eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czersk › CZ1Wykdok.proj.bud. mostuwciągudrogi gminnejnr224029Gwkilometrze 1+998wm.Wieckwrazprzebudowądojazdówdoobiektu.CZ2Wyk dok.proj.bud.ul.CzerwonychMakówwCzersku.CZ3Wykodokprojbudowyul.BrzozowejwWądołach.



Ogłoszenie z dnia 2021-05-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00049450 z dnia 2021-05-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
CZ1Wykdok.proj.bud. mostuwciągudrogi gminnejnr224029Gwkilometrze 1+998wm.Wieckwrazprzebudowądojazdówdoobiektu.CZ2Wyk dok.proj.bud.ul.CzerwonychMakówwCzersku.CZ3Wykodokprojbudowyul.BrzozowejwWądołach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351274

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 27

1.5.2.) Miejscowość: Czersk

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 523954810

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad_miejski@czersk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

CZ1Wykdok.proj.bud. mostuwciągudrogi gminnejnr224029Gwkilometrze 1+998wm.Wieckwrazprzebudowądojazdówdoobiektu.CZ2Wyk dok.proj.bud.ul.CzerwonychMakówwCzersku.CZ3Wykodokprojbudowyul.BrzozowejwWądołach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a738e6c8-867d-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00049450

