eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żarów › Utrzymanie chodników, parkingów i ścieżek rowerowych oraz sąsiadujących z nimi terenów zieleni



Ogłoszenie z dnia 2023-01-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Utrzymanie chodników, parkingów i ścieżek rowerowych oraz sąsiadujących z nimi terenów zieleni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻARÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718395

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Żarów

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-130

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 743067333

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.zarow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zarow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie chodników, parkingów i ścieżek rowerowych oraz sąsiadujących z nimi terenów zieleni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad42b0ce-98a8-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00047291

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046123/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Utrzymanie chodników, parkingów i ścieżek rowerowych oraz sąsiadujących z nimi terenów zieleni

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak

2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:

art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 2) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 3) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 4) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 5) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 6) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 7) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 8) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 9) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 10) ustawy

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://umzarow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy przetargowej Gminy Żarów (zwanej dalej „Platformą”) znajdującą się pod adresem: https://umzarow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 18. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy dostępne są pod adresem: https://umzarow.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.htmlPo stworzeniu lub wygenerowaniu przez Wykonawcę dokumentu elektronicznego Wykonawca podpisuje ten dokument kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne – podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016r. O usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U. z 2020 r. poz. 1173) lub podpisem zaufanym, o którym mowa w ustawie z dnia 17 lutego 2005r. O informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. Z 2021r. Poz. 670) lub podpisem osobistym, o którym mowa w ustawie z dnia 6 sierpnia 2010r. O dowodach osobistych (Dz.U. z 2020r. Poz. 332, z późn. zm.).
19. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Żarów ul. Zamkowa 2 58-2301 Żarów tel. 74 8580 591;
• inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Żarowie jest Pan Piotr Chałaszczyk, kontakt: adres e-mail bezp.info@gmail.com*;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego R.271.1.2023 pn. Utrzymanie chodników, parkingów i ścieżek rowerowych oraz sąsiadujących z nimi terenów zieleni;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.


* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: R.271.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Utrzymanie chodników, parkingów i ścieżek rowerowych oraz sąsiadujących z nimi terenów zielonych zwane dalej „przedmiotem umowy” obejmujące trzy części (zadania) pn.:
Część 1 (Zadanie 1) - Żarów strefa I
Część 2 (Zadanie 2) – Żarów strefa II
Część 3 (Zadanie 3) – Żarów WSSE

2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje:
1) Część 1 (Zadanie 1) - Żarów strefa I
Przedmiot umowy obejmuje bieżące utrzymanie w sposób zapewniający czystość i porządek chodników, ścieżek rowerowych i parkingów na terenie miasta Żarów (Żarów strefa I) o powierzchni:
- chodniki - 8.153,69 m2,
- parkingi – 2.536,48 m2,
- ścieżki rowerowe – 8.151,75 m2,
- tereny zieleni – 27.175,00 m2,
poprzez:
a) zbieranie codziennie, nie później niż do godz. 10.00, wszelkich odpadów stałych,
b) systematyczne (minimum raz w tygodniu) zamiatanie chodników, ścieżek rowerowych i parkingów (usunięcie zalegającego piasku, darni, błota, liści oraz innych zanieczyszczeń) oraz cykliczne odchwaszczanie zapewniające utrzymanie ich bez przerostów,
c) systematyczne utrzymywanie w odpowiednim stanie porządkowym terenów zieleni poprzez grabienie i wywóz liści, gałęzi itp. zanieczyszczeń, zgodnie z załącznikiem nr 3 do umowy,
d) odśnieżanie w sposób pozwalający na właściwe użytkowanie chodników, ścieżek rowerowych i parkingów oraz zwalczanie śliskości i gołoledzi piaskiem. Chodniki, parkingi i ścieżki rowerowe muszą być odśnieżone i posypane materiałem uszarstniającym do godz. 7.00.
Szczegółowe wykazy powierzchni chodników, ścieżek rowerowych, parkingów i terenów zieleni stanowią załączniki nr 1,2,3 i 4 do umowy.
Dla prawidłowego zwalczania skutków zimy Wykonawca przygotuje i zabezpieczy
we własnym zakresie niezbędny sprzęt i środki włącznie ze skrzyniami na piasek.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90910000-9 - Usługi sprzątania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryterium:

