Ogłoszenie z dnia 2021-05-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00025480/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-31
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00048849 z dnia 2021-05-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sporządzenie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Sulmierzyce oraz sporządzenie planu zagospodarowania przestrzennego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA SULMIERZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855357
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 11
1.5.2.) Miejscowość: Sulmierzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-750
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 627223201
1.5.8.) Numer faksu: +48 627223475
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@sulmierzyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulmierzyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamowienia?offset=0&order=-submissionDate1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sporządzenie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Sulmierzyce oraz sporządzenie planu zagospodarowania przestrzennego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-238c3fff-912a-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048849
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003663/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Sporządzenie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Sulmierzyce oraz sporządzenie planu zagospodarowania przestrzennego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025480/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PB.271.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 78700 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia1. Opracowanie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego 2. Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego3. Sporządzenie opracowania ekofizjograficznego4. Opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko dla studium i planu miejscowego5. Opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu6. Przeprowadzenie procedury zmierzającej do uzyskania opinii i uzgodnień od właściwych organów, wymaganych ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i innymi przepisami szczegółowymi7. Prezentacja projektów studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i planu miejscowego podczas posiedzeń komisji Rady Miejskiej, sesji Rady Miejskiej oraz Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej i innych wskazanych przez Zamawiającego8. Opracowanie wniosków o zgodę na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, jeśli teren takiej zgody nie posiada9. Wprowadzanie do projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i projektu planu miejscowego i korekt wynikających z uzyskanych opinii, dokonanych uzgodnień właściwymi organami w razie potrzeby ponowne uzgadnianie projektów10. Przeprowadzenie procedury wyłożenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego do publicznego wglądu przy współudziale zamawiającego11. Opracowanie analizy wniesionych uwag, wraz z propozycja ich uwzględnienia oraz uzasadnieniem12. Przedstawienie Wojewodzie uchwał w sprawie uchwalenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wraz z załącznikami oraz dokumentacją prac planistycznych.Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawie oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78700
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78700
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78700
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Tomasz Kuźniar
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Piotr Szczepański
7.3.3) Ulica: Józefa Sowińskiego 41b/36
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-284
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78700
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
2021-05-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Kalinowice i Wólka Panieńska położonych w Gminie Zamość.
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Skoczów
- Budowa toalety kontenerowej na terenie Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu
- Przebudowa nawierzchni Rynku w Lewinie Brzeskim wraz z elementami towarzyszącymi i małą architekturą
- "Utworzenie strefy przemysłowej w rejonie ulic Sosnowej i Łodzkiej w Skierniewicach"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót pn.: "Modernizacja zabytkowego parku w Ślemieniu"- trzecie postępowanie
więcej: Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.