eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mys³owice › Termomodernizacja oraz kompleksowe wykonanie instalacji C.O. i C.W.U. w budynku po³o¿onym w Mys³owicach przy ul. Stra¿ackiej 2



Og³oszenie z dnia 2022-02-07


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja oraz kompleksowe wykonanie instalacji C.O. i C.W.U. w budynku po³o¿onym w Mys³owicach przy ul. Stra¿ackiej 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Mysowice

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Miejski Zarz±d Gospodarki Komunalnej w Mys³owicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271570799

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 21

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mys³owice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzgk@mzgk.myslowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://mzgk.myslowice.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorz±dowy zak³ad bud¿etowy

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja oraz kompleksowe wykonanie instalacji C.O. i C.W.U. w budynku po³o¿onym w Mys³owicach przy ul. Stra¿ackiej 2

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-16081c36-881a-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00049163

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00014195/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Termomodernizacja oraz wykonanie instalacji C.O. i C.W.U. w budynku po³o¿onym w Mys³owicach przy ul. Stra¿ackiej 2

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Inwestycja realizowana jest w ramach projektu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej pn. „Ograniczenie niskiej emisji poprzez poprawê efektywno¶ci energetycznej w budynkach mieszkalnych na terenie Miasta Mys³owice – etap II”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://mzgk.nowybip.pl/zamowienia-publiczne

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Strona postêpowania: https://mzgk.nowybip.pl/zamowienia-publiczne
oraz https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w
szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków), zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê
elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym
postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP lub ID postêpowania).
2. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email:
mzgk@mzgk.myslowice.pl, za wyj±tkiem oferty, która powinna zostaæ z³o¿ona za po¶rednictwem
wskazanych w Sekcji IX i Sekcji XII narzêdzi do komunikacji elektronicznej (zob. tak¿e: pkt 9
niniejszej sekcji).
3. Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji”
jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za
pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany powy¿ej adres email (za wyj±tkiem oferty, która musi byæ
z³o¿ona za po¶rednictwem platformy MiniPortal).
4. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w
rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i
przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków
komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z
2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w
sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ
zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
5. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do zamawiaj±cego z wnioskiem o wyja¶nienie tre¶ci SWZ.
6. Zamawiaj±cy jest obowi±zany udzieliæ wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed
up³ywem terminu sk³adania ofert, pod warunkiem, ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ do
zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 4 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
7. Je¿eli zamawiaj±cy nie udzieli wyja¶nieñ w terminie, o którym mowa w pkt. 6 przed³u¿a termin sk³adania
ofert o czas niezbêdny do zapoznania siê wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyja¶nieniami
niezbêdnymi do nale¿ytego przygotowania i z³o¿enia ofert. W przypadku gdy wniosek o wyja¶nienie tre¶ci
SWZ nie wp³yn±³ w terminie, o którym mowa w pkt. 6 Zamawiaj±cy nie ma obowi±zku udzielania wyja¶nieñ
SWZ oraz obowi±zku przed³u¿enia terminu sk³adania ofert.
8. Przed³u¿enie terminu sk³adania ofert nie wp³ywa na bieg terminu sk³adania wniosku o wyja¶nienie tre¶ci
SWZ.
9. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”,
dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje.
10. Osoby wskazane do porozumiewania siê z wykonawcami:
Anna Wójcik, e-mail: mzgk@mzgk.myslowice.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiaj±cy - Miejski Zarz±d Gospodarki
Komunalnej w Mys³owicach - informuje, ¿e:
1. administratorem danych osobowych jest Miejski Zarz±d Gospodarki Komunalnej w Mys³owicach, ul.
Partyzantów 21, 41-400 Mys³owice – reprezentowane przez Dyrektora
2. dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z
postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego,
3. odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja
postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; ponadto dane osobowe mog± zostaæ
przekazane na zasadach wynikaj±cych z ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji
publicznej.
4. dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres obowi±zywania
Umowy, a nastêpnie przez 2 lata licz±c od dnia 31 grudnia nastêpuj±cego po z³o¿eniu zestawienia
wydatków do Komisji Europejskiej, w którym ujêto ostatecznie wydatki dotycz±ce zakoñczenia projektu.
Termin ten mo¿e zostaæ wyd³u¿ony w uzasadnionych przypadkach przez IZ. Okresy te dotycz± równie¿
wykonawców, którzy z³o¿yli oferty i nie zosta³y one uznane jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi
wykonawcami Umowy).
5. obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych osób fizycznych jest wymogiem
ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6. w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosowanie do art. 22 RODO;
7. osoba fizyczna posiada:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych jej dotycz±cych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jej danych osobowych;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, ¿e
przetwarzanie danych osobowych jej dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8. osobie fizycznej nie przys³uguje:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿
podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9. W przypadku, gdy dla nale¿ytej realizacji zamówienia, konieczne bêdzie przetwarzanie danych osobowych,
Strony zachowaj± w tym zakresie wszelkie wymagania wynikaj±ce z przepisów prawa polskiego oraz z
przepisów bezpo¶rednio stosowanego prawa Unii Europejskiej w tym z przepisów Rozporz±dzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia
10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781). Jednocze¶nie w przypadku,
o którym mowa w zdaniu poprzednim Strony zawartych Umów zawr± dodatkowe umowy o powierzeniu
przetwarzania danych osobowych wykonawcy i podwykonawców bez dodatkowego (tj. wykraczaj±cego
poza wskazane w zawartych Umowach) wynagrodzenia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.4.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu termomodernizacji oraz
kompleksowym wykonaniu instalacji centralnego ogrzewania i ciep³ej wody u¿ytkowej w obiekcie
mieszkalnym wielorodzinnym po³o¿onym w Mys³owicach przy ulicy Stra¿ackiej 2.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 1 – Dokumentacja techniczna, która
obejmuje: projekt przebudowy i zmiany ogrzewania budynku, przedmiar oraz specyfikacja techniczna
wykonania i odbioru robót budowlanych.
3. Obiekt, w którym bêd± wykonywane prace to budynek mieszkalny wielorodzinny zrealizowany w
technologii tradycyjnej murowanej, wybudowany w 1914 zlokalizowany przy ul. Stra¿ackiej 2 w
Mys³owicach. Szczegó³owe dane budynku zosta³y wskazane w Za³±czniku nr 1 w opisie technicznym
obiektu w pkt 8.6 (zestawienie powierzchni).
4. Prace bêd± wykonywane w zamieszkanym obiekcie (8 lokali mieszkalnych) i musz± byæ prowadzone w
sposób niezak³ócaj±cy normalnego funkcjonowania mieszkañców obiektu.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45261320-3 - K³adzenie rynien