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001924/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Opracowanie dokumentacji budowy, przebudowy lub rozbudowy dróg i drogowych obiektów inżynieryjnych (m.in. most we Wiecku; Czersk, ul. Czerwonych Maków)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018791/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 66202,83 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy odcinka drogi gminnej nr 224029G w miejscowości Wieck wraz z budową obiektu mostowego nad rzeką Studzieniecką Strugą.1. Opis stanu istniejącegoIstniejący most ma konstrukcję drewnianą leżajową, Jest to most dwuprzęsłowy o długości ok. 11,5 m, o jezdni drewnianej. Most nie ma chodników. Aktualnie droga przy obiekcie oznakowana jest znakami pionowymi B18 (8t).2. Lokalizacja istniejącego mostu (załącznik nr 10 do SWZ załącznik nr 1 do OPZ).Most usytuowany jest w ciągu drogi gminnej nr 224029G w kilometrze 1+998 w miejscowości Wieck, działka nr 59/1 obręb ewidencyjny Wieck.3. Lokalizacja nowego mostu.Nowy most ma zostać zaprojektowany w miejscu istniejącego mostu.Uwaga! Zamawiający nie wyklucza konieczności ingerencji w działkę nr 79 obręb ewidencyjny Wieck.4. Wymagania i parametry techniczno - użytkowe dla realizowanego zadania4.1. Parametry techniczno - użytkowe budowanego mostuBudowę nowego mostu należy zaprojektować w ten sposób aby uzyskać założone poniżej parametry techniczno -użytkowe:4.1.1. Nośność mostu – nowoprojektowany obiekt powinien umożliwić przejazd pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej – 30 ton. W ramach dokumentacji projektowej należy określić klasę MLC.4.1.2. Szerokość użytkowa jezdni – zgodna z obowiązującymi przepisami dla drogi klasy D4.1.3. Chodnik jednostronny (lub ciąg pieszo rowerowy) o szerokości zgodnej z obowiązującymi przepisami.4.1.4. Elementy bezpieczeństwa ruchu - zgodnie z obowiązującymi przepisami, zaprojektować według propozycji Projektanta uzgodnionej z Zamawiającym.4.1.5. Nawierzchnia jezdni na moście - warstwa ścieralna SMA11, warstwa ochronna - asfalt lany na izolacji pomostu.4.1.6. Nawierzchnia chodnika i opaski - żywica epoksydowo - poliuretanowa, odporna na promieniowanie UV oraz na ścieranie.4.1.7. Zabezpieczenie antykorozyjne - na obiekcie należy przewidzieć zabezpieczenie antykorozyjne.4.1.8. Kanały technologiczne - w kapie chodnikowej zaprojektować kanały kablowe min. 4 szt. (zabezpieczone kapslami i pozostawionymi linkami do wciągania kabli).4.1.9. Umocnienie koryta rzeki, jak i samo koryto rzeki wyprofilować według uzgodnień z Zarządcą rzeki.4.1.10. Znaki pomiarowe - zaprojektować znaki pomiarowe zgodnie z wymaganymi przepisami.4.1.11. Płyty przejściowe na mokro - zaprojektować według propozycji Projektanta uzgodnionej z Zamawiającym.4.1.12. Odwodnienie zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami.4.1.13. Konstrukcja nawierzchni - warstwa ścieralna SMA11.4.2. Parametry techniczno - użytkowe przebudowywanej drogi gminnej nr 224029G4.2.1. Zakres przebudowy drogi - Gmina Czersk określa długość drogi do przebudowy przed i za mostem na ok. 200 m działka nr 59/1; 75/5 obręb ewidencyjny Wieck (50 m w stronę m. Wojtal i 150 m w kierunku miejscowości Klonowice) zakładając przestrzeganie wymagań zawartych w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. 4.2.2. Klasa techniczna drogi – D.4.2.3. Kategoria ruchu - KR-1.4.2.4. Szerokość jezdni - 5 m.4.2.5. Szerokość poboczy gruntowych – min. 0,75 m.4.2.6. Nośność nawierzchni - 100 kN/oś.4.2.7. Chodnik jednostronny (lub ciąg pieszo rowerowy) na dojazdach do obiektu po 20 m z każdej strony dojazdu.4.2.8. Konstrukcja nawierzchni - warstwa ścieralna SMA 11.5. Wymagania dla opracowań projektowych5.1. Zakres dokumentacji projektowejPrzewidywany zakres opracowania projektowego powinien obejmować:5.1.1. Uzyskanie mapy do celów projektowych z naniesionymi granicami własności i numerami działek sąsiednich oraz reperami roboczymi).5.1.2. Uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego.5.1.3. Wykonanie dokumentacji geotechnicznej podłoża dla potrzeb budowy mostu wraz z przyległym układem drogowym.5.1.4. Wykonanie pomiarów geodezyjnych aktualizujących stan istniejący i projektowany w formie operatu geodezyjnego załączonego do dokumentacji podstawowej.5.1.5. Opracowanie karty informacyjnej przedsięwzięcia i złożenie jej wraz z wnioskiem o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięci z wszystkimi wymaganymi prawem załącznikami.5.1.6. Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia ( w tym opracowanie raportu o oddziaływaniu na środowisko w zakresie umożliwiającym uzyskanie decyzji środowiskowej) - jeżeli decyzja nakłada obowiązek wykonania urządzeń ochrony środowiska, należy uwzględnić je w wykonywanych projektach budowlanych i wykonawczych.5.1.7. Uzyskanie pozwolenia wodno - prawnego oraz uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w tym rejonie wraz z opracowaniem operatu wodno - prawnego, zawierającego elementy wyszczególnione w Ustawie z 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1566) ( o ile będzie wymagany).5.1.8. Wykonanie niezbędnych czynności formalno - prawnych prowadzących do podpisania przez Gminę Czersk porozumienia/umowy z Zarządcą cieku umowy użytkowania gruntów pokrytych wodami (w przypadku gdy będzie to wymagane).5.1.9. Uzyskanie (pozwolenia wodnoprawnego) zgody na wprowadzenie ścieków do wód lub do ziemi w ramach szczególnego korzystania z wód.5.1.10. Opracowanie projektu rozbiórki istniejącego mostu.5.1.11. Opracowanie projektów: budowlanego i wykonawczego budowy mostu wraz z przebudową drogi gminnej nr 224029G.5.1.12. Projekt budowy kanału technologicznego – kanał powinien być zaprojektowany w obiekcie zgodnie z pkt 4.1.8. oraz na dojazdach do obiektu.5.1.13. Opracowanie projektów branżowych (o ile będzie to konieczne), ich uzgodnienie oraz zatwierdzenie bądź w przypadku braku konieczności wykonania projektów - uzyskanie uzgodnień branżowych.5.1.14. Opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas robót budowlanych wraz z jego zatwierdzeniem. 5.1.15. Projekt stałej organizacji ruchu wraz z jego zatwierdzeniem. 5.1.16. Opracowanie dokumentacji geodezyjnej związanej z nabywaniem nieruchomości (tylko w przypadku konieczności trwałego zajęcia terenu).5.1.17. Sporządzenie operatu dendrologicznego (o ile będzie wymagany) - przewiduje się inwentaryzację istniejącego drzewostanu ze wskazaniem drzew do wycinki i jeśli będzie to konieczne uzyskanie decyzji o pozwoleniu na wycinkę. 5.1.18. Sporządzenie analizy hałasu (o ile będzie wymagana).5.1.19. Opracowanie przedmiarów i kosztorysów.5.1.20. Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.5.1.21. Uzyskanie wszystkich uzgodnień, decyzji i opinii niezbędnych dla uzyskania pozwolenia na rozbiórkę, na budowę lub decyzji ZRiD.5.1.22. Uzyskanie zatwierdzenia Gminy Czersk w stosunku do wykonywanych projektów oraz wszelkich opracowań związanych z realizacją niniejszego zamówienia.Dokumentacja projektowa powinna zawierać wszelkie niezbędne projekty, dokumenty, uzgodnienia, badania i analizy, które umożliwią prawidłowe wykonanie zadania. Dokumentacja projektowa powinna być zgodna z obowiązującymi przepisami, normami, wytycznymi. Jeżeli prawo lub inne względy wymagają, aby niektóre dokumenty Wykonawcy były weryfikowane przez osoby do tego uprawnione lub uzgodnione przez odpowiednie instytucje, to przeprowadzenie weryfikacji, sprawdzeń bądź uzgodnień będzie przeprowadzone przez Wykonawcę na jego koszt. Wszelkie wymagane uzgodnienia należy dołączyć do dokumentacji projektowej. Oryginały uzgodnień należy przekazać Zamakającemu.Wykonawca robót przed złożeniem dokumentacji projektowej do zatwierdzenia w stosownych urzędach i instytucjach powinien uzyskać opinię Zamawiającego.5.2. Ilość egzemplarzy dokumentacji projektowejDokumentację należy opracować w 5 egzemplarzach wraz z oświadczeniem o jej kompletności i z 2 egzemplarzami w wersji elektronicznej na płycie CD lub DVD. Oryginały uzgodnień winny być złożone w 1 teczce ze spisem treści i ponumerowane. Wykonawca powinien przewidzieć dodatkowe egzemplarze potrzebne do uzgodnień, opinii, zatwierdzeń oraz na potrzeby bieżących konsultacji z Zamawiającym i podmiotami zewnętrznymi. Dokumentacja powinna być odebrana protokolarnie.6. Nadzór autorski6.1. Wykonawca zapewni sprawowanie nadzoru autorskiego, w rozumieniu art. 20 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) – dalej ustawa Prawo Budowlane, przez osobę wymienioną w Ofercie jako Główny Projektant.6.2. Zmiana Projektanta po zakończeniu realizacji zamówienia w zakresie opracowania dokumentacji dla przedsięwzięcia, może nastąpić jedynie po złożeniu przez wyznaczoną przez Wykonawcę oraz zaakceptowaną przez Zamawiającego osobę pisemnego oświadczenia o przejęciu obowiązków projektanta, wynikających z art. 20 ustawy Prawo Budowlane, z podaniem dnia przejęcia obowiązków oraz złożeniu przez dotychczasowego projektanta oświadczenia o zgodzie na scedowanie obowiązków projektanta na wskazaną osobę z podaniem dnia przekazana tych obowiązków. Uwaga ze względu na ograniczoną ilośc znaków w biuletynie szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71322300-4 - Usługi projektowania mostów

