eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudniki › Przebudowa dróg gminnych: Młyny-Odcinek, Ignachy - Żytniów Część I pn. Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów Młyny - Odcinek; Część II pn. Przebudowa drogi gminnej nr 100905 O Ignachy - Żytniów



Ogłoszenie z dnia 2022-02-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych: Młyny-Odcinek, Ignachy – Żytniów

Część I pn. Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów Młyny – Odcinek;
Część II pn. Przebudowa drogi gminnej nr 100905 O Ignachy – Żytniów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rudniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398586

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 12A

1.5.2.) Miejscowość: Rudniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-325

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 3595072

1.5.8.) Numer faksu: 34 3595013

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rudniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudniki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rudniki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych: Młyny-Odcinek, Ignachy – Żytniów

Część I pn. Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów Młyny – Odcinek;
Część II pn. Przebudowa drogi gminnej nr 100905 O Ignachy – Żytniów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55cdb0c7-5f18-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00047491

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004129/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów Młyny - Odcinek

1.1.6 Przebudowa drogi gminnej Nr 100905 O Ignachy - Żytniów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00320855/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or.271.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 480402,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje „Przebudowę drogi dojazdowej do gruntów Młyny – Odcinek”
Łączna długość przebudowanej drogi wynosi 0,553km. Szerokość jezdni 4,0m o nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S gr. 5cm. Szerokość dwustronnych poboczy 0,5m z kruszyw niezwiązanych 0-31,5.
Zakres robót obejmuje m.in. wykonanie następujących robót:
- roboty pomiarowe związane z wytyczeniem i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza,
- roboty ziemne pod konstrukcję drogi,
- wykonanie warstwy z mieszanki związanej cementem gr. 15cm,
- wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20cm,
- wykonanie warstwy ścieralnej AC11S gr. 5cm,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15cm
- wykonanie poboczy z kostki kamiennej,
- montaż oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Zamawiający nie dopuszcza do wykonania podbudowy kruszywa pochodzenia osadowego: wapienie, dolomitów, itp.
Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia, odpowiednio dla danej części, określony został za pomocą:
1) dokumentacji projektowej/ -ych wraz załącznikami,
2) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) Przedmiar /ów robót ( UWAGA: Rozliczenie ryczałtowe. Zakres prac do wykonania w ramach poszczególnych części określają załączone przedmiary. Ww. dokumenty dla poszczególnych części mają charakter orientacyjny – stanowią jedynie dokumenty pomocnicze w celu ustalenia ceny ofertowej dla danej części. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu dla każdej części w oparciu o dokumentację / e projektową i zalecaną wizję w terenie)
W przypadku rezygnacji z któregokolwiek elementu uwzględnionego w dokumentacji projektowej kwota ulegnie zmniejszeniu.

3. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji – 5 lat. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 5 lat, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SWZ.
4. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres rękojmi – 5 lat. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres krótszy niż 5 lat, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SWZ.
. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę
i podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, tj. pracowników wykonujących następujące czynności: układanie podbudowy, układanie nawierzchni z mieszanek mineralnych, walcowanie przez cały okres wykonywania tych czynności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

4.5.5.) Wartość części: 325639,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakresie Części II zamówienia:
Zamówienie obejmuje „Przebudowę drogi gminnej nr 100905 O Ignachy – Żytniów”
Łączna długość przebudowanej drogi wynosi 0,554km. Szerokość jezdni 3,5m o nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S gr. 5cm. Szerokość dwustronnych poboczy 0,75m z kruszyw niezwiązanych 0-31,5.
Zakres robót obejmuje m.in. wykonanie następujących robót:
- roboty ziemne pod konstrukcję drogi,
- profilowanie i zagęszczanie podbudowy,
- wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20cm,
- wykonanie warstwy ścieralnej AC11S gr. 5cm,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15cm
- montaż oznakowania pionowego oraz wykonanie oznakowania poziomego.
Zamawiający nie dopuszcza do wykonania podbudowy kruszywa pochodzenia osadowego: wapienie, dolomitów, itp.
Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia, odpowiednio dla danej części, określony został za pomocą:
1) dokumentacji projektowej/ -ych wraz załącznikami,
2) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) Przedmiar /ów robót ( UWAGA: Rozliczenie ryczałtowe. Zakres prac do wykonania w ramach poszczególnych części określają załączone przedmiary. Ww. dokumenty dla poszczególnych części mają charakter orientacyjny – stanowią jedynie dokumenty pomocnicze w celu ustalenia ceny ofertowej dla danej części. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu dla każdej części w oparciu o dokumentację / e projektową i zalecaną wizję w terenie).
W przypadku rezygnacji z któregokolwiek elementu uwzględnionego w dokumentacji projektowej kwota ulegnie zmniejszeniu.

3. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji – 5 lat. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 5 lat, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SWZ.
4. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres rękojmi – 5 lat. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres krótszy niż 5 lat, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SWZ.
. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę
i podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, tj. pracowników wykonujących następujące czynności: układanie podbudowy, układanie nawierzchni z mieszanek mineralnych, walcowanie przez cały okres wykonywania tych czynności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

4.5.5.) Wartość części: 154763,06 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 390000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 610080,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 390000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OLS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751886343

7.3.3) Ulica: Chopina 2

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 390000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182827,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182827,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182827,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIANKO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561987119

7.3.3) Ulica: Waryńskiego 3

7.3.4) Miejscowość: Zawadzkie

7.3.5) Kod pocztowy: 47-120

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182827,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.