eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania porządku i czystości pomieszczeń w nieruchomościach Zamawiającego oraz posesji wokół budynków należących do ZBM-TBS Spółka z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2023-01-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania porządku i czystości pomieszczeń w nieruchomościach Zamawiającego oraz posesji wokół budynków należących do ZBM-TBS Spółka z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZBM - TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240681155

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 2A

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: postepowania@zbm-tbs.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zbm-tbs.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Zarządzanie Wspólnotami Mieszkaniowymi

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie Wspólnotami Mieszkaniowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania porządku i czystości pomieszczeń w nieruchomościach Zamawiającego oraz posesji wokół budynków należących do ZBM-TBS Spółka z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49ff9fad-5aab-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00047114

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00049487/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Sprzątanie powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w nieruchomościach i wokół nieruchomości należących do ZBM-TBS Sp. o.o.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00419992/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 327300,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE Nr 1

Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych i pomieszczeniach wspólnych w siedzibie Zamawiającego oraz w Administracjach należących do ZBM - TBS Spółka z o.o. zlokalizowanych w Bytomiu przy ulicy:
- ADM Nr 1, ul. Przerwy Tetmajera 1
- ADM Nr 2 i Pogotowie Awaryjne, ul. Orzegowska 68
- ADM Nr 2 Filia I, Bytom, ul. Głowackiego 2/3
- ADM Nr 2 Filia II, Bytom, ul. Stolarzowicka 12/1
- Siedziba Zamawiającego, Bytom, ul. Kolejowa 2a

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres (powierzchnie wewnętrzne nieruchomości) czynności dla ZADANIA Nr 1 zawiera Załącznik Nr 7.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.5.5.) Wartość części: 190000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

 ZADANIE Nr 2

Usługi kompleksowego sprzątania w zakresie utrzymania porządku i czystości nieruchomości wokół budynków będących własnością ZBM-TBS Spółka z o.o. zlokalizowanych w Bytomiu przy ulicy Kolejowej 2a i ulicy Orzegowskiej 68A

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zakres (powierzchnie zewnętrzne nieruchomości), czynności dla ZADANIA Nr 2 zawiera Załącznik Nr 7.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 7700,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE Nr 3

Usługi kompleksowego sprzątania w zakresie utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach oraz posesjach wokół budynków mieszkalnych będących własnością ZBM - TBS Spółka z o.o. zlokalizowanych w Bytomiu przy ulicy:
- Francuskiej 70BC
- Hutniczej 4,
- Nowej 94
- Rynku 20, 20 of.
- Karpackiej 4, 6, 6A

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zakres (powierzchnie wewnętrzne i zewnętrzne nieruchomości), czynności dla ZADANIA Nr 3 zawiera Załącznik Nr 7.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.5.5.) Wartość części: 92000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE Nr 4

usługi w zakresie koszenia i utrzymania porządku na nieruchomościach gruntowych będących własnością ZBM-TBS Spółka z o.o. zlokalizowanych przy ulicy:

- Strzelców Bytomskich
- Łużyckiej,
- Chroboka/Frenzla
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zakres (powierzchnie zewnętrzne nieruchomości gruntowych), czynności dla ZADANIA Nr 4 zawiera Załącznik Nr 7.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.5.) Wartość części: 37600,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 222680,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 329425,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 222680,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SICURO Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6482800936

7.3.3) Ulica: Pawliczka 24c/24

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-800

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 222680,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7519,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70702,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7519,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPONSOR Plus Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6261273237

7.3.3) Ulica: Łużycka 90

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-902

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7519,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82046,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216547,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88269,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU SOL-MOP Katarzyna Gwóźdź

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262660597

7.3.3) Ulica: Odrzańska 96

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-902

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Utrzymanie porządku wewnątrz i na zewnątrz budynku
NA GLANC- Anna Glanc; ALA WYMIATA - Alicja Kasprzak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88269,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

w zakresie ZADANIA Nr 4
Usługi w zakresie koszenia i utrzymania porządku na nieruchomościach gruntowych będących własnością ZBM-TBS Spółka z o.o. zlokalizowanych przy ulicy:

- Strzelców Bytomskich
- Łużyckiej,
- Chroboka/Frenzla

Zamawiający: ZBM - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. Kolejowa 2A, 41-902 Bytom działając na podstawie art. 255 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie:
W dniu 29-11-2022r. Zamawiający dokonał otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu, poprzedzając powyższą czynność informacją o kwocie którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, wyrażającą się kwotą netto /brutto dla ZADANIE Nr 4 w tym:

- koszenie i sprzątanie w okresie letnim 23 600,00 zł ( 8%) 25 488,00 zł
- grabienie i sprzątanie w okresie jesiennym 14 200,00 zł ( 8%) 15 120,00 zł
Łącznie: 34 800,00zł 40 608,00 zł

W postępowaniu w zakresie Zadania nr 4, czterech nw oferentów złożyło oferty na kwotę brutto
W toku badania ofert Zamawiający odrzucił oferty:

Impel Facility Service Spółka z o.o.
50-304 Wrocław, ul. Antoniego Słonimskiego 1 47.547,69 zł brutto
Zamawiający odrzucił Ofertę na podstawie art.226 ust. 1 pkt. 5
ustawy z dnia 11 września 2019 r. PZP .
Wykonawca złożył ofertę w niniejszym postępowaniu jednak
została ona wyceniona tylko w części dotyczącej 3x koszenia
trawy.
Pominięto w wycenie część dotyczącą 2x grabienia liści w
okresie jesiennym.
W związku z powyższym oferta nie spełnia wymogów
postawionych w SWZ (Załącznik Nr 1 dla Zadania Nr 4 ).
PROGRES Rafał Baron
41-940 Piekary Śląskie ul. Śląska 1 61.438,01 zł brutto
Zamawiający odrzucił Ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt.
3, 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. PZP.
Wykonawca złożył ofertę w niniejszym postępowaniu jednak
nie została ona podpisana żadnym z dopuszczonych podpisów
wymaganych w SWZ .
ZUK”KAR” Spółka z o.o.
41-946 Piekary Śląskie
ul. Walentego Roździeńskiego 2a 25.643,69 zł brutto
Zamawiający odrzucił Ofertę na podstawie art. 224 ust. 2 pkt 1
i ust. 3 oraz ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. PZP.
Wykonawca złożył ofertę w niniejszym postępowaniu jednak
nie udzielił wyjaśnień odnośnie rażąco niskiej ceny .
SPONSOR Plus Spółka z o.o.
41-902 Bytom, ul. Łużycka 90 68.739,32 zł brutto
Oferta nie podlegająca odrzuceniu, jednakże wartość Oferty
przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia .
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie Zamówienia dla Zadania nr 4 na podstawie art. 255 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. PZP.
Mając na względzie przepisy art. 262 ustawy z dnia 11 września 2019 r. PZP, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie przedmiotowego zamówienia o wszczęciu kolejnego postępowania zakresie Zadania nr 4.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68739,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68739,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.