Ogłoszenie z dnia 2022-02-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00316879/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Administrowanie i zarzadzanie siecią komputerową Osiedla Studenckiego Politechniki Krakowskiej (DS.1, DS.2, DS.3, DS.4, DS.B-1)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001560
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 24
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-155
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@pk.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.pk.edu.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Administrowanie i zarzadzanie siecią komputerową Osiedla Studenckiego Politechniki Krakowskiej (DS.1, DS.2, DS.3, DS.4, DS.B-1)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b0de871-5cd1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00047409
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00316879/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KA-2/118/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 807040,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest administrowanie i zarzadzanie siecią komputerową Osiedla Studenckiego Politechniki Krakowskiej (DS.1, DS.2, DS.3, DS.4, DS.B-1) w następującym zakresie:
Temat nr 1: Administrowanie i zarzadzanie siecią komputerową OSPK, który obejmuje:
1) Administrowanie i zarządzanie siecią komputerową OSPK,
2) Utrzymywanie sieci komputerowej OSPK w stałej sprawności technicznej,
3) Utrzymanie serwerów OSPK,
4) Obsługa użytkowników sieci komputerowej OSPK,
5) Zapewnienie bezpieczeństwa sieci,
6) Opracowanie i bieżąca aktualizacja dokumentacji,
7) Wdrożenie systemu rejestracji i obsługi użytkowników sieci komputerowej OSPK.
Temat nr 2: Dzierżawa oraz instalacja urządzeń sieciowych LAN, który obejmuje:
1) System serwerowy - 1szt.,
2) System centralnego zarządzania i monitoringu sieci LAN - 1 szt.,
3) Przełącznik rdzeniowy 12 port - minimum 5 szt.,
4) Przełącznik dostępowy 48 port - minimum 42 szt.,
5) Przełącznik dostępowy 24 port - minimum 7 szt.
Temat nr 3: Dostawa, instalacja oraz konfiguracja urządzeń sieci WiFi, który obejmuje:
1) Kontroler WLAN do zarządzania siecią WiFi - 1 szt.,
2) Punkt dostępowy - 28 szt.,
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
Warunki realizacji zamówienia zawiera również projekt umowy - załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72700000-7 - Usługi w zakresie sieci komputerowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1017419,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1017419,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1017419,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STIMO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 180253193
7.3.3) Ulica: R. Kaczorowskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1017419,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 44 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Temat nr 1 i 2: 44 miesiące od daty zawarcia umowy.
Temat nr 3:
a) przygotowanie planowania radiowego dla składów w DS.2 LUX – do 30 dni od daty zawarcia umowy.
b) dostawa, instalacja i konfiguracja urządzeń sieci WiFi w DS.2 LUX – do 60 dni od daty zawarcia umowy, zaś w przypadku modernizacji istniejących punktów WiFi – w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego drutu do prasy belującej w ilości 150 ton
- Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych dla Wydziału Inżynierii Materiałowej i Fizyki Politechniki Krakowskiej
- Sukcesywna dostawa materiałów do wypełnień i akcesoriów stomatologicznych odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem układów klimatyzacyjnych w obiektach Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego w Krakowie oraz w Oddziale Krosno - 2 zadania
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 1 (jednego) telewizora QLED dla Instytutu Glottodydaktyki Polonistycznej UJ.
- Przepr.przegl.akredyt.przez wizyt.akredyt.POZ/wizytatorkę akredyt.POZ oraz wizytat.koord.POZ/wizyt.koordynatorkę POZ w podm.leczn.posiad.w swej strukt.zakł.lecz.udz.św.z zakr.podst.op.zdrow.(jedn.POZ)
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.