Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00451129/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów z PSZOK w Jabłonce (2023 r.) pochodz. z terenu Gminy Dydnia poprzez: sortowanie, odzysk i składowanie odpadów komun. oraz inne zgodne z prawem metody gosp. odpadami
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DYDNIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 224
1.5.2.) Miejscowość: Dydnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-204
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: (13) 430 30 02
1.5.8.) Numer faksu: (13) 430 81 43
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminadydnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadydnia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.gminadydnia.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów z PSZOK w Jabłonce (2023 r.) pochodz. z terenu Gminy Dydnia poprzez: sortowanie, odzysk i składowanie odpadów komun. oraz inne zgodne z prawem metody gosp. odpadami2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83b00cbb-6a3f-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00048522
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00048376/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Odbiór i zagospodarowanie odpadów z PSZOK w Jabłonce (2023 r.) pochodz. z terenu Gminy Dydnia poprzez: sortowanie, odzysk i składowanie odpadów komun. oraz inne zgodne z prawem metody gosp. odpadami)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00451129/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIIiPP.271.49.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest "Odbiór i zagospodarowanie odpadów z PSZOK w Jabłonce (2023 r.) pochodzących z terenu Gminy Dydnia poprzez: sortowanie, odzysk i składowanie odpadów komunalnych oraz inne zgodne z prawem metody gospodarowania odpadami”.
Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnego Odbioru Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanego w Jabłonce gm. Dydnia.
Szacunkowa ilość odpadów w roku 2023 (szacunek na podstawie lat ubiegłych) do odebrania z podziałem na rodzaj odpadu.
Wykonawca zobowiązany będzie do zagospodarowania następujących frakcji odpadów.
1 - odpady wielkogabarytowe (kod odpadu: 20 03 07) - prognozowana masa odpadów (120Mg)
2 - zużyte opony (kod odpadu: 16 01 03) - prognozowana masa odpadów (25Mg)
3 - odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia
- zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03 (kod odpadu: 17 01 03, 17 09 04) prognozowana masa odpadów (5Mg)
4 - tworzywa sztuczne i guma (kod odpadu: 19 12 04) prognozowana masa odpadów (5Mg)
5 - zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki
- zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35
- lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć
- urządzenia zawierające freony
-zużyte urządzenia inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 13
(kod odpadu: 20 01 35*, 20 01 36, 20 01 21*, 20 01 23*, 16 02 14) prognozowana masa odpadów (20Mg)
6 - opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone (np. środkami ochrony roślin I i II klasy toksyczności – bardzo toksyczne i toksyczne)
- środki ochrony roślin inne niż wymienione w 20 01 19 (kod odpadu: 15 01 10*, 20 01 80) - Prognozowana masa odpadów (10Mg)
UWAGA! Przedstawione wielkości obrazują jedynie szacunkową ilość odpadów. Wykonawca zobowiązuje się przyjąć i zagospodarować faktyczną i rzeczywistą ilość odpadów wynikającą z bieżących potrzeb Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218376 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 218376 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218376 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: produkcja Handel Usługi Ekomax - Kotulak Jerzy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851011633
7.3.3) Ulica: Hankówka 28
7.3.4) Miejscowość: Jasło
7.3.5) Kod pocztowy: 38-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOTULAK JERZY Produkcja Handel Usługi EKOMAX
jakie przetargi wygrała firma
KOTULAK JERZY Produkcja Handel Usługi EKOMAX
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218376 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-01-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne przyjęcie odpadów: 19 12 10-odpady palne, 19 12 12-inne odpady, w tym substancje i przedmioty z mechanicznej obróbki odpadów inne niż 19 12 11 do termicznego przetwarzania w procesie R1.
- Sukcesywny odbiór, transport i utylizacja produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego Kat I i Kat II.
- Remont elementów ośrodka szkolenia fizycznego w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera 62 w Grudziądz
- "Usuwanie wyrobów zawierających azbest realizowane w gospodarstwach rolnych na terenie Gminy Repki w 2024 roku"
- ZAGOSPODAROWANIE W ROKU 2024, SELEKTYWNIE ZBIERANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH WIELKOGABARYTOWYCH O KODZIE 20 03 07
- Usługa odbioru odpadów komunalnych segregowanych: papier, szkło, tworzywa i metale z posesji trudno dostępnych z terenu Gminy Obrowo
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.