eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kroczyce › Dostawa oleju opa³owego do Szko³y Podstawowej w Kroczycach w roku 2024.



Og³oszenie z dnia 2024-01-18


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego do Szko³y Podstawowej w Kroczycach w roku 2024.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa w Kroczycach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000715354

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kroczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-425

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 34 31 53 189

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spkroczyce@spkroczyce

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: spkroczyce.szkolnastrona.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opa³owego do Szko³y Podstawowej w Kroczycach w roku 2024.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6de6c25d-b5ed-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00048145

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6de6c25d-b5ed-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: brak

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Szko³y Podstawowej w Kroczycach z siedzib± przy ul. Sienkiewicza 7, 42-425 Kroczyce;
b) inspektor ochrony danych osobowych w Gminie Kroczyce jest dostêpny pod adresem e-mail: iod@kroczyce.pl , telefon/34 315 21 50 do 5.
c) Dane osobowe Wykonawcy bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO czyli przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze w celu przeprowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
d) Odbiorcami przekazanych przez wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, a tak¿e art. 6 ustawy z 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej (Dz. U. z 2022r. poz.1524).
e) Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postêpowania bêd± przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (tj. Dz.U z 2011 nr 14, poz. 67 z pó¼n. zm.) teczki aktowe bêd± przechowywane w archiwum zak³adowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówieñ publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postêpowania w trybie zamówieñ publicznych.
f) Zamawiaj±cy nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym ni¿ cel okre¶lony w lit. c powy¿ej. Je¿eli administrator bêdzie planowa³ przetwarzaæ dane osobowe w celu innym ni¿ cel, w którym dane osobowe zosta³y zebrane (tj. cel okre¶lony w lit. c powy¿ej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobê, której dane dotycz±, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.
g) Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowi±zków tych nale¿±:
- obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³ Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego;
- obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego.
h) W celu zapewnienia, ¿e Wykonawca wype³ni³ ww. obowi±zki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w zwi±zku z udzia³em w postêpowaniu, Wykonawca sk³ada o¶wiadczenia o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – tre¶æ o¶wiadczenia zosta³a zawarta w za³±czniku nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SP.271-0001/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 150000 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni Szko³y Podstawowej w Kroczycach (5 zbiorników o pojemno¶ci 1,5 tys. litrów ka¿dy). Szacuje siê, ¿e zamówienie jednorazowe bêdzie wynosiæ ok. 6000 litrów.
2. Roczny zakres ilo¶ciowy dostaw wynosi ok. 35 000 litrów oleju opa³owego i stanowi szacunkowe roczne zapotrzebowanie Zamawiaj±cego.
3. Wymienione ilo¶ci oleju opa³owego stanowi± przewidywane zapotrzebowanie. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany ilo¶ci zamawianego oleju w zale¿no¶ci od zu¿ycia.
4. Olej opa³owy lekki musi spe³niaæ wymagania normy PN-C-96024 oraz poni¿sze parametry:
gêsto¶æ w temperaturze 15oc max. 0,86 kg/l
warto¶æ opa³owa min. 42,60 MJ/kg
temperatura zap³onu min. 56oC
temperatura p³yniêcia max. -20oC
zawarto¶æ siarki max. 0,10%
zawarto¶æ wody max. 200 mg/kg
zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych max. 24 mg/kg
pozosta³o¶æ po koksowaniu w 10% pozosta³o¶ci destylacyjnej max. 0,30%
pozosta³o¶æ po spopieleniu max. 0,01%
5. Dostawa oleju powinna byæ realizowana tylko cysternami posiadaj±cymi zalegalizowane liczniki przep³ywu.
6. Wykonawca, na wezwanie Zamawiaj±cego, zobowi±zany jest dostarczyæ wraz z dostaw± ¶wiadectwo jako¶ci potwierdzaj±ce spe³nianie wymaganych norm± parametrów oleju.
7. W razie stwierdzenia wad dotycz±cych jako¶ci dostarczonego oleju, Zamawiajacy niezw³ocznie zg³osi Wykonawcy pisemn± reklamacjê. Wykonawca zobowiazany jest rozpatrzyæ reklamacjê bez zbêdnej zw³oki, nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 7 dni licz±c od daty jej otrzymania i zawiadomiæ pisemnie Zamawiaj±cego o jej rozstrzygniêciu.
8. Uznanie reklamacji dotycz±cych jako¶ci oleju nastêpowaæ bêdzie na koszt w³asny Wykonawcy poprzez usuniêcie wadliwej dostawy w terminie 7 dni od daty uznania reklamacji.
9. Dostawa oleju bêdzie odbywaæ siê na podstawie zg³oszenia telefonicznego lub mailem przez Zamawiaj±cego i bêdzie realizowana wraz z transportem i roz³adunkiem na koszt Wykonawcy.Termin realizacji ka¿dego zamówienia od momentu zg³oszenia nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 24 godziny. Dostawy bêd± siê odbywaæ w godzinach od 6.00 do 14.00 w dni robocze, tj. od poniedzia³ku do pi±tku z wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci faktury

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-24 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: portal ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-24 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.