eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Imielin › "Wykonywanie w roku 2023 na terenie Miasta Imielin zadań własnych gminy o charakterze użyteczności publicznej."



Ogłoszenie z dnia 2023-01-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonywanie w roku 2023 na terenie Miasta Imielin zadań własnych gminy o charakterze użyteczności publicznej.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Imielin

1.3.) Oddział zamawiającego: Miasto Imielin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258262

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Imielińska 81

1.5.2.) Miejscowość: Imielin

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-407

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 22 55 505

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@imielin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.imielin.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.imielin.pl/pl/1705/26/%E2%80%9Ewykonywanie-w-roku-223-na-terenie-miasta-imielin-zadan-wlasnych-gminy-o-charakterze-uzytecznosci-publicznej-%E2%80%9D.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonywanie w roku 2023 na terenie Miasta Imielin zadań własnych gminy o charakterze użyteczności publicznej.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-686d1ffe-8059-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00048003

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00506805

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 14 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Niniejsze zamówienie dotyczy realizacji zadań własnych Gminy o charakterze użyteczności publicznej.
Dnia 30 marca 2007 roku na podstawie Uchwały Nr VI/29/2007 Rady Miasta Imielin została utworzona spółka pod nazwą „Miejska Spółka Komunalna z ograniczoną odpowiedzialnością” Miejska Spółka Komunalna Sp. z o.o. jako osoba prawna spełnia łącznie warunki określone w art. 214. ust. 1 pkt. 11 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.).
Uchwałą Nr XXVI/167/2012 Rady Miasta Imielin z dnia 19 grudnia 2012 roku zostało powierzone ww. Spółce wykonywanie zadań własnych Gminy na terenie Miasta Imielin.
Wobec powyższego zamówienia należy udzielić w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt. 1

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.34.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 791431,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonywanie w roku 2023 na terenie Miasta Imielin zadań własnych gminy o charakterze
użyteczności publicznej w zakresie:
- Utrzymania czystości i porządku;
- Utrzymania zieleni;
- Remontu oznakowania dróg;
- Bieżących remontów nawierzchni gminnych dróg;
- Konserwacji i bieżących remontów kanalizacji deszczowej;
- Utrzymania szalet publicznych w Centrum Przesiadkowym w Imielinie;
- Obsługi fontanny na rynku w Imielinie;
- Outsourcingu pracowniczego w zakresie obsługi PSZOK w Imielinie;
- Utrzymania obiektów małej architektury.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

98390000-3 - Inne usługi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 903276,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 903276,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 903276,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejska Spółka Komunalna Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240766271

7.3.3) Ulica: Imielińska 87

7.3.4) Miejscowość: 41-407

7.3.5) Kod pocztowy: 41-407

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 903276,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Brak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.