Ogłoszenie z dnia 2024-01-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00042025/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-16
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wymiana wykładziny wraz z malowaniem ścian i sufitów w pokojach biurowych oraz remont wykuszy w budynku I/ZUS w
Kętrzynie przy ul. Reja 10.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
1.2.) Oddział zamawiającego: Oddział w Olsztynie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600370
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Plac Konsulatu Polskiego 4
1.4.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.4.3.) Kod pocztowy: 10-959
1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_Olsztyn@zus.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://portal.smartpzp.pl/zus
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ubezpieczenia Społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00048166
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-01-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00042025
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.3. Informacje na temat sposobu udostępniania zastrzeżonych dokumentów zamówienia Przed zmianą:
Wgląd do dokumentów stanowiących informacje o charakterze poufnym:
1. Zastrzeżona jako informacja o poufnym charakterze część dokumentacji projektowej, tj. rysunki zawarte w projekcie
wykonawczym będą udostępnione w formie elektronicznej każdemu, kto złoży wniosek o jej udostępnienie bądź będzie do
wglądu w siedzibie Zamawiającego: O/ZUS w Olsztynie, ul. 1 Maja 10, pok. 105 dla każdego, kto złoży wniosek o taki
wgląd.
2. Wniosek wraz z pełnomocnictwem dla osoby upoważnionej do dokonania wglądu wraz z podanym nr dowodu osobistego
oraz adresem e-mail i numerem telefonu, należy wysłać do dnia 24.11.2023 r. poprzez Platformę zakupową dostępną pod
adresem: https://portal.smartpzp.pl/zus.
3. Do wniosku należy załączyć, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym/ podpisem zaufanym/podpisem
osobistym przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, oświadczenie o zachowaniu poufności informacji, którego
wzór stanowi Załącznik do SWZ.
4. Wniosek o udostępnienie wraz z niezbędnymi dokumentami należy przesłać w zakładce „Wiadomości”.
5. Dokumentacja zostanie przesłana Wykonawcy także poprzez Platformę zakupową dostępną pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/zus
Po zmianie:
Wgląd do dokumentów stanowiących informacje o charakterze poufnym:
1. Zastrzeżona jako informacja o poufnym charakterze część dokumentacji projektowej, tj. rysunki zawarte w projekcie
wykonawczym będą udostępnione w formie elektronicznej każdemu, kto złoży wniosek o jej udostępnienie bądź będzie do
wglądu w siedzibie Zamawiającego: O/ZUS w Olsztynie, ul. 1 Maja 10, pok. 105 dla każdego, kto złoży wniosek o taki
wgląd.
2. Wniosek wraz z pełnomocnictwem dla osoby upoważnionej do dokonania wglądu wraz z podanym nr dowodu osobistego
oraz adresem e-mail i numerem telefonu, należy wysłać do dnia 29.01.2024 r. poprzez Platformę zakupową dostępną pod
adresem: https://portal.smartpzp.pl/zus.
3. Do wniosku należy załączyć, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym/ podpisem zaufanym/podpisem
osobistym przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, oświadczenie o zachowaniu poufności informacji, którego
wzór stanowi Załącznik do SWZ.
4. Wniosek o udostępnienie wraz z niezbędnymi dokumentami należy przesłać w zakładce „Wiadomości”.
5. Dokumentacja zostanie przesłana Wykonawcy także poprzez Platformę zakupową dostępną pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/zus
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Wykonanie dokumentacji projektowych na budowę obiektów inżynierskich zlokalizowanych na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie w podziale na 3 zadania
- Usługi ochrony osób i mienia
- Remont pomieszczeń parteru w budynku nr 4 w Olsztynie - postępowanie nr 35/RB
- Zakup samochodu ciężarowego z kontenerem i windą załadunkową na potrzeby Teatru im. Stefana Jaracza w Olsztynie.
- Dostawa stołów operacyjnych weterynaryjnych, wózka weterynaryjnego oraz cylindrów do analiz areometrycznych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Wykonanie remontu naświetla zewnętrznego w pałacu w Łężanach gm. Reszel
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Internatu Szkolnego."
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
- Roboty budowlane pn.Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Wilczkowicach Górnych w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.