eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Zaprojektowanie oraz wykonanie systemu klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu przy Pl. Wolności 17 w Poznaniu wraz z konserwacją systemu ...



Ogłoszenie z dnia 2021-05-06


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00047784 z dnia 2021-05-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie oraz wykonanie systemu klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu przy Pl. Wolności 17 w Poznaniu wraz z konserwacją systemu ...

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514331

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 16/18

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-713

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.ozimek@poznan.uw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.poznan.uw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia-wuw.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie oraz wykonanie systemu klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu przy Pl. Wolności 17 w Poznaniu wraz z konserwacją systemu ...

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10ae11b5-8236-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047784

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005737/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Zaprojektowanie oraz wykonanie systemu klimatyzacji w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu przy pl. Wolności 17 wraz z konserwacją systemu w okresie gwarancji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt 11/10-2019/OG FAMI pn. Projekt "Kierunek: Wielkopolska. Sprawny Urząd bliżej migranta – etap II” współfinansowany z Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016482/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OA-VII.272.5.4.2021.14

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 614170,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” systemu klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu przy Pl. Wolności 17 w Poznaniu wraz z konserwacją systemu w okresie gwarancji.2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:1) w etapie I – wykonanie i zatwierdzenie przez Zamawiającego koncepcji budowlanej wraz doborem układu klimatyzacji obejmującym:a) jednostki wewnętrzne i zewnętrzne;b) podanie proponowanych modeli urządzeń;c) przebieg instalacji chłodniczej;d) odprowadzenie skroplin;e) przebieg instalacji elektrycznej;f) plan robót budowlanych demontażowych i montażowych;2) w etapie II – wykonanie dokumentacji projektowej;3) w etapie III – wykonanie robót budowlanych wielobranżowycha) demontaż okładzin sufitowych, roboty budowlane, przekucia, przewierty;b) wykonanie robót elektrycznych;c) wykonanie konstrukcji wsporczej pod agregaty;d) wykonanie instalacji freonowej i odprowadzenia skroplin;e) montaż urządzeń klimatyzacyjnych wewnętrznych i zewnętrznych;f) przebicia w ścianach i stropach, przekucia, bruzdowanie ścian;g) próby szczelności wraz z pomiarami efektywności;h) prace budowlane po zakończeniu montażu;i) wykonanie dokumentacji powykonawczej.4) wykonywanie przeglądów gwarancyjnych wykonanego systemu klimatyzacji zgodnie z przepisami prawa i warunkami gwarancji, określonymi przez producenta urządzeń oraz konserwacji i serwisu urządzeń klimatyzacyjnych wraz z badaniem szczelności układu freonowego nie rzadziej niż dwa razy w roku kalendarzowym, przed rozpoczęciem sezonu i po zakończeniu lub częściej, jeżeli takie będą zalecenia producenta, w okresie gwarancji udzielonej w ramach umowy, za wynagrodzeniem określonym w ofercie; wynagrodzenie nie ulegnie zmianie w całym okresie obowiązywania umowy.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i sposób jego realizacji został określony w programie funkcjonalno-użytkowym, który stanowi załącznik nr 4 do SWZ. 4. Zamawiający informuje, że w budynku istnieje klimatyzacja i proponowany przez Wykonawcę system musi być kompatybilny z istniejącym, zgodnie z informacjami zawartymi w programie funkcjonalno-użytkowym. Zamawiający informuje, że na poszczególne piętra doprowadzona jest instalacja freonowa w pionach z wyjściem pod jednostki wewnętrzne.5. Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji na wykonane prace oraz na użyte podczas realizacji prac materiały i urządzenia na okres 36 miesięcy, liczonej od dnia podpisania (bez uwag) końcowego protokołu odbioru robót. 6. Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszone przez Zamawiającego usterki w okresie gwarancji nie może przekroczyć 3 godzin (180 minut). 7. Przez czas reakcji rozumiany jest czas pomiędzy wysłaniem zgłoszenia przez Zamawiającego e-mailem, a przyjazdem serwisanta do miejsca wystąpienia awarii i podjęciem czynności zmierzających do usunięcia usterki. 8. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia materiały muszą być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą.9. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. W przypadku, gdy w programie funkcjonalno-użytkowym (załącznik nr 4 do SWZ) podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych producentów, należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia o co najmniej takich samych parametrach. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów są co najmniej takie same jak produktów opisanych w SWZ. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych rozwiązań. 10. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest udowodnić/wykazać w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca na etapie realizacji prac zastosuje materiały wskazane w ofercie. 