1) „Cena ofertowa brutto” – C;
2) „Czas reakcji” – T; (do wyliczenia pkt w tym kryterium będzie przyjęty czas reakcji wskazany w druku oferty przez Wykonawcę.
Przez czas reakcji rozumie się przystąpienie Wykonawcy do realizacji usługi od momentu wystąpienia opadów śniegu lub wezwania przez Zamawiającego. UWAGA! Minimalny czas reakcji wynosi 30 minut, maksymalny 120 minut.
Punkty przyznawane w tym kryterium będą wyliczane w następujący sposób:
- do 30 min. - 40 pkt
- do 60 min. - 30 pkt
- do 90 min. - 20 pkt
-do 120 min – 10 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Utrzymanie chodników, parkingów i ścieżek rowerowych oraz sąsiadujących z nimi terenów zielonych zwane dalej „przedmiotem umowy” obejmujące trzy części (zadania) pn.:
Część 1 (Zadanie 1) - Żarów strefa I
Część 2 (Zadanie 2) – Żarów strefa II
Część 3 (Zadanie 3) – Żarów WSSE

2) Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje:Część 2 (Zadanie 2) – Żarów strefa II
Przedmiot umowy obejmuje bieżące utrzymanie w sposób zapewniający czystość i porządek chodników, ścieżek rowerowych i parkingów na terenie miasta Żarów (Żarów strefa II) o powierzchni:
- chodniki - 10.970,73 m2,
- parkingi – 4.519,63 m2,
- ścieżki rowerowe – 5.347,17 m2,
- tereny zieleni – 70.905,00 m2,
poprzez:
a) zbieranie codziennie, nie później niż do godz. 10.00, wszelkich odpadów stałych,
b) systematyczne (minimum raz w tygodniu) zamiatanie chodników, ścieżek rowerowych i parkingów (usunięcie zalegającego piasku, darni, błota, liści oraz innych zanieczyszczeń) oraz cykliczne odchwaszczanie zapewniające utrzymanie ich bez przerostów,
c) systematyczne utrzymywanie w odpowiednim stanie porządkowym terenów zieleni poprzez grabienie i wywóz liści, gałęzi itp. zanieczyszczeń, zgodnie z załącznikiem nr 3 do umowy,
d) odśnieżanie w sposób pozwalający na właściwe użytkowanie chodników, ścieżek rowerowych i parkingów oraz zwalczanie śliskości i gołoledzi piaskiem. Chodniki, parkingi i ścieżki rowerowe muszą być odśnieżone i posypane materiałem uszarstniającym do godz. 7.00.
Szczegółowe wykazy powierzchni chodników, ścieżek rowerowych, parkingów i terenów zieleni stanowią załączniki nr 1,2,3 i 4 do umowy.
Dla prawidłowego zwalczania skutków zimy Wykonawca przygotuje i zabezpieczy
we własnym zakresie niezbędny sprzęt i środki włącznie ze skrzyniami na piasek.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90910000-9 - Usługi sprzątania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryterium:

1) „Cena ofertowa brutto” – C;
2) „Czas reakcji” – T; (do wyliczenia pkt w tym kryterium będzie przyjęty czas reakcji wskazany w druku oferty przez Wykonawcę.
Przez czas reakcji rozumie się przystąpienie Wykonawcy do realizacji usługi od momentu wystąpienia opadów śniegu lub wezwania przez Zamawiającego. UWAGA! Minimalny czas reakcji wynosi 30 minut, maksymalny 120 minut.
Punkty przyznawane w tym kryterium będą wyliczane w następujący sposób:
- do 30 min. - 40 pkt
- do 60 min. - 30 pkt
- do 90 min. - 20 pkt
-do 120 min – 10 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Część 3 (Zadanie 3) – Żarów WSSE
Przedmiot umowy obejmuje bieżące utrzymanie w sposób zapewniający czystość i porządek chodników i ścieżek rowerowych na terenie miasta Żarów (WSSE podstrefa Żarów) o powierzchni:
- chodniki - 11.230,20 m2,
- ścieżki rowerowe – 1.317,14 m2,
- tereny zieleni – 24.165,00 m2,
poprzez:
a) zbieranie codziennie, nie później niż do godz. 10.00, wszelkich odpadów stałych,
b) systematyczne (minimum raz w tygodniu) zamiatanie chodników i ścieżek rowerowych (usunięcie zalegającego piasku, darni, błota, liści oraz innych zanieczyszczeń) oraz cykliczne odchwaszczanie zapewniające utrzymanie ich bez przerostów,
c) systematyczne utrzymywanie w odpowiednim stanie porządkowym terenów zieleni poprzez grabienie i wywóz liści, gałęzi itp. zanieczyszczeń, zgodnie z załącznikiem nr 3 do umowy,
d) odśnieżanie w sposób pozwalający na właściwe użytkowanie chodników i parkingów oraz zwalczanie śliskości i gołoledzi piaskiem; przy odśnieżaniu nie wymaga się objęcia usługą całej szerokości chodnika a jedynie ciąg o szerokości 1 metra w celu zapewnienia komunikacji; długość chodników na objętym usługą terenie wynosi 3335 metrów. Chodniki i ścieżki rowerowe muszą być odśnieżone i posypane materiałem uszarstniającym do godz. 7.00.
Szczegółowe wykazy powierzchni chodników, ścieżek rowerowych i terenów zieleni stanowią załączniki nr 1,2 i 3 do umowy.
Dla prawidłowego zwalczania skutków zimy Wykonawca przygotuje i zabezpieczy
we własnym zakresie niezbędny sprzęt i środki włącznie ze skrzyniami na piasek.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90910000-9 - Usługi sprzątania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryterium:

