eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przebudowa ul. Śmiałej na odc. od ul. gen. J. Zajączka do al. Wojska Polskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Przebudowa ul. Śmiałej na odc. od ul. gen. J. Zajączka do ul. Hauke-Bosaka-ETAP I"



Ogłoszenie z dnia 2022-02-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Śmiałej na odc. od ul. gen. J. Zajączka do al. Wojska Polskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Przebudowa ul. Śmiałej na odc. od ul. gen. J. Zajączka do ul. Hauke-Bosaka–ETAP I"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Żoliborz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525966300186

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 6/8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-627

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Zoliborz.WZP@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zoliborz.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ul. Śmiałej na odc. od ul. gen. J. Zajączka do al. Wojska Polskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Przebudowa ul. Śmiałej na odc. od ul. gen. J. Zajączka do ul. Hauke-Bosaka–ETAP I"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-808913cf-599c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00047617

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001288/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Przebudowa ul. Śmiałej na odc. od ul. gen. Zajączka do al. Wojska Polskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa ul. Śmiałej na odc. od ul. gen. Zajączka do ul. Hauke Bosaka- ETAP I”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00312070/05

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-XVIII-WZP.271.36.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2805593,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w ramach zadania inwestycyjnego przebudowy ul. Śmiałej na ww. odcinku, obejmuje:

1. Roboty drogowe, w tym:
1.1. rozbiórka istniejących nawierzchni bitumicznych, z kostki i płyt betonowych wraz z istniejącymi podbudowami, obramowań typu krawężniki, obrzeża itp.,
1.2. roboty ziemne polegające na korytowaniu pod warstwy konstrukcyjne jezdni, chodników, zjazdów i zatok postojowych.
1.3. konstrukcje projektowanych nawierzchni drogowych wraz z podbudowami:
a) jezdni bitumicznej:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm.
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 8 cm,
- podbudowa z mieszanki niezwiązanej C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 na powierzchni E2 ≥ 50 MPa gr. 20 cm,
- warstwa mrozoodporna z mieszanki związanej cementemC3/4 na powierzchni E2 ≥ 50 MPa gr. 20 cm,
- warstwa odcinająca z kruszywa naturalnego o uziarnieniu 0/31,5 (pospółki) gr. 10 cm,
- wyprofilowany i zagęszczony grunt rodzimy, na powierzchni E2≥50 MPa;
a) jezdni z kostki kamiennej przy skwerze L. Bergera ,,Goliata”:
- warstwa ścieralna z kostki kamiennej granitowej 8/11 z rozbiórki istniejących nawierzchni, uzupełniona
- nową kostką 8/11 (wszystkie boki), granit jasnoszary fugowana,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 4 cm,
- podbudowa z mieszanki niezwiązanej C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 gr. 20 cm,
- warstwa mrozoodporna z mieszanki związanej cementemC3/4 gr. 20 cm,
- warstwa odcinająca z kruszywa naturalnego o uziarnieniu 0/31,5 (pospółki) gr. 10 cm,
- wyprofilowany i zagęszczony grunt rodzimy, na powierzchni E2≥50 MPa;
a) chodników i wysp-azyli:
- warstwa ścieralna z betonowych płyt chodnikowych 35x35 koloru szarego gr. 6 cm (układana z infułą),
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 4 cm,
- podbudowa z mieszanki niezwiązanej C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 gr. 15 cm,
- warstwa mrozoodporna z mieszanki związanej cementem C3/4 na powierzchni E2≥100 MPa gr. 10 cm,
- wyprofilowany i zagęszczony grunt rodzimy, na powierzchni E2≥50 MPa;
a) zatok postojowych:
- warstwa ścieralna z kostki kamiennej 8/11 (wszystkie boki) surowo łupana granit jasnoszary, fugowana,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 4 cm,
- podbudowa z mieszanki niezwiązanej C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 gr. 20 cm,
- warstwa mrozoodporna z mieszanki związanej cementem C3/4 na powierzchni E2>100 MPa gr. 15 cm,
- warstwa odcinająca z kruszywa naturalnego o uziarnieniu 0/31,5 (pospółki) gr. 10 cm,
- wyprofilowany i zagęszczony grunt rodzimy, na powierzchni E2≥ 50 MPa.

