Ogłoszenