Ogłoszenie z dnia 2022-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00285599/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„ Przebudowa przejścia w Zaułku Świętokrzyskim”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świdnica
1.3.) Oddział zamawiającego: Prezydent Miasta Świdnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 49
1.5.2.) Miejscowość: Świdnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 74 856 28 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 74 856 87 21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um.swidnica@um.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swidnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umswidnica.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ Przebudowa przejścia w Zaułku Świętokrzyskim”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-003085f4-4e9b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00048136
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003652/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.28 Przebudowa przejścia w Zaułku Świętokrzyskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00285599/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P-135/XII/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1067550,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „ Przebudowa przejścia w Zaułku Świętokrzyskim” w zakresie zgodnym z Porozumieniem zawartym w dniu 10.11.2021 r. pomiędzy Wspólnotą Mieszkaniową przy ul.Rynek 23A w Świdnicy a Wspólnotą Mieszkaniową przy ul. Świętokrzyskiej 2 w Świdnicy i Gminą Miasto Świdnica polegające na:
1.1. Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Rynek 23A :
a/ remoncie elewacji bocznej budynku Rynek 23A oraz elewacji oficyny,
b/ remoncie sklepienia (przynależnego do budynku Rynek 23A),
c/ montażu instalacji domofonowej dla budynku Rynek 23A,
1.2. Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Świętokrzyskiej 2 :
a/ remoncie elewacji bocznej i tylnej,
b/ przebudowie zagospodarowania terenu działki nr 2199 obręb Śródmieście tj. przebudowie schodów, wykonaniu i montażu ogrodzenia, nasadzeniu zieleni,
c/ montażu instalacji domofonowej dla budynku ul. Świętokrzyska 2,
1.3. Gmina Miasto:
a/ wykonaniu i montażu 2 szt. ażurowych bram-krat od strony podwórka i Rynku,
b/ wymianie instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem,
c/ przebudowie elektrycznego złącza kablowego wraz z instalacją,
d/ wykonaniu prac konserwatorskich portalu renesansowego zlokalizowanego na ścianie bocznej budynku przy ul. Świętokrzyskiej 2,
e/ wykonaniu prac konserwatorskich filara kamiennego budynku przy ul.Rynek 23A,
f/ przebudowie szafki gazowej wraz z instalacją,
g/ wykonaniu nowej nawierzchni - posadzki przejścia z odwodnieniem do sieci kanalizacji deszczowej
h/ remoncie 4 rozpór pomiędzy budynkami,
i/ montażu monitoringu.
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa sporządzona przez ARCHITEKTONICZNĄ PRACOWNIĘ PROJEKTOWĄ s.c. „ARCHITEKT” mgr inż. arch. Andrzej Mikuła, mgr inż. arch. Bogdan Mikuła i „Program prac konserwatorskich” opracowany przez panią Dorotę Wydrychowską i „Program prac konserwatorskich kamiennego portala i filara w Zaułku Świętokrzyskim” opracowany przez Panią Jolantę Marosik.
Dokumentacja projektowa w wersji papierowej jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej nr 49, Wydział Inwestycji Miejskich – pok. 217.
Uwaga1!
Załączone do dokumentacji projektowej przedmiary robót nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiary robót stanowią formę informacyjną w zakresie ilości oraz technologii wykonywanych robót i są wyłącznie materiałem pomocniczym.
Kalkulacja Wykonawcy winna stanowić wycenę kompletu robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Przedmiarów nie należy wypełniać ani załączać do oferty.
Uwaga2!
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej lub STWiORB, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp{ a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia na etapie badania i oceny ofert do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych.
3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty budowlane, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarach robót, a są konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z projektem budowlanym, technicznym, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, zapisami SWZ oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności ustawą Prawo Budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz.1333 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami powiązanymi.
4. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do:
1) Sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony robót (plan BIOZ) przez Kierownika Budowy, ze szczególnym uwzględnieniem przeznaczenia obiektu, w terminie do dnia protokolarnego wprowadzenia na budowę.
2) Wykonania przedmiotu umowy zgodnie z warunkami umowy, dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami w szczególności techniczno – budowlanymi, normami oraz zaleceniami zawartymi w protokole przekazania placu budowy zaleceniami przedstawicieli Zamawiającego.
3) Zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w miejscu robót i jego otoczeniu zgodnie z opracowanym planem BIOZ.
