Ogłoszenie z dnia 2023-01-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00509989/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa systemu infrastruktury sieciowej w celu utworzenia monitoringu przyrodniczego realizowana ze środków EFRR ramach RPO WO na lata 2014-2020
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pokój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412740
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza
1.5.2.) Miejscowość: Pokój
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-034
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminapokoj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminapokoj.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.gminapokoj.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa systemu infrastruktury sieciowej w celu utworzenia monitoringu przyrodniczego realizowana ze środków EFRR ramach RPO WO na lata 2014-20202.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9aa07fd-8125-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00047207
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027083/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Budowa systemu infrastruktury sieciowej w celu utworzenia monitoringu przyrodniczego realizowana ze środków EFRR ramach RPO WO na lata 2014-2020
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamawiający informuje, że zamówienie jest finansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach umowy o dofinansowanie: nr RPOP.05.01.00-16-0023/172.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00509989
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SG.III.271.18.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Budowa systemu infrastruktury sieciowej w celu utworzenia monitoringu przyrodniczego realizowana ze środków EFRR ramach RPO WO na lata 2014-2020. Monitoring przyrodniczy ma powstać na terenie zabytkowego założenia parkowego w Pokoju, który mieści się na obszarze Stobrawskiego Parku Krajobrazowego. Zakres zamówienia obejmuje dostawę, montaż, uruchomienie fabrycznie nowego sprzętu oraz konfiguracji systemu monitoringu celem prowadzenia przez Zamawiającego rejestracji siedlisk przyrodniczych. Na terenie Zabytkowego Parku w Pokoju zakłada się wykorzystanie systemu dozoru wizyjnego w technologii IP. Monitoring przyrodniczy będzie swoim zakresem obejmował miejsca wybrane w celu rejestracji siedlisk przyrodniczych. Wszystkie kamery zgodnie z ustaleniami z Wojewódzkim Konserwatorem zabytków w Opolu będą w kolorze czarnym i będą zainstalowane na latarniach w tym samym kolorze. Wszystkie kamery będą zasilane z POE z zainstalowanych przełączników sieciowych. Urządzenia te będą zlokalizowane w ziemnych studniach teletechnicznych usytuowanych w pobliżu słupów na których będą zainstalowane kamery. Każdy słup na którym będą zainstalowane kamery, będzie posiadał odpowiadającą mu studnię teletechniczną. Wszystkie przełączniki sieciowe na terenie parku będą połączone z głównym przełącznikiem sieciowym zlokalizowanym w budynku serwerowni, jest to Budynek Oranżerii który mieści się na terenie. Połączenia pomiędzy przełącznikiem głównym, a przełącznikami zasilającymi będą wykonane w oparciu o infrastrukturę światłowodową. Połączenie pomiędzy lokalnymi przełącznikami z zasilanie, a kamerami należy wykonać za pomocą przewodów F/UPT w kategorii 5E lub wyższej.
Projekt zakłada rozmieszczeni na terenie parku 62 kamer stałopozycyjnych z wbudowanymi oświetlaczami podczerwieni oraz 1 kamery obrotowej PTZ z wbudowanym oświetlaczem PTZ, która umożliwia obserwację na dalekim zasięgu. Rozmieszczenie kamer oraz kąt obserwacji kamer umieszczono w załączonej dokumentacji. Do rejestracji materiału zostanie wykorzystany serwer zlokalizowany w pomieszczeniu serwerowni w budynku Oranżerii z zabytkowym kominem. Do obsługi systemu monitoringu wizyjnego zaprojektowane dwie stacje robocze, które umożliwią oglądanie obrazu w czasie rzeczywistym oraz przeglądanie i zgrywanie nagrań. Wszystkie zastosowane na terenie parku kamery muszą być w kolorze czarnym, a wybrane rozwiązania muszą zostać zaakceptowane przez wojewódzkiego konserwatora zabytków. Wykonawca po zakończonych robotach musi doprowadzić teren do stanu sprzed budowy i wykonać roboty odtworzeniowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
51500000-7 - Usługi instalowania maszyn i urządzeń
32260000-3 - Urządzenia do przesyłu danych
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
32270000-6 - Cyfrowa aparatura nadawcza
34971000-4 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania
72720000-3 - Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej
51100000-3 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych
51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1029510,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1029510,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1029510,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BMGroup Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992756425
7.3.3) Ulica: Plac Wolnosci
7.3.4) Miejscowość: Namysłów
7.3.5) Kod pocztowy: 46-100
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1029510,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI POKÓJ
- Zakup wraz z dostawą i montażem sprzętu i urządzeń do edukacyjnego placu zabaw w ramach projektu STOP Emisjom w Gminie Pokój
- Zakup oraz dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego
- Uregulowanie gospodarki wodno- ściekowej i zabezpieczenie wód powierzchniowych przed skażeniem w gminie Pokój
więcej: przetargi POKÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynku Szkoły Podstawowej w Komarówce Podlaskiej
- Prace remontowo-modernizacyjne w budynku Przedszkola Specjalnego nr 188, przy ul. Kieleckiej 20 w Warszawie.
- "Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stanowiskami targowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą i przebudową pawilonów w ramach modernizacji i termomodernizacji Targowiska"
- Przebudowa służbowych pomieszczeń mieszkalnych na pomieszczenia biurowe i pomieszczenie socjalne wraz z dostosowaniem drogi ewakuacyjnej do wymagań bezpieczeństwa pożarowego
- Budowa i przebudowa dróg gminnych w Nowym Dworze Gdańskim środki z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
- Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Kleczewie
więcej: Urządzenia do przesyłu danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.