eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Usługi w zakresie naprawy osprzętu specjalistycznego do pojazdów będących w posiadaniu Rejonu Dróg Wojewódzkich w Tucholi (Część 1) /Rejonu Dróg Wojewódzkich w Żołędowie (Część 2)



Ogłoszenie z dnia 2021-05-07


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00048798 z dnia 2021-05-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi w zakresie naprawy osprzętu specjalistycznego do pojazdów będących w posiadaniu Rejonu Dróg Wojewódzkich w Tucholi (Część 1) /Rejonu Dróg Wojewódzkich w Żołędowie (Część 2)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Kujawsko - Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń

1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9561969536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 80

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-010

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 523705717

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/439212

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami wojewódzkimi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi w zakresie naprawy osprzętu specjalistycznego do pojazdów będących w posiadaniu Rejonu Dróg Wojewódzkich w Tucholi (Część 1) /Rejonu Dróg Wojewódzkich w Żołędowie (Część 2)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51c36944-8ca7-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048798

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001873/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 Usługi w zakresie napraw i konserwacji osprzętu i innego sprzętu: sprzęt zimowy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022526/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDW.N4.361.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 86295,39 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. W zakres niniejszego zamówienia wchodzą usługi naprawy, konserwacji i usuwania awarii w tym m.in.:a) Wymiana oleju w ramieniu roboczymb) Wymiana filtra w ramieniu roboczym c) Regeneracja siłowników d) Tulejowanie i wymiana sworznie) Wymiana łożysk f) Regeneracja bębna toczonego g) Tulejowanie elementów obrotowych h) Regeneracja ramion pługa śnieżnego i) Wymiana ogumienia pługa śnieżnego2. Naprawy i konserwacja dotyczy następującego sprzętu:1) głowica koszowa MULAG typ UMK 1200 – 1 szt.2) wiertnica glebowa MULAG typ EBG – 1 szt.3) szczotka myjąca DWB – 1 szt. 4) wysięgnik MULAG FME 500 – 1 szt.5) głowica do odmulania rowów – 1 szt.6) pług wirnikowy PWF – 2500 – 1 szt.7) pług Schmidt SNK 1200 – 1 szt.8) posypywarka – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.5.5.) Wartość części: 23985,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. W zakres niniejszego zamówienia wchodzą usługi naprawy, konserwacji i usuwania awarii w tym m.in.:a) Wymiana oleju w ramieniu roboczymb) Wymiana filtra w ramieniu roboczym c) Regeneracja siłowników d) Tulejowanie i wymiana sworznie) Wymiana łożysk f) Regeneracja bębna toczonego g) Tulejowanie elementów obrotowych h) Regeneracja ramion pługa śnieżnego i) Wymiana ogumienia pługa śnieżnego2. Naprawy i konserwacja dotyczy następującego sprzętu:1) głowica kosząca MULAG typ UMK 1200 – 2 szt.1) głowica kosząca MULAG typ UMK 1200 – 2 szt.2) wiertnica glebowa MULAG typ EBG – 2 szt.3) wysięgnik MULAG FME 500 – 2 szt.4) pług Schmidt SNK 1200 – 2 szt.,5) pług OZAMET – 1 szt.,6) posypywarka – 2 szt.,7) głowica kosząca OZAMET – 1 szt.8) głowica do wycinania krzaków – 1 szt.9) szczotka myjąca DWB – 2 szt. 10) koparko-ładowarka MIKRUS 12t – 1 szt. 11) kosiarka bijakowa FERRI ZMT 200 – 1 szt. 12) kosiarka ciągnikowa na wysięgniku FERRI TJ 125 – 1 szt.13) kosiarka ciągnikowa Samasz – 1szt.14) kosiarka bijakowa Ferri TN120– 1szt.15) kosiarka ciągnikowa Ferri ZT20– 1szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.5.5.) Wartość części: 62310,39 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33948,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33948,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33948,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOKMET Sławomir Żak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5611029283

7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 8a

7.3.4) Miejscowość: Cekcyn

7.3.5) Kod pocztowy: 89-511

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33948,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19261,80

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19261,80

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19261,80

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOKMET Sławomir Żak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5611029283

7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 8a

7.3.4) Miejscowość: Cekcyn

7.3.5) Kod pocztowy: 89-511

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58955,22

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Całkowita wartość umowy nie może przekroczyć wartości:a) CZĘŚĆ 1: 33 948,00 zł brutto (słownie złotych: trzydzieści trzy tysiące dziewięćset czterdzieści osiem zł 00/100).b) CZĘŚĆ 2: 58 955,22 zł brutto (słownie złotych: pięćdziesiąt osiem tysięcy dziewięćset pięćdziesiąt pięć zł 22/100)2. Cena za 1 roboczogodzinę dla CZĘŚCI 1 i 2 wynosi 60 zł netto (słownie złotych: sześćdziesiąt zł 00/100).
2021-05-07 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.