Ogłoszenie z dnia 2022-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00263306/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROZBUDOWA PARKINGU ,,PARKUJ I JEDŹ" PRZY STACJI KOLEJOWEJ W ŁUCZYCACH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kocmyrzów - Luborzyca
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555766
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 7
1.5.2.) Miejscowość: Luborzyca
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-010
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12/387-14-10
1.5.8.) Numer faksu: 12/387-14-10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugkocmyrzowluborzyca/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ROZBUDOWA PARKINGU ,,PARKUJ I JEDŹ" PRZY STACJI KOLEJOWEJ W ŁUCZYCACH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-110334d9-414e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00048604
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003555/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Rozbudowa parkingu P &R przy stacji kolejowej w Łuczycach wraz z drogą wewnętrzną
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie realizowane jest w ramach projektu: ,,Rozbudowa parkingu ,,parkuj i jedź" przy stacji kolejowej w Łuczycach" dofinansowanego z Funduszy Europejskich w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00263306/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1629700,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia objęty I częścią obejmuje rozbudowę istniejącego parkingu w miejscowości Łuczyce w systemie ,,parkuj i jedź” w zakresie:- budowy 53 miejsc postojowych;
- wykonania jezdni manewrowej dwu kierunkowej o szerokości 5 m ;
- utwardzenia terenu pod małą architekturę i wykonanie zadaszonej wiaty rowerowej ze stojakami;
- montażu koszy na śmieci;
- budowy: oświetlenia miejsc postojowych oraz instalacji monitoringu wizyjnego;
- nasadzeń zieleni;
- wykonania oznakowania pionowego oraz poziomego.
Nawierzchnia miejsc postojowych i drogi manewrowej została zaprojektowana z płyt betonowych ażurowych. Wody opadowe z powierzchni miejsc postojowych i drogi manewrowej zostaną zretencjonowane i odprowadzone poprzez przesączanie się szczelinami pomiędzy elementami nawierzchni przez wolne przestrzenie w kruszywie i odpływ do gruntu.
Bardziej szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Specyfikacja Warunków Zamówienia (tz. SWZ) z załącznikami w zakresie I cz. przedmiotu zamówienia, w szczególności z dokumentacją projektową dla I cz. przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223320-5 - Roboty budowlane w zakresie obiektów typu parkuj i jedź
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 894606,01 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia objęty II częścią obejmuje budowę drogi wewnętrznej na działce ew. nr 607 w Łuczycach w zakresie:- budowy jezdni drogi wewnętrznej;
- budowy chodnika;
- budowy oświetlenia drogi oraz instalacji monitoringu wizyjnego;
- nasadzeń zieleni;
-wykonania oznakowania pionowego.
Nawierzchnię drogi zaprojektowano z płyt ażurowych, szerokości 5-6 m. Wody opadowe z powierzchni miejsc postojowych i drogi manewrowej zostaną zretencjonowane i odprowadzone poprzez przesączanie się szczelinami pomiędzy elementami nawierzchni przez wolne przestrzenie w kruszywie i odpływ do gruntu.
Bardziej szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Specyfikacja Warunków Zamówienia (tz. SWZ) z załącznikami w zakresie II cz. przedmiotu zamówienia, w szczególności z dokumentacją projektową dla II cz. przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233140-2 - Roboty drogowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 735094,41 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 694507,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 984920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 694507,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): P.H.U. P. MIKA Marcin Migdał
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: P.H.U. P. MIKA Jerzy Migdał, Marcin Migdał, Rafał Migdał s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6590000233
7.3.3) Ulica: Nasiechowice 31
7.3.4) Miejscowość: Miechów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U.P. "MIKA" JERZY MIGDAŁ WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U.P. "MIKA" JERZY MIGDAŁ WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 694507,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 492850,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 751029,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 492850,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): P.H.U. P. MIKA Marcin Migdał
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: P.H.U. P. MIKA Jerzy Migdał, Marcin Migdał, Rafał Migdał s.c
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6590000233
7.3.3) Ulica: Nasiechowice 31
7.3.4) Miejscowość: Miechów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U.P. "MIKA" JERZY MIGDAŁ WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U.P. "MIKA" JERZY MIGDAŁ WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 492850,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI LUBORZYCA
- Modernizacja boiska wielofunkcyjnego w Krzysztoforzycach
- PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ NA TERENIE GMINY KOCMYRZÓW - LUBORZYCA
więcej: przetargi LUBORZYCA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Niziny - Etap II - w ramach zadania Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Tuczępy Etap II. "
- Podniesienie poziomu bezpieczeństwa drogowego na drodze gminnej w Wińsku poprzez modernizację przejścia dla pieszych i pieszociągu wzdłuż drogi gminnej osiedlowej wraz z oświetleniem
- Przebudowa ul. 3 Maja
- Rewitalizacja Parku Miejskiego w Strzelcach Krajeńskich" Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Nr Edycja8/2023/6730/PolskiLad
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.