a) zjazdów:
- warstwa ścieralna z kostki kamiennej 8/11 cm (wszystkie boki), cięta groszkowana,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 4 cm,
- podbudowa z mieszanki niezwiązanej C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 gr. 20 cm,
- warstwa mrozoodporna z mieszanki związanej cementem C3/4 na powierzchni E2≥100 MPa gr. 10 cm,
- warstwa odcinająca z kruszywa naturalnego o uziarnieniu 0/31,5 (pospółki) gr. 10 cm,
- wyprofilowany i zagęszczony grunt rodzimy, na powierzchni E2≥ 50 MPa;
a) opasek:
- warstwa ścieralna z kostki kamiennej 4/6 cm fugowana, granit jasnoszary,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 4 cm;
a) progów zwalniających, listwowych U-16a:
- warstwa ścieralna z kostki kamiennej 8/11 cm koloru czerwonego, fugowanej,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 4 cm,
- warstwa profilowa z mieszanki niezwiązanej C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 gr. zmienna 6 - 13 cm,
- podbudowa z mieszanki niezwiązanej C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 na powierzchni E2 ≥ 50 MPa gr. 20 cm,
- warstwa mrozoodporna z mieszanki związanej cementem C3/4 na powierzchni E2 ≥ 50 MPa gr. 20 cm,
- warstwa odcinająca z kruszywa naturalnego o uziarnieniu 0/31,5 (pospółki) gr. 10 cm,
- wyprofilowany i zagęszczony grunt rodzimy, na powierzchni E2≥50 MPa;
a) ścieku ulicznego szerokości 30 cm:
- kostka rzędowa granitowa cięta 10x10x20 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3-5 cm;
a) krawężników wystających:
- krawężniki granitowe 20x30 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm,
- ława betonowa C 12/15 F=0,1975 m2;
a) krawężników wtopionych:
- krawężniki granitowe 20 x25 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm,
- ława betonowa C 12/15 F=0,1975 m2;
a) oporników na szerokości przejścia dla pieszych:
- opornik granitowy 20 x30 cm ułożony na płask,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm,
- ława betonowa C 12/15 F=0,1975 m2;
a) obrzeży:
- granitowe 6x25 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 4 cm,
- ława betonowa C 12/15 F=0,065 m2;
a) przejść dla pieszych/jezdni:
- trzy rzędy granitowych płytek dotykowych 25x25 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 4 cm;

1.4. wdrożenie nowego oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu nr ZR/762/21,

2. Roboty odwodnieniowe, w tym:
2.1. montaż wpustów betonowych prefabrykowanych o średnicy 0,5 m z osadnikiem i wpustem żeliwnym klasy D400 – 14 kpl,
2.2. montaż syfonów z kształtek z kamionki o gładkiej powierzchni wewnętrznej średnicy 200 mm – 14 szt.
2.3. montaż rur kamionkowych średnicy 0,20 m – 62,00 m.
2.4. montaż rur kamionkowych średnicy 0,30 m – 44,00 m.
2.5. montaż studni betonowej o średnicy wewnętrznej 1,2 m i włazem o nośności 40 ton – klasy D400,
2.6. podłączenie projektowanych wpustów poprzez przykanaliki odwodnieniowe do istniejącego kanału ogólnospławnego z rur kamionkowych fi 0,3 m w ul. Śmiałej;

3. Roboty oświetleniowe, w tym:
3.1. demontaż istniejących latarni oświetleniowych wraz z oprzyrządowaniem,
3.2. odrestaurowanie latarni oświetleniowych typu Pastorał i ponowny montaż w nowych lokalizacjach,
3.3. budowa odcinka linii oświetlenia ulicznego typu YKY 5x25mm2 od istniejącego słupa oświetleniowego nr 20151 zlokalizowanego przy ul. gen. J. Zajączka do projektowanych słupów oświetleniowych typu Pastorał Warszawski SPP/B/7/1 zlokalizowanych w ul. Śmiałej,
3.4. ustawienie nowych słupów oświetleniowych typu Pastorał Warszawski SPP/B/7/1 – 3 szt.,