45261910-6 - Naprawa dachów

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowañ

45262110-5 - Demonta¿ rusztowañ

45262120-8 - Wznoszenie rusztowañ

45262600-7 - Ró¿ne specjalne roboty budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45432000-4 - K³adzenie i wyk³adanie pod³óg, ¶cian i tapetowanie ¶cian

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45454000-4 - Roboty restrukturyzacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich
wagami:
L.p. Kryterium
Znaczenie
procentowe
kryterium
Maksymalna ilo¶æ
punktów jakie mo¿e
otrzymaæ oferta za
dane kryterium
1. Cena oferty (C) 60% 60
2. Gwarancja (G) 10% 10
3. Termin realizacji robót (T) 30% 30
Cena ofert (C)
W ramach kryterium ceny oferta otrzyma zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z
przybli¿eniem dziesiêtnym ilo¶æ punktów wynikaj±c± z dzia³ania:
Oferta z najni¿sz± cen±
------------------------------------- x 60 pkt.
Cena oferty badanej
Przez „cenê” nale¿y rozumieæ cenê w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r.
o informowaniu o cenach towarów i us³ug (Dz. U. z 2019 r., poz. 178) Wyd³u¿enie okresu gwarancji (G)
W przypadku kryterium "wyd³u¿enie okresu gwarancji" do oceny bêdzie brana pod uwagê gwarancja
zadeklarowana przez wykonawcê w Formularzu ofertowym - Za³±cznik nr 3 do SWZ.
Ka¿dy z wykonawców zobowi±zany jest do udzielenia minimum 48 miesiêcy gwarancji.
Zamawiaj±cy przyzna punkty za wyd³u¿enie okresu gwarancji w nastêpuj±cy sposób:
G = 0, je¿eli wykonawca zaoferuje 48 miesiêcy gwarancji (termin minimalny wymagany),
G = 5, je¿eli wykonawca zaoferuje 54 miesiêcy gwarancji,
G = 10, je¿eli wykonawca zaoferuje 60 miesiêcy gwarancji.
W przypadku, gdy wykonawca zaoferuje gwarancjê, pomiêdzy przedzia³ami okre¶lonymi powy¿ej
zamawiaj±cy przyzna punkty w ilo¶ci odpowiadaj±cej dolnej warto¶ci przedzia³u (np. w przypadku
zaoferowania 25 miesiêcy gwarancji wykonawca otrzyma 0 pkt, w przypadku zaoferowania 37 miesiêcy
gwarancji wykonawca otrzyma 10 pkt, 49 i powy¿ej 20 pkt)
Do umowy przyjêty zostanie okres gwarancji faktycznie zaoferowany przez wykonawcê w ofercie.
Niewpisanie ¿adnego okresu gwarancji spowoduje uznanie, ¿e okres gwarancji bêdzie zgodny z
wymaganiami okre¶lonymi w SWZ.
Termin realizacji robót (T)
W przypadku kryterium "termin realizacji robót" do oceny bêdzie brany pod uwagê termin zadeklarowany
przez wykonawcê w Formularzu ofertowym - Za³±cznik nr 3 do SWZ. Ka¿dy z wykonawców zobowi±zany
jest do wykonania robót w maksymalnym terminie 7 miesiêcy od dnia podpisania Umowy.
Zamawiaj±cy przyzna punkty za skrócenie terminu realizacji robót w nastêpuj±cy sposób:
T = 0, je¿eli wykonawca zaoferuje 8 miesiêcy (termin maksymalny wymagany),
T = 15, je¿eli wykonawca zaoferuje 7 miesi±ca,
T = 30, je¿eli wykonawca zaoferuje 6 miesiêcy,
Zamawiaj±cy nie dopuszcza wskazywania terminów realizacji robót innych ni¿ wskazane powy¿ej.
Wykonawca, który zaoferuje inne ni¿ wskazane powy¿ej warto¶ci, otrzyma 0 punktów w niniejszym
kryterium.
W celu ostatecznego wyboru najkorzystniejszej oferty z³o¿onej na wykonanie zamówienia w powi±zaniu
z przedstawionymi wy¿ej kryteriami zamawiaj±cy pos³u¿y siê nastêpuj±cym wzorem:
PO = C + G + T
gdzie:
PO – liczba punktów przyznanych ofercie
C – liczba punktów w kryterium „cena oferty”
G – liczba punktów w kryterium „gwarancja”
T – liczba punktów w kryterium „termin”

