Ogłoszenie z dnia 2021-05-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00022526/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-24
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00048798 z dnia 2021-05-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi w zakresie naprawy osprzętu specjalistycznego do pojazdów będących w posiadaniu Rejonu Dróg Wojewódzkich w Tucholi (Część 1) /Rejonu Dróg Wojewódzkich w Żołędowie (Część 2)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Kujawsko - Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9561969536
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 80
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-010
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 523705717
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/4392121.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi w zakresie naprawy osprzętu specjalistycznego do pojazdów będących w posiadaniu Rejonu Dróg Wojewódzkich w Tucholi (Część 1) /Rejonu Dróg Wojewódzkich w Żołędowie (Część 2)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51c36944-8ca7-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048798
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001873/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Usługi w zakresie napraw i konserwacji osprzętu i innego sprzętu: sprzęt zimowy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022526/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDW.N4.361.10.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 86295,39 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W zakres niniejszego zamówienia wchodzą usługi naprawy, konserwacji i usuwania awarii w tym m.in.:a) Wymiana oleju w ramieniu roboczymb) Wymiana filtra w ramieniu roboczym c) Regeneracja siłowników d) Tulejowanie i wymiana sworznie) Wymiana łożysk f) Regeneracja bębna toczonego g) Tulejowanie elementów obrotowych h) Regeneracja ramion pługa śnieżnego i) Wymiana ogumienia pługa śnieżnego2. Naprawy i konserwacja dotyczy następującego sprzętu:1) głowica koszowa MULAG typ UMK 1200 – 1 szt.2) wiertnica glebowa MULAG typ EBG – 1 szt.3) szczotka myjąca DWB – 1 szt. 4) wysięgnik MULAG FME 500 – 1 szt.5) głowica do odmulania rowów – 1 szt.6) pług wirnikowy PWF – 2500 – 1 szt.7) pług Schmidt SNK 1200 – 1 szt.8) posypywarka – 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 23985,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W zakres niniejszego zamówienia wchodzą usługi naprawy, konserwacji i usuwania awarii w tym m.in.:a) Wymiana oleju w ramieniu roboczymb) Wymiana filtra w ramieniu roboczym c) Regeneracja siłowników d) Tulejowanie i wymiana sworznie) Wymiana łożysk f) Regeneracja bębna toczonego g) Tulejowanie elementów obrotowych h) Regeneracja ramion pługa śnieżnego i) Wymiana ogumienia pługa śnieżnego2. Naprawy i konserwacja dotyczy następującego sprzętu:1) głowica kosząca MULAG typ UMK 1200 – 2 szt.1) głowica kosząca MULAG typ UMK 1200 – 2 szt.2) wiertnica glebowa MULAG typ EBG – 2 szt.3) wysięgnik MULAG FME 500 – 2 szt.4) pług Schmidt SNK 1200 – 2 szt.,5) pług OZAMET – 1 szt.,6) posypywarka – 2 szt.,7) głowica kosząca OZAMET – 1 szt.8) głowica do wycinania krzaków – 1 szt.9) szczotka myjąca DWB – 2 szt. 10) koparko-ładowarka MIKRUS 12t – 1 szt. 11) kosiarka bijakowa FERRI ZMT 200 – 1 szt. 12) kosiarka ciągnikowa na wysięgniku FERRI TJ 125 – 1 szt.13) kosiarka ciągnikowa Samasz – 1szt.14) kosiarka bijakowa Ferri TN120– 1szt.15) kosiarka ciągnikowa Ferri ZT20– 1szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 62310,39 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33948,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33948,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33948,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOKMET Sławomir Żak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5611029283
7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 8a
7.3.4) Miejscowość: Cekcyn
7.3.5) Kod pocztowy: 89-511
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33948,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19261,80
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19261,80
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19261,80
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOKMET Sławomir Żak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5611029283
7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 8a
7.3.4) Miejscowość: Cekcyn
7.3.5) Kod pocztowy: 89-511
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58955,22
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-05-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- SZPiFP-40-24 Świadczenie usług medycznych dla potrzeb jednostek Policji województwa kujawsko-pomorskiego.
- 35/PA/2024 Wymiana instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych położonych w Bydgoszczy przy ul. Śląskiej 13 lok. 5/5A, przy Alejach Ossolińskich 3A lok. 6 oraz przy ul. Pomorskiej 54 lokal 3 i 8
- 36/PA/2024 Remont ściany frontowej i bocznej budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Toruńskiej 86 w Bydgoszczy
- Budowa ścieżki pieszo - rowerowej na DK 10 w miejscowości Lipno
- SZPiFP-41-24 Świadczenie usług medycznych - badania psychiatryczne dla potrzeb KMP w Toruniu oraz innych jednostek Policji województwa kujawsko-pomorskiego
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego ze skrzynią ładunkową
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa części do pojazdów
- DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO -WERSJA DROGOWA DLA POTRZEB BRYGADY DROGOWEJ ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W BYDGOSZCZY
- Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny
- dostawy fabrycznie nowych części do: autobusów marki Jelcz, alternatorów i rozruszników do autobusów Marki Ikarus i Jelcz, automatycznych skrzyń biegów ZF, skrzy biegów Voith i pomp centralnego smarowania Vogel, ogrzewań do autobusów, pomp wytryskowych do
- dostawa fabrycznie nowych części do autobusów Ikarus oraz MAN w okresie 18 m-cy od daty podpisania umowy.
- części i akcesoria do pojazdów i silników do nich.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.