eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wąbrzeźno › Ścieżki pieszo - rowerowe - alternatywa dla komunikacji samochodowej - II etap



Ogłoszenie z dnia 2021-05-07

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00048010 z dnia 2021-05-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Ścieżki pieszo - rowerowe - alternatywa dla komunikacji samochodowej - II etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Wąbrzeźno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wolności 18

1.5.2.) Miejscowość: Wąbrzeźno

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-200

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 56 688 45 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wabrzezno.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wabrzezno.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wabrzezno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ścieżki pieszo - rowerowe - alternatywa dla komunikacji samochodowej - II etap

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd867b98-ae65-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048010

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000175/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Ścieżki pieszo - rowerowe - alternatywa dla komunikacji samochodowej - II etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014 - 2020 RPKP.03.04.00-IŻ.00-04-286/19 dla Osi priorytetowej 3 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie, Działanie 3.4 Zrównoważona mobilność miejska i promowanie strategii niskoemisyjnych

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 221966,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest inwestycja polegająca na wybudowaniu ścieżki rowerowej w miejscowości Wąbrzeźno przy ul. 750 lecia Wąbrzeźna na odcinku od ulicy Wiśniowej do ul. biskupa Jana Dantyszka oraz wzdłuż ulicy Bolesława Szczuki, wykonaniu zjazdów na posesje, oznakowania poziomego oraz pionowego ścieżki.2. Do podstawowych celów inwestycji należą:1) zwiększenie bezpieczeństwa ruchu pojazdów i pieszych;2) eliminacja utrudnień w ruchu lokalnym;3) polepszenie warunków komunikacyjnych na drodze;4) podniesienie komfortu i jakości życia mieszkańców osiedla mieszkaniowego przy ulicach: 750 lecia Wąbrzeźna, biskupa Jana Dantyszka i Bolesława Szczuki poprzez połączenie osiedla z istniejącą siecią ścieżek pieszo - rowerowych w mieście.3. Planowane zadanie będzie polegało w szczególności na:1) wykonaniu ścieżki rowerowej o nawierzchni bitumicznej o szerokości 2,0 m i długości około 320 m, koloru czerwonego na podbudowie z kruszywa łamanego 15 cm oraz warstwie odcinającej z piasku gr. 10 cm;2) ustawieniu obrzeży betonowych 8x30 cm na ławie betonowej z oporem zewnętrznym; 3) wykonanie remontów istniejących zjazdów na posesje. Zjazdy zaprojektowano z nawierzchni bitumicznej koloru szarego. Zjazdy na posesje obramowano opornikami betonowymi 12x25 na ławie betonowej z oporem zewnętrznym. Ścieżki rowerowe ze zjazdami na posesje oraz na drogi boczne nawiązano wysokościowo bez uskoków – łączenie nie może być wyniesione;4) ułożenie na długości przejść dla pieszych, przy krawężniku pasa z dwóch rzędów płyt antypoślizgowych o wymiarach 35x35 koloru żółtego w celu ułatwienia korzystania z przejść dla pieszych osobom niewidomym lub niedowidzącym.4. Podstawowe parametry projektowe:1) kategoria ulic, przy których zlokalizowane są ścieżki – gminne;2) klasa techniczna ulic – L;3) prędkość projektowa – Vp = 30, 40 km/h;4) długość ścieżki rowerowej – ok. 320m;5) szerokość ścieżki rowerowej (ul. Bolesława Szczuki) – 2m;6) szerokość ścieżki rowerowej (ul. 750 Lecia Wąbrzeźna) – 2m;7) kategoria ruchu – KR1,Pozostałe parametry zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie – Dz. U. z 2016 r. poz. 124.5. Stan istniejącyZadanie inwestycyjne zlokalizowane jest w województwie kujawsko-pomorskim, powiecie wąbrzeskim na terenie Gminy Miasto Wąbrzeźno. Ulica 750 Lecia Wąbrzeźna obecnie jest o nawierzchni bitumicznej natomiast ulica Bolesława Szczuki jest o nawierzchni z trylinki. Wzdłuż jezdni zlokalizowany jest istniejący chodnik z płytek betonowych szerokości 1,5 m.W pasie drogowym występują sieci podziemne: kanalizacja deszczowa, kanalizacja sanitarna, wodociąg, kable telekomunikacyjne i energetyczne, gazociąg.6. Program zapewnienia jakości (PZJ).Wykonawca jest zobowiązany opracować i przedstawić do akceptacji inżyniera/kierownika projektu program zapewnienia jakości. W programie zapewnienia jakości wykonawca powinien określić, zamierzony sposób wykonywania robót, możliwości techniczne, kadrowe i plan organizacji robót gwarantujący wykonanie robót zgodnie z dokumentacją projektową, SST oraz ustaleniami. Program zapewnienia jakości powinien zawierać: organizację wykonania robót, w tym terminy i sposób prowadzenia robót, organizację ruchu na budowie wraz z oznakowaniem robót, sposób zapewnienia bhp w czasie trwania robót,  wykaz zespołów roboczych, ich kwalifikacje i przygotowanie praktyczne, wykaz osób odpowiedzialnych za jakość i terminowość wykonania poszczególnych elementów robót, system (sposób i procedurę) proponowanej kontroli i sterowania jakością wykonywanych robót, wyposażenie w sprzęt i urządzenia do pomiarów i kontroli (opis laboratorium własnego lub laboratorium, któremu Wykonawca zamierza zlecić prowadzenie badań), sposób oraz formę gromadzenia wyników badań laboratoryjnych, zapis pomiarów, nastaw mechanizmów sterujących, a także wyciąganych wniosków i zastosowanych korekt w procesie technologicznym, proponowany sposób i formę przekazywania tych informacji inżynierowi/kierownikowi projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 273018,66

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 293593,12

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 273018,66

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych DROBUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8781546412

7.3.3) Ulica: 1 Maja 61

7.3.4) Miejscowość: Wąbrzeźno

7.3.5) Kod pocztowy: 87-200

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 273018,66

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-07 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.