4) Zapewnienia przestrzegania przepisów bhp i ppoż. oraz przepisów o ochronie środowiska we wszystkich miejscach wykonywania robót i miejscach składowania materiałów, zgodnie z przepisami i dokumentacją projektową oraz zapewnienie należytego porządku na terenie budowy i w jego otoczeniu, w tym na drogach dojazdowych, usuwanie na swój koszt wszelkich śmieci, odpadów, opakowań i innych pozostałości po zużytych materiałach. W przypadku
zaniechania, czynności porządkowe mogą zostać wykonane przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
5) Umieszczenia na placu budowy w widocznym miejscu ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia.
6) Zabezpieczenia i oznakowanie prowadzonych robót oraz dbanie o stan techniczny i prawidłowość ich oznakowania przez cały okres trwania realizacji przedmiotu zamówienia.
7) Bieżącego wywozu materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów oraz ich unieszkodliwienie, o ile będzie to konieczne. Złom uzyskany w trakcie rozbiórki Wykonawca robót zobowiązany jest oddać do skupu złomu, pobrać dokument PZ i przekazać Zamawiającemu.
8) Zapewnienia obsługi geodezyjnej (m.in. obsługa w trakcie realizacji, inwentaryzacja powykonawcza robót stanowiących przedmiot zamówienia). W operacie geodezyjnym należy zamieścić zestawienia długości wykonanych sieci oraz powierzchni wykonanych nawierzchni.
9) We własnym zakresie i na własny koszt zrealizować tymczasowe obiekty i urządzenia na terenie placu budowy (punkt poboru wody, punkt poboru energii elektrycznej, zabezpieczenie terenu budowy). Wykonawca będzie ponosił koszty oznakowania, organizacji terenu budowy i zagospodarowania zaplecza budowy, zużycia wody i energii w okresie realizacji robót, koszty utrzymania i konserwacji tymczasowych obiektów, i urządzeń związanych z terenem budowy oraz innych nakładów, niestanowiących wartości robót budowlanych, a niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym organizacji dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót i uzyskania zgody na zajęcie pasa drogowego.
10) Przed przystąpieniem do wykonywania robót oraz w ich trakcie Wykonawca wykona dokumentację fotograficzną i inwentaryzację terenu inwestycji oraz terenów sąsiednich celem oddalenia ewentualnych roszczeń dotyczących uszkodzeń spowodowanych przeprowadzonymi robotami.– jeżeli Wykonawca nie dopełni tego warunku, w przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych właścicieli nieruchomości, Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy uszkodzeń na własny koszt; w przypadku ewentualnych uzasadnionych roszczeń ze strony właścicieli nieruchomości, Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego usuwania w sposób docelowy, uszkodzeń i awarii spowodowanych przez Wykonawcę, co nie podlega odrębnej zapłacie i nie jest wliczone w cenę kontraktową.
11) Zabezpieczenia znaków geodezyjnych przed uszkodzeniami, a w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia odtworzenia ich na własny koszt.
12) Uporządkowania i doprowadzenia do stanu pierwotnego terenu sąsiadującego z placem budowy po zakończeniu wszystkich robót objętych zamówieniem.
13) Organizacja dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót leży po stronie Wykonawcy.
14) Niezwłoczne zawiadamianie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach wynikłych w trakcie prowadzenia robót.
15) Organizacja narad koordynacyjnych z udziałem Zamawiającego.
16) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania warunków instytucji opiniujących projekt.
17) Wystąpić o warunki przyłączeń dla placu budowy oraz warunki obsługi komunikacyjnej placu budowy.
18) Wykonawca ma obowiązek we własnym zakresie i na własny koszt sporządzić projekt zastępczej
organizacji ruchu na czas wykonywania swoich prac wraz z jej wykonaniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45443000-4 - Roboty elewacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1254980,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1254980,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1254980,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMBUD Emil Laskowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 022423380
7.3.3) Ulica: Kątki 14
7.3.4) Miejscowość: Marcinowice
7.3.5) Kod pocztowy: 58-124
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EMBUD Laskowski Emil Usługi Budowlano-Remontowe
jakie przetargi wygrała firma
EMBUD Laskowski Emil Usługi Budowlano-Remontowe
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1254980,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Modernizacja infrastruktury drogowej i edukacyjnej na terenie Gminy Świdnica
- Budowa zbiorników na wodę pitną o pojemności 200m3 na terenie stacji uzdatniania wody w miejscowości Słone oraz w Świdnicy, gm. Świdnica
- "Rewitalizacja zabytkowych budynków użyteczności publicznej w Świdnicy"
- Budowa infrastruktury drogowej służącej rozwojowi strefy przemysłowej w Świdnicy
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.