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce
zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca
ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, wyka¿e, ¿e:
a) wykona³ nale¿ycie i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej:
- dwie roboty budowlane polegaj±ce na termomodernizacji czynnego obiektu budowlanego – o warto¶ci
nie mniejszej ni¿ 900 000,00 z³ brutto ka¿da.
UWAGA: W przypadku, gdy warto¶æ zamówieñ wykazanych przez wykonawcê celem potwierdzenia
spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu wyra¿ona bêdzie w walucie obcej, zamawiaj±cy przeliczy
tê warto¶æ na walutê polsk± w oparciu o ¶redni kurs walut NBP, dla danej waluty, z daty wszczêcia
postêpowania. Je¿eli w tym dniu nie bêdzie opublikowany ¶redni kurs NBP, zamawiaj±cy przyjmie kurs
¶redni z ostatniej tabeli przed wszczêciem postêpowania.
UWAGA: W przypadku, gdy ww. zakres robót budowlanych bêdzie stanowi³ czê¶æ robót o szerszym
zakresie, Wykonawca zobowi±zany jest wyodrêbniæ rodzajowo i kwotowo roboty, o których mowa
powy¿ej.
b) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ i skieruje do realizacji zamówienia:
- co najmniej 1 osobê w roli kierownika budowy - posiadaj±c± uprawnienia bez ograniczeñ w specjalno¶ci
konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi, lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce
wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym upowa¿niaj±
uprawnienia budowlane w tej specjalno¶ci.
- co najmniej 1 osobê w roli kierownika robót- posiadaj±c± uprawnienia bez ograniczeñ w zakresie sieci,
instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub inne
uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania których w aktualnym
stanie prawnym upowa¿niaj± uprawnienia budowlane w tej specjalno¶ci.
UWAGA: W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza siê kwalifikacje równowa¿ne do
zdobytych w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane.
UWAGA: Zgodnie z art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane, podstawê do wykonywania samodzielnych
funkcji technicznych w budownictwie stanowi wpis, w drodze decyzji, do centralnego rejestru, o którym
mowa w art. 88a ust. 1 pkt 3 lit. a ustawy Prawo budowlane oraz – zgodnie z odrêbnymi przepisami wpis
na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, potwierdzony za¶wiadczeniem wydanym przez
tê izbê, z okre¶lonym w nim terminem wa¿no¶ci.
UWAGA: wymóg dotycz±cy dysponowania osobami z w³a¶ciwymi uprawnieniami zostanie uznany za
spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje osob±, która posiada uprawnienia wymienione w obu
punktach powy¿ej
c) posiada ¶rednioroczne zatrudnienie w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, w wysoko¶ci co najmniej 25
pracowników.
UWAGA: Przez zatrudnienie rozumie siê stosunek pracy zdefiniowany w art. 22 §. 1 ustawy z dnia 26
czerwca 1974 r. Kodeks pracy
2. Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia,
w oparciu o z³o¿one dokumenty i o¶wiadczenia.
3. W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, wykonawca mo¿e polegaæ na
potencjale podmiotu trzeciego na zasadach opisanych w art. 118–123 ustawy Pzp. Podmiot trzeci, na
potencja³, którego wykonawca powo³uje siê w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w
postêpowaniu, nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz 109 ust.1 pkt 4) ustawy
Pzp