1) „Cena ofertowa brutto” – C;
2) „Czas reakcji” – T; (do wyliczenia pkt w tym kryterium będzie przyjęty czas reakcji wskazany w druku oferty przez Wykonawcę.
Przez czas reakcji rozumie się przystąpienie Wykonawcy do realizacji usługi od momentu wystąpienia opadów śniegu lub wezwania przez Zamawiającego. UWAGA! Minimalny czas reakcji wynosi 30 minut, maksymalny 120 minut.
Punkty przyznawane w tym kryterium będą wyliczane w następujący sposób:
- do 30 min. - 40 pkt
- do 60 min. - 30 pkt
- do 90 min. - 20 pkt
-do 120 min – 10 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie,
b) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie;
c) Sytuacji ekonomicznej i finansowej:

Część 1 lub Część 2 lub Część 3
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych 00/100)
2. W przypadku Wykonawcy, który chce złożyć ofertę na dwie części zamówienia warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000,00 złotych (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100)
3. W przypadku Wykonawcy, który chce złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300.000,00 złotych (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100)
4.
d) Zdolności technicznej lub zawodowej:

Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie następujących usług: przynajmniej 2 usługi polegające na utrzymaniu chodników, parkingów lub ścieżek rowerowych trwające przynajmniej 12 miesięcy, o powierzchni nie mniejszej niż 10.000m2 każda z nich.

W przypadku wykonawcy, który chce złożyć ofertę na wszystkie Części zamówienia lub dowolnie wybrane dwie Części zamówienia Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie następujących usług: przynajmniej 2 usługi polegające na utrzymaniu chodników, parkingów lub ścieżek rowerowych trwające przynajmniej 12 miesięcy, o powierzchni nie mniejszej niż 10.000m2 każda z nich.

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten zostanie spełniony jeżeli przynajmniej jeden z nich wykaże, że wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie usług określonych wyżej dla poszczególnych Części zamówienia.
5.
1. Ponad to Zamawiający żąda, zgodnie z obowiązującym orzecznictwem, że w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zastrzeżonego, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać się prowadzeniem określonej działalności, o której mowa w art. 94 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Obowiązek ten dotyczy również Wykonawców, którzy polegają na zasobach podmiotów trzecich, w którym to przypadku postawiony wymóg musi zostać spełniony przez podmiot trzeci jak i wykonawcę.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8) Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – według załącznika nr 3 do SWZ;
b) potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną określoną w dziale XIII ust. 1 pkt 2) litera c) SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

4) W celu potwierdzenia, że o udzielenie zamówienia ubiega się wykonawca mający status, o którym mowa w dziale XX ust. 1 niniejszej SWZ Zamawiający żąda aby Wykonawca dołączył do oferty dokumenty lub oświadczenia potwierdzające:
1) status wykonawcy jako zakładu pracy chronionej lub spółdzielni socjalnej lub dokumentów potwierdzających prowadzenie przez wykonawcę lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie, działalności, której głównym celem jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

4) W celu potwierdzenia, że o udzielenie zamówienia ubiega się wykonawca mający status, o którym mowa w dziale XX ust. 1 niniejszej SWZ Zamawiający żąda aby Wykonawca dołączył do oferty dokumenty lub oświadczenia potwierdzające:
1) status wykonawcy jako zakładu pracy chronionej lub spółdzielni socjalnej lub dokumentów potwierdzających prowadzenie przez wykonawcę lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie, działalności, której głównym celem jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o stanowiące załącznik nr 2 do SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany oraz warunki tych zmian zostały określone w załączniku nr 4, 4a oraz 4b do SWZ wzorze umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Przetargowej Gminy Żarów dostępnej pod adresem https://umzarow.logintrade.net/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-30 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.