4.5.5.) Wartość części: 41935,43 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Wykonanie dokumentacji projektowej budowy ul. Czerwonych Maków w Czersku (droga gminna nr 223058 G).1. Przedmiot zamówienia obejmuje :1.1. Projekt budowy ul. Czerwonych Maków w Czersku - dł. ok. 0,2 km.1.1.1. Obecny pas drogowy stanowią działki nr: 1271/2; 1275/2; 1276/2 (nieuregulowany stan prawny - działka do przejęcia procedurą ZRID); 1277/2 obręb ewidencyjny Czersk-miasto.Uwaga!Zamawiający nie wyklucza potrzeby częściowego przejęcia innych działek procedurą ZRID.1.1.2. Skrzyżowania z drogami: ul. Adama Mickiewicza (dz. nr 1271/4) i ul. Starego Urzędu (1277/9) obr. Czersk-miasto.1.2. Projekt budowy sieci kanalizacji deszczowej po uzyskaniu warunków technicznych z Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Czersku. Zamawiający zastrzega, że może zajść potrzeba rozszerzenia projektu branży sanitarnej o inne działki w celu odprowadzenia wód opadowych i roztopowych lub lokalizacji skrzynek retencyjno-rozsączających. Powyższe Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie.1.3. Projekt budowy linii kablowej oświetlenia ulicznego.1.4. Projekt budowy kanału technologicznego lub uzyskanie skutecznego zwolnienia z obowiązku budowy kanału technologicznego od ministra właściwego ds. informatyzacji (Minister Cyfryzacji).1.5. Projekt docelowej organizacji ruchu wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i zezwoleniem Starosty Chojnickiego, w tym zastosowanie elementów spowalniających ruch np. wyniesione przejście dla pieszych.1.6. Projekt likwidacji ewentualnych kolizji z siecią wod.-kan., energetyczną, telekomunikacyjną, gazową itp.2. Zakres prac projektowych obejmuje:2.1. Zawartość dokumentacji projektowej :2.1.1. Projekt budowlany oraz inne opracowania, jeżeli będą wymagane do uzyskania pozwolenia na budowę/ZRID, lub konieczne ze względów wykonawczych.2.1.2. Przedmiary robót zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t. j. - Dz. U. z 2013 r., poz. 1129).2.1.3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zawierająca zbiory wymagań niezbędnych dla określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych , właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót i będą zawierać: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót podstawowych, rodzaje robót według przyjętej systematyki lub grup robót.2.1.4. Ponadto należy je opracować z uwzględnieniem podziału szczegółowego według Wspólnego Słownika Zamówień.2.1.5. Kosztorysy inwestorskie sporządzonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego , obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389).2.1.6. Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2020 r. poz. 1609).2.2. Dokumentację należy opracować w 5 egzemplarzach wraz z oświadczeniem o jej kompletności i z 2 egzemplarzami w wersji elektronicznej na płycie CD lub DVD. Oryginały uzgodnień winny być złożone w 1 teczce ze spisem treści i ponumerowane.2.3. Ponadto do Wykonawcy należy:2.3.1. Uzyskanie wszelkich wymaganych, zgodnie z polskim prawem, uzgodnień, warunków, opinii i decyzji administracyjnych niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej.2.3.2. Przeprowadzenie procedury uzyskania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, (w przypadku takiej konieczności) - koszty podziałów geodezyjnych są po stronie Wykonawcy.2.3.3. Uzyskanie prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (w przypadku konieczności wykonania).2.3.4. Opracowanie raportu o oddziaływaniu na środowisko (w razie wystąpienia takiej konieczności).2.3.5. Uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego.2.3.6. Uzyskanie warunków technicznych z Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Czersku na odprowadzenie wód opadowych i roztopowych.2.3.7. Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę.2.3.8. Uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu wodno - prawnym (w przypadku konieczności uzyskania).2.3.9. Opracowanie operatu wodno-prawnego (w przypadku konieczności opracowania),2.3.10. Poniesienie kosztu opracowania podkładów geodezyjnych niezbędnych do wykonania projektów budowlanych.2.3.11. Uzgadnianie na bieżąco prac projektowych i uzyskanie akceptacji Zamawiającego.2.3.12. Na etapie prowadzenia procedury przetargowej udzielenie odpowiedzi Zamawiającemu na pytania zadane przez wykonawców w zakresie będącym przedmiotem niniejszego postępowania.2.3.13. Dokumentację niezbędną do uzyskania wszelkich opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami Wykonawca dostarcza na swój koszt, czynności te Wykonawca wykonuje w imieniu Zamawiającego.3. Lokalizacja drogi (załącznik nr 10 do SWZ załącznik nr 2 do OPZ).3.1. Istniejący plan miejscowy.3.2. Dostęp do podziałów geodezyjnych - http://czersk.e-mapa.net/.4. Obowiązki Wykonawcy na etapie projektowania:4.1. Opracowanie dokumentacji projektowej należy podzielić na etapy:4.1.1. Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 40 dni od dnia podpisania umowy, dwóch wariantów koncepcji projektu drogowego, w tym:- I wariant o jezdni 5 m + obustronne chodniki po 1,5 m + zjazdy do posesji, nawierzchnia jezdni chodników z kostki brukowej betonowej,- II wariant w formie ciągu pieszo-jezdnego, nawierzchnia jezdni chodników z kostki brukowej betonowej. 