eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania "Rozbudowa ul. Konstytucji 3 Maja oraz ul. Partyzantów do skrzyżowania z ul. Oświatową wraz z przebudową (...) więcej w pkt 4.2.2



Ogłoszenie z dnia 2021-05-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00049635 z dnia 2021-05-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Rozbudowa ul. Konstytucji 3 Maja oraz ul. Partyzantów do skrzyżowania z ul. Oświatową wrazz przebudową (...) więcej w pkt 4.2.2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Starachowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009892

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Radomska 45

1.5.2.) Miejscowość: Starachowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 041-273-82-75

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@starachowice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starachowice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.um.starachowice.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Rozbudowa ul. Konstytucji 3 Maja oraz ul. Partyzantów do skrzyżowania z ul. Oświatową wrazz przebudową (...) więcej w pkt 4.2.2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-659edb93-7b4d-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00049635

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001188/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 Rozbudowa ul. Konstytucji 3 Maja oraz ul. Partyzantów do skrzyżowania z ul. Oświatową wraz z przebudową skrzyżowania ul. Radomskiej z ul. Konstytucji 3 Maja” . Nadzór inwestorski.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Poprawa komunikacji publicznej w Starachowicach poprzez modernizację infrastruktury i zakup taboru niskoemisyjnego - etap II” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 3.4 „Strategia niskoemisyjna, wsparcie zrównoważonej multimodalnej mobilności miejskiej” Osi 3 „Efektywna i zielona energia” (więcej w pkt 4.2.2)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012407/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2021.HE

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 87751,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa postępowania: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Rozbudowa ul. Konstytucji 3 Maja oraz ul. Partyzantów do skrzyżowania z ul. Oświatową wraz z przebudową skrzyżowania ul. Radomskiej z ul. Konstytucji 3 Maja”.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Rozbudowa ul. Konstytucji 3 Maja oraz ul. Partyzantów do skrzyżowania z ul. Oświatową wraz z przebudową skrzyżowania ul. Radomskiej z ul. Konstytucji 3 Maja”. Zamówienie obejmuje świadczenie usługi w okresie realizacji inwestycji oraz w okresie rękojmi za wady, polegającej na koordynacji, zarządzaniu, kontroli, nadzorowaniu i rozliczeniu robót budowlanych, w tym ewentualnych robót dodatkowych i zamiennych.Główny zakres robót objęty nadzorem:wykonanie nawierzchni bitumicznej (jezdnia, rondo, ścieżka rowerowa) o łącznej powierzchni ok. 9 763 m2, wykonanie nawierzchni z kostki granitowej gr. 16 cm (zatoka autobusowa, za bruk na rondzie), o łącznej powierzchni ok. 390 m2,wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (miejsca postojowe, zjazdy, chodnik, ciąg pieszo-rowerowy, pow. wyłączone z ruchu), o łącznej powierzchni ok. 7 261 m2,wykonanie nawierzchni z płyt guzowatych gr. 8 cm (przy przejściach dla pieszych) – 82 m2,budowa kanału deszczowego z rur PP f 300 i f 200 łącznej długości ok. 351,5 m,budowa studni kanalizacyjnych betonowych f 1200 – 16 szt.,budowa wpustów ulicznych ściekowych – 34 kpl.,budowa wpustów ulicznych liniowych – 11 mb,budowa wodociągu z rur PE f 125,160, 250 i 400 o łącznej długości 792 m,budowa linii oświetlenia ulicznego (kabel YAKXs 4x35 mm2) – ok. 866 mb,montaż słupów oświetleniowych –46 szt. (w tym 1szt. z demontażu),montaż opraw oświetleniowych typu LED –51 szt.,montaż naświetlaczy LED do iluminacji pomnika – 2 kpl.,przebudowa istniejącej sieci gazowej niskiego ciśnienia na skrzyżowaniu ulic Oświatowej i Szkolnej – montaż rurociągu z rur PE: f 225x13,4 i f 250x14,8 – o łącznej dł. 70,7 m,budowa telekomunikacyjnego kanału technologicznego KTu (ulicznego) – 862 m oraz KTp (przepustowego) – 102 m wraz ze studniami kablowymi – 24 szt.,przebudowa kolidującej sieci elektroenergetycznej nn oraz telekomunikacyjnej.Szczegółowo zakres robót budowlanych opisuje dokumentacja projektowa załączona do Specyfikacji warunków zamówienia na wykonanie robót budowlanych (opublikowanej na stronie BIP zamawiającego).Projekt „Poprawa komunikacji publicznej w Starachowicach poprzez modernizację infrastruktury i zakup taboru niskoemisyjnego - etap II” współfinansowanyz Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 3.4 „Strategia niskoemisyjna, wsparcie zrównoważonej multimodalnej mobilności miejskiej” Osi 3 „Efektywna i zielona energia” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.Okres rękojmi za wady wynosić będzie, zgodnie z ofertą wykonawcy robót budowlanych- 84 miesiące, od dnia odbioru końcowego nadzorowanych robót budowlanych.W załączeniu projekt umowy, w której określono szczegółowo m.in. przedmiot zamówienia, terminy realizacji, zasady rozliczenia i płatności a także obowiązki Wykonawcy nadzoru inwestorskiego.Ze względu na charakter czynności objętych zamówieniem Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób biorących udział w realizacji zamówienia na podstawie stosunku pracy. Termin wykonania zamówienia – wymagany – do dnia odbioru końcowego robót budowlanych i przedstawienia przez Wykonawcę rozliczenia robót, tj. około 8 miesięcy od dnia podpisania umowy. Planowany termin zakończenia robót budowlanych– do dnia 22.11.2021 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21437,60

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54489,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21437,60

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadis Sp. z o. o. M2 Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382953623

7.3.3) Ulica: Słoneczna 47

7.3.4) Miejscowość: Czudec

7.3.5) Kod pocztowy: 38-120

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21437,60

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-22
2021-05-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.