eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami polegającymi na wykonaniu zagospodarowania terenu "Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 264 ul. Majewskiego 17" ETAP II



Ogłoszenie z dnia 2024-01-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami polegającymi na wykonaniu zagospodarowania terenu „Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 264 ul. Majewskiego 17” ETAP II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ochota

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grójecka 17a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-021

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ochota.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ochota.um.warszawa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami polegającymi na wykonaniu zagospodarowania terenu „Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 264 ul. Majewskiego 17” ETAP II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0fd5a984-b600-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00049558

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie na Pełnienie Funkcji inspektora nadzoru inwestycyjnego nad realizacja robót budowlanych - wykonanie zagospodarowania terenu małej architektury w ramach zadania inwestycyjnego " Budowa hali sportowej przy szkole Podstawowej nr 264 ul. Majewskiego 17" Etap II", o wartości szacunkowej 20 000,00 PLN netto, można przeprowadzić w trybie zamówienia z wolnej ręki zgodnie z art. 305 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych z uwzględnieniem art. 214 ust. 1 pkt 7 ww. ustawy. Usługi będące przedmiotem niniejszego zamówienia stanowią powtórzenie podobnych usług, wykonywane były w ramach zamówienia podstawowego nr 22/2022/PAM, zakończonego podpisania umową nr OCH/WOŚ/C/36/2022 z dnia10.11.2022r. Ponadto udzielenie zamówienia na usługi przewidziano w ogłoszeniu o zamówieniu a ich wartość została uwzględniona przy szacowaniu zamówienia podstawowego. Tym samym zostały spełnione wszystkie przesłanki udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 35/2023/PAM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 20000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa wjazdu dla samochodów osobowych i zaopatrzenia budynku, który będzie stanowił dojazd pożarowy, budowa chodników zapewniających dostęp do wszystkich wejść projektowanego budynku, budowa 10 miejsc parkingowych łączne w tym 2 dla osób niepełnosprawnych, dostawa i montaż oświetlenia typu parkowego LED, ławek parkowych i koszy parkowych na śmieci, demontaż istniejącego ogrodzenia od strony ul. Majewskiego na odcinku od narożnika terenu do istniejącej bramy do budynku szkoły, wykonanie nowego ogrodzenia na podmurówce betonowej z profili zamkniętych, ocynkowanych oraz malowanych proszkowo wraz z bramą usytuowana w miejscu budowanego wjazdu. .

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOTI C.E.L Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP-1132539535

7.3.3) Ulica: Nadłkowo

7.3.4) Miejscowość: Nadłkowo 44

7.3.5) Kod pocztowy: 09-454

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.