4.1.2. Po uzyskaniu od Zamawiającego akceptacji przedstawionych rozwiązań, przystąpienie do opracowywania kompletnych materiałów (załączników) niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę lub decyzji ZRID. Każde kolejne comiesięczne, pisemne raportowanie zaawansowania prac projektowych spotkania cykliczne co miesiąc. (pierwsze spotkanie w terminie do 40 dni od dnia podpisania umowy) 4.2. Opracowanie kompletnego projektu budowlano - wykonawczego wraz dokumentacją kosztorysową będących przedmiotem zamówienia oraz pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem robót.4.3. Wykonawca przed złożeniem dokumentacji technicznej o pozwolenie na budowę lub ZRID przedstawi gotowy projekt do zatwierdzenia Zamawiającemu.4.4. Projektant podczas projektowania uwzględni sugestie Zamawiającego odnośnie rozwiązań technicznych w ramach obowiązujących przepisów.4.5. Wszelkie prace projektowe lub czynności nieopisane wyżej, a wynikające z procedur określonych w przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompleksowego opracowania dokumentacji projektowej, należy traktować jako oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia.4.6. Sprawowanie nadzoru autorskiego przez wykonawcę projektu (bez dodatkowego wynagrodzenia) w zakresie obejmującym w szczególności:4.6.1. Udzielanie wyjaśnień Zamawiającemu i Wykonawcy robót budowlanych wątpliwości dotyczących projektu budowlano - wykonawczego i zawartych w nim rozwiązań oraz ewentualne uzupełnienia szczegółów dokumentacji projektowej,4.6.2. Uzgodnienie z Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w odniesieniu do materiałów oraz rozwiązań konstrukcyjnych i technologicznych.4.7. W przypadku gdy postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na realizację robót budowlanych realizowanych na podstawie opracowanej dokumentacji będącej przedmiotem niniejszej umowy, będzie wszczęte w okresie od 6 miesięcy do 24 miesięcy od daty odbioru przedmiotu niniejszej umowy, Wykonawca nieodpłatnie zaktualizuje kosztorys inwestorski w oparciu o aktualne ceny na dzień wszczęcia postępowania.4.8. Zgodnie z art. 99 ust. 4 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych przedmiotu zamówienia nie można opisywać w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, w szczególności przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. 4.9. Przedmiot zamówienia można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli wykonawca nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Wykonawca wskazuje wówczas w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 10551,04 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. Wykonanie dokumentacji projektowej budowy ul. Brzozowej w Wądołach.1.2 Przedmiot zamówienia obejmuje :1.1. Projekt budowy ul. Brzozowej w Wądołach - dł. ok. 0,26 km.1.1.1. Pas drogowy stanowić będą działki nr:- 68/12; 79/2 obręb Łąg Lipki - własność Gmina Czersk- 69/5; 69/6; 69/4; 70; 68/10; 68/11 obręb Łąg Lipki - działki do częściowego przejęcia procedurą ZRID zgodnie z MPZP. Uwaga!Zamawiający nie wyklucza potrzeby częściowego przejęcia innych działek procedurą ZRID.1.1.2. Skrzyżowania z drogami dz. nr 68/13; 65/7; 52/25; 65/6; 66/2; 68/13 obręb Łąg Lipki - własność Gmina Czersk.1.2. Projekt budowy kanału technologicznego lub uzyskanie skutecznego zwolnienia z obowiązku budowy kanału technologicznego od ministra właściwego ds. informatyzacji (Minister Cyfryzacji).1.3. Projekt docelowej organizacji ruchu wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i zezwoleniem Starosty Chojnickiego, w tym zastosowanie elementów spowalniających ruch np. progi zwalniające i wyniesione przejście dla pieszych.1.4. Projekt likwidacji ewentualnych kolizji z siecią wod .-kan., energetyczną, telekomunikacyjną, gazową itp.2.2 Zakres prac projektowych obejmuje:2.1. Zawartość dokumentacji projektowej:2.1.1. Projekt budowlany oraz inne opracowania, jeżeli będą wymagane do uzyskania pozwolenia na budowę, lub konieczne ze względów wykonawczych.2.1.2. Przedmiary robót zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t. j. - Dz. U. z 2013 r., poz. 1129).2.1.3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zawierająca zbiory wymagań niezbędnych dla określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych , właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót i będą zawierać: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót podstawowych, rodzaje robót według przyjętej systematyki lub grup robót.2.1.4. Ponadto należy je opracować z uwzględnieniem podziału szczegółowego według Wspólnego Słownika Zamówień.2.1.5. Kosztorysy inwestorskie sporządzonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego , obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389).2.1.6. Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresui formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2020 r. poz. 1609).2.2. Dokumentację należy opracować w 5 egzemplarzach wraz z oświadczeniem o jej kompletności i z 2 egzemplarzami w wersji elektronicznej na płycie CD lub DVD. Oryginały uzgodnień winny być złożone w 1 teczce ze spisem treści i ponumerowane.2.3. Ponadto do Wykonawcy należy:2.3.1. Uzyskanie wszelkich wymaganych, zgodnie z polskim prawem, uzgodnień, warunków, opiniii decyzji administracyjnych niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej.2.3.2. Przeprowadzenie procedury uzyskania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, (w przypadku takiej konieczności) - koszty podziałów geodezyjnych są po stronie Wykonawcy.2.3.3. Uzyskanie prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (w przypadku konieczności wykonania).2.3.4. Opracowanie raportu o oddziaływaniu na środowisko (w razie wystąpienia takiej konieczności).2.3.5. Uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego.2.3.6. Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę.2.3.7. Uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu wodno - prawnym (w przypadku konieczności uzyskania).2.3.8. Opracowanie operatu wodno-prawnego (w przypadku konieczności opracowania),2.3.9. Poniesienie kosztu opracowania podkładów geodezyjnych niezbędnych do wykonania projektów budowlanych.2.3.10. Uzgadnianie na bieżąco prac projektowych i uzyskanie akceptacji Zamawiającego.2.3.11. Na etapie prowadzenia procedury przetargowej udzielenie odpowiedzi Zamawiającemu na pytania zadane przez wykonawców w zakresie będącym przedmiotem niniejszego postępowania.2.3.12. Dokumentację niezbędną do uzyskania wszelkich opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami Wykonawca dostarcza na swój koszt, czynności te Wykonawca wykonuje w imieniu Zamawiającego.3.2 Lokalizacja drogi (załącznik nr 10 do SWZ załącznik nr 3 do OPZ).3.1. Istniejący plan miejscowy.3.2. Dostęp do podziałów geodezyjnych - http://czersk.e-mapa.net/.4.2 Obowiązki Wykonawcy na etapie projektowania:4.1. Opracowanie dokumentacji projektowej należy podzielić na etapy:4.1.1. Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 40 dni od dnia podpisania umowy, koncepcji projektu drogowego zgodnej z założeniami miejscowego planu zagospodarowania miejscowego w tym:- jezdnia 5 m + obustronne chodniki po 1,5 m + zjazdy do posesji - nawierzchnia jezdni chodników z kostki brukowej betonowej.4.1.2. Po uzyskaniu od Zamawiającego akceptacji przedstawionych rozwiązań, przystąpienie do opracowywania kompletnych materiałów (załączników) niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę lub decyzji ZRID. Każde kolejne comiesięczne, pisemne raportowanie zaawansowania prac projektowych spotkania cykliczne co miesiąc. (pierwsze spotkanie w terminie do 40 dni od dnia podpisania umowy) 4.2. Opracowanie kompletnego projektu budowlano - wykonawczego wraz dokumentacją kosztorysową będących przedmiotem zamówienia oraz pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem robót.4.3. Wykonawca przed złożeniem dokumentacji technicznej o pozwolenie na budowę lub ZRID przedstawi gotowy projekt do zatwierdzenia Zamawiającemu.4.4. Projektant podczas projektowania uwzględni sugestie Zamawiającego odnośnie rozwiązań technicznych w ramach obowiązujących przepisów.4.5. Wszelkie prace projektowe lub czynności nieopisane wyżej, a wynikające z procedur określonych w przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompleksowego opracowania dokumentacji projektowej, należy traktować jako oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia.4.6. Sprawowanie nadzoru autorskiego przez wykonawcę projektu (bez dodatkowego wynagrodzenia) w zakresie obejmującym w szczególności:4.6.1. Udzielanie wyjaśnień Zamawiającemu i Wykonawcy robót budowlanych wątpliwości dotyczących projektu budowlano - wykonawczego i zawartych w nim rozwiązań oraz ewentualne uzupełnienia szczegółów dokumentacji projektowej,4.6.2. Uzgodnienie z Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w odniesieniu do materiałów oraz rozwiązań konstrukcyjnych i technologicznych.4.7. W przypadku gdy postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na realizację robót budowlanych realizowanych na podstawie opracowanej dokumentacji będącej przedmiotem niniejszej umowy, będzie wszczęte w okresie od 6 miesięcy do 24 miesięcy od daty odbioru przedmiotu niniejszej umowy, Wykonawca nieodpłatnie zaktualizuje kosztorys inwestorski w oparciu o aktualne ceny na dzień wszczęcia postępowania.4.8. Zgodnie z art. 99 ust. 4 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych przedmiotu zamówienia nie można opisywać w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, w szczególności przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. 4.9. Przedmiot zamówienia można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli wykonawca nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Wykonawca wskazuje wówczas w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 13716,36 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47478,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130503,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47478,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HTH MICHAŁ HIRSZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811630795