4. Roboty zieleniarskie, w tym:
4.1. nasadzenia drzew, krzewów, bylin i żywopłotów:
- drzew - 12 szt.
- krzewów form naturalnych – 163 szt.,
- krzew żywopłotowych form naturalnych – 446 szt.,
- roślin bylinowych – 42 szt.,
- żywopłotów – 494 szt.,
- krzewów okrywowych – 1274 szt.,
- bylin form naturalnych – 199 szt.,
4.2. odmłodzenie starszych drzew - 59 szt.,
4.3. pielęgnacja drzew liściastych z trzyletnim okresem gwarancyjnym – 12 szt.,
4.4. pielęgnacja krzewów żywopłotowych w okresie gwarancyjnym – 2082,00 m2,
4.5. wykonanie nowych trawników oraz renowacja zniszczonych (2 215,98m2);
4.6. roboty pielęgnacyjne dotyczące:
a) trawników:
- co najmniej 6 krotne koszenie trawników w okresie gwarancyjnym; prace nie mogą być prowadzone w godzinach ciszy nocnej, tj. od godz. 22 do 6 i przy użyciu dmuchaw spalinowych; terminy koszenia trawników wymagają uzgodnienia z Zamawiającym,
- nawożenie nawozami mineralnymi i wykonywanie dosiewek w miejscach nieprawidłowego wzrostu trawy, a także w miejscach zdewastowanych przez użytkowników drogi,
- interwencyjne podlewanie trawników w uzgodnieniu z Zamawiającym;
b) drzew, krzewów i żywopłotów:
- wykonywanie cięć pielęgnacyjnych korygujących korony drzew oraz zapewniających właściwy rozrost krzewów i żywopłotów,
- cięcia techniczne dla odsłonięcia znaków drogowych i dla zachowania skrajni drogowej,
wymiana i naprawa palikowania drzew,
- pielenie mis przy drzewach i rabat z krzewami oraz żywopłotami przy założeniu, że tego typu prace wykonuje się minimum 5-6 razy w sezonie,
- interwencyjne podlewanie drzew, krzewów i żywopłotów w okresie temperatur mogących skutkować uschnięciem nasadzeń, w uzgodnieniu z Zamawiającym,
- nawożenie nawozami mineralnymi drzew, krzewów i żywopłotów,
- uzupełnianie ściółkowania mis i rabat korą z drzew iglastych do 5cm,
- wymiana podłoża w miejscach nasadzeń w razie potrzeby,
- wycinanie samosiewów,
- opryski ochronne nasadzeń,
- wiosenne i jesienne grabienie liści (w cenie należy uwzględnić dodatkowe grabienie w okresie opadania liści).


5. Prace dotyczące małej architektury:
5.1. montaż ławek parkowych z oparciem (2 szt.),
5.2 montaż koszy na śmieci (2 szt.),
5.3. montaż stojaków rowerowych (12 szt.).



W związku z art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129, z późn. zm.), informuję, że zamówienie na: przebudowę ul. Śmiałej na odc. od ul. gen. Zajączka do al. Wojska Polskiego w ramach zadania inwestycyjnego
pn. „Przebudowa ul. Śmiałej na odc. od ul. gen. Zajączka do ul. Hauke Bosaka - ETAP I”
nie zostało podzielone na części, gdyż jest to proste zamówienie. Podział tego zamówienia przyczyniłby się do nadmiernych trudności technicznych związanych z koordynacją działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia i mógłby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia a także prowadziłby do zwiększenia kosztów realizacji zamówienia, co skutkowałoby nieracjonalnym wydatkowaniem środków publicznych naruszającym ustawę o finansach publicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3721827,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5048283,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3721827,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOWBUD-C II spółka z ograniczona odpowiedzialnością spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132987386

7.3.3) Ulica: Mieczysława Pawlikowskiego 1

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-983

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3721827,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.