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 Ustawy Pzp, zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie
wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie
krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do
tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³
odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo
o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u
w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej –
wzór stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ.
2) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci
gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Dokument
winien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem;
3) od wykonawcy, który powo³uje siê na zasoby podmiotów trzecich, przedstawienia, w odniesieniu do
tych podmiotów, podmiotowych ¶rodków dowodowych okre¶lonych w ust. 6 pkt 1) powy¿ej oraz
spe³nienia - w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby - warunki udzia³u w
postêpowaniu – je¿eli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego;
4) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres
prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi
stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca
wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów
okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o
tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone,
przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez
podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 5 do SWZ;
5) wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat
ich kwalifikacji zawodowych/uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi
osobami – za³±cznik nr 6 do SWZ;
6) o¶wiadczenie na temat wielko¶ci ¶redniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy w ostatnich 3
latach, a w przypadku, gdy okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie – za³±cznik
nr 7 do SWZ.
7. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y podmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one podmiotowe ¶rodki
dowodowe bêd± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym w
wezwaniu terminie.
8. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 6 pkt 1), sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju,
w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego
likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - w zakresie okre¶lonym w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
Dokument powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. (...)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców wniesienia wadium w wysoko¶ci: 13 000 z³
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z
dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz.
299).
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego
PKO S.A. 55 1240 4315 1111 0000 5295 8180 z opisaniem przelewu: „Wadium – ZP.271.2.4.2022” lub
“Wadium – ZP.271.2.4.2022 - Stra¿acka 2”. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje
na rachunku bankowym.UWAGA: Wadium w tej formie uwa¿a siê za wniesione w sposób prawid³owy, gdy ¶rodki pieniê¿ne wp³yn±
na konto Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adnia ofert.
4. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub
porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez
Wykonawcê okre¶lone w ustawie PZP.
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z
zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego
postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina Miasto Mys³owice – Miejski Zarz±d Gospodarki
Komunalnej w Mys³owicach.
5. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma
wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w
przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Ustawy PZP zostanie odrzucona.
6. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 Ustawy PZP.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
a) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do
reprezentowania ich w postêpowaniu albo do wspólnej reprezentacji (wszyscy uczestnicy
ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia w charakterze Wykonawcy) w postêpowaniu i zawarcia
umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
b) Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
c) W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o
udzielenie zamówienia zobowi±zani s± do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117
ust. 4 ustawy z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres oraz warunki wprowadzania zmian umowy zosta³y przedstawione w § 15 Istotnych postanowieñ umownych, które stanowi± Za³±cznik nr 2 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-02-22 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-22 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-03-24

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamówienie powtórzone, znak poprzedniego postêpowania: ZP.271.2.1.2022

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.