolnej – montaż rurociągu z rur PE: f 225x13,4 i f 250x14,8 – o łącznej dł. 70,7 m,budowa telekomunikacyjnego kanału technologicznego KTu (ulicznego) – 862 m oraz KTp (przepustowego) – 102 m wraz ze studniami kablowymi – 24 szt.,przebudowa kolidującej sieci elektroenergetycznej nn oraz telekomunikacyjnej.Szczegółowo zakres robót budowlanych opisuje dokumentacja projektowa załączona do Specyfikacji warunków zamówienia na wykonanie robót budowlanych (opublikowanej na stronie BIP zamawiającego).Projekt „Poprawa komunikacji publicznej w Starachowicach poprzez modernizację infrastruktury i zakup taboru niskoemisyjnego - etap II” współfinansowanyz Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 3.4 „Strategia niskoemisyjna, wsparcie zrównoważonej multimodalnej mobilności miejskiej” Osi 3 „Efektywna i zielona energia” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.Okres rękojmi za wady wynosić będzie, zgodnie z ofertą wykonawcy robót budowlanych- 84 miesiące, od dnia odbioru końcowego nadzorowanych robót budowlanych.W załączeniu projekt umowy, w której określono szczegółowo m.in. przedmiot zamówienia, terminy realizacji, zasady rozliczenia i płatności a także obowiązki Wykonawcy nadzoru inwestorskiego.Ze względu na charakter czynności objętych zamówieniem Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób biorących udział w realizacji zamówienia na podstawie stosunku pracy. Termin wykonania zamówienia – wymagany – do dnia odbioru końcowego robót budowlanych i przedstawienia przez Wykonawcę rozliczenia robót, tj. około 8 miesięcy od dnia podpisania umowy. Planowany termin zakończenia robót budowlanych– do dnia 22.11.2021 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21437,60
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54489,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21437,60
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadis Sp. z o. o. M2 Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382953623
7.3.3) Ulica: Słoneczna 47
7.3.4) Miejscowość: Czudec
7.3.5) Kod pocztowy: 38-120
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARKADIS SP. Z O.O. M2 SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ARKADIS SP. Z O.O. M2 SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21437,60
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-222021-05-10 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- "Przebudowa dachu na Szkole Podstawowej nr 9 w Starachowicach - segment C"
- Dowóz uczniów szkół ponadpodstawowych na warsztaty, zajęcia edukacyjne i inne w związku z realizacją projektu "Dziś uczeń - jutro student" w roku 2024
- Bieżące utrzymanie i konserwacja fontann na terenie miasta Starachowice w latach 2024-2026 r.
- Remont budynku portierni - etap IV.
- Świadczenie usług mobilnego fizjoterapeuty
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy istniejących obiektów sportowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 18 przy ul. Krasickiego w Gdyni
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad rewitalizacją Parku Miejskiego im. Marszałka Józefa Piłsudskiego we Wrześni oraz budową zbiorników retencyjnych na wody opadowe
- Pełnienie funkcji koordynatora procesu inwestycyjnego
- "Zeroemisyjne źródło ogrzewania w Szpitalu Powiatowym w Kolbuszowej"
- ŚWIADCZENIE USŁUGI INŻYNIERA KONTRAKTU DLA ZADANIA POD NAZWĄ "ROZBUDOWA RACIBORSKIEGO CENTRUM AKTYWNEJ INTEGRACJI SPOŁECZNEJ"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży instalacyjnej w trakcie realizacji inwestycji "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej (...) na potrzeby SIM w Gminie Psary - etap IV"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.