7.3.3) Ulica: UL. SZAFIROWA 8

7.3.4) Miejscowość: CHWASZCZYNO

7.3.5) Kod pocztowy: 80-209

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47478,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19770,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41820,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19770,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CIVIL PLAN BIURO PROJEKTOWE MAGDALENA KARLUK,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 856176 8180

7.3.3) Ulica: UL. WOJSKA POLSKIEGO 59C/14

7.3.4) Miejscowość: NOWOGARD

7.3.5) Kod pocztowy: 72-200

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19770,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3 w/w ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie:Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizacje zamówienia: 20 000,00 zł brutto. Cena oferty z najniższą ceną: 27 800,00 zł brutto. Mając na uwadze powyższe konieczne było podjęcie decyzji o zwiększeniu kwoty na w/w część. Art. 222 ust. 4 w/w ustawy stanowi, że Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota ta wynosi: 20 000,00 zł brutto. Oferta z najniższą ceną: 27 800,00 zł brutto. Tylko w gestii Zamawiającego jest, czy skorzysta on z w/w podstawy do unieważnienia postępowania, czy też będzie poszukiwał środków na sfinansowanie tego zamówienia. Kwota, którą zamawiający podaje bezpośrednio przed otwarciem ofert, jest jedynie jego deklaracją na temat środków finansowych, jakie w danym momencie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W trakcie postępowania kwota środków znajdujących się w jego dyspozycji może jednak ulec zmianie. Zamawiający w dniu 07.04.2021 r podjął decyzję, aby nie zwiększyć ilości środków przeznaczonych na sfinansowanie w/w zamówienia. W związku z powyższym postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

2021-05-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.