11. Wymagany zakres robót Wykonawca winien zrealizować z należytą starannością, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm, przepisami Prawa budowlanego, bhp, ppoż. oraz zasadami sztuki budowlanej. 12. Zamawiający umożliwia dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z pracownikami Biura Obsługi i Informatyki, tel. (61) 854 17 40 i (61) 854 16 86. 13. Prace będą wykonywane w obiekcie czynnym, w związku z powyższym Wykonawca winien zapewnić dojścia do pomieszczeń. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć teren budowy w taki sposób, aby nie ograniczać ruchu osób oraz, aby teren budowy nie stanowił zagrożenia dla pracowników i klientów Zamawiającego. 14. Zamawiający wymaga, aby prace związane z robotami demontażowymi i montażowymi oraz prace uciążliwe wykonywane były po godzinach pracy Urzędu, tj. po godz. 15.30 oraz w soboty. Zamawiający umożliwi Wykonawcy realizację prac do godziny 20.00 w dni robocze oraz w soboty.15. W terminie 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji harmonogram realizacji prac. Zamawiający zaakceptuje harmonogram w ciągu 1 dnia roboczego od dnia jego przekazania albo przekaże Wykonawcy pisemnie informację o konieczności zmiany harmonogramu.16. Wykonawca na 2 dni robocze przed podpisaniem protokołu odbioru robót przedłoży do zatwierdzenia Zamawiającego harmonogram przeglądów gwarancyjnych oraz konserwacji i serwisu ze wskazaniem nazwy miesiąca, w którym przegląd gwarancyjny oraz konserwacja i serwis muszą być wykonane. W okresie gwarancji Wykonawca każdorazowo poinformuje Zamawiającego o dniu przeprowadzenia przeglądu w celu umożliwienia Wykonawcy wejścia na teren Urzędu. Zamawiający zaakceptuje harmonogram w ciągu 1 dnia roboczego od dnia jego przekazania albo przekaże Wykonawcy pisemnie informację o konieczności zmiany harmonogramu. Przeglądy gwarancyjne oraz konserwacja i serwis wykonywane będą zgodnie z warunkami określonymi w załączniku nr 7 do SWZ.17. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania codziennej czystości i porządku po zakończeniu prac. Wykonawca jest zobowiązany uzgadniać z Zamawiającym terminy montażu urządzeń klimatyzacyjnych w poszczególnych pomieszczeniach. Wykonawca jest również zobowiązany do zapewnienia ciągłości zasilania w energię elektryczną pomieszczeń przez cały okres wykonywania prac budowlanych. 18. W trakcie realizacji robót, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć teren budowy przed nadmiernym pyleniem. Na bieżąco, w trakcie realizacji Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt wywieźć i zutylizować gruz, materiały z demontażu, śmieci i inne materiały pozostałe po przeprowadzonych robotach.19. Zamawiający wymaga, aby pomieszczenia, w których były wykonywane roboty budowlane zostały oddane Zamawiającemu po uprzednim posprzątaniu.20. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe na terenie wykonywanych prac i/lub w związku z tymi pracami, w tym m.in. za uszkodzenie/zniszczenie ścian, instalacji wewnętrznych. W przypadku powstania jakichkolwiek uszkodzeń z winy Wykonawcy, jest on zobowiązany do poinformowania Zamawiającego i naprawienia szkody na własny koszt i na własną odpowiedzialność.21. Zamawiający przewiduje, w miarę potrzeb, spotkania robocze w celu omówienia ewentualnych problemów bądź postępu prac. Zamawiający oczekuje, że osoby wskazane w umowie do kontaktu będą w nich każdorazowo uczestniczyć. 22. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca przekaże Zamawiającemu listę pracowników wykonujących przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest aktualizować listę pracowników na bieżąco, w przypadku jakichkolwiek zmian w zatrudnieniu.23. Wykonawca musi pisemnie poinformować Zamawiającego o gotowości do rozpoczęcia prac, o których mowa w ust. 2 pkt 3.24. Zamawiający udostępni Wykonawcy projekt budowlano wykonawczy w postaci rzutów i przekrojów piętra I, II, III, i IV. Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia wymiarów rzeczywistych.W celu zachowania poufności informacji zawartych w ww. dokumentach Zamawiający na podstawie art. 280 ust. 3 ww. ustawy, nie udostępnia ich na stronie internetowej. Wykonawca w celu uzyskania dostępu do nich jest zobowiązany złożyć Zamawiającemu pisemny wniosek o udostępnienie dokumentacji. Odbiór dokumentów następuje po podpisaniu umowy o zachowaniu poufności. Wzór wniosku o udostępnienie dokumentacji i wzór umowy o zachowaniu poufności stanowi załącznik nr 8 do SWZ25. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp i określa je, stosownie do art. 281 ust. 2 pkt 7 ustawy Pzp w rozdziale III ust. 25 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 331840,84

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 548580

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 331840,84

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BomaxTey sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250525482

7.3.3) Ulica: ul. Szczepankowo 134

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-313

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 331840,84

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

pełna nazwa postępowania: „Zaprojektowanie oraz wykonanie systemu klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu przy Pl. Wolności 17 w Poznaniu wraz z konserwacją systemu w okresie gwarancji.”
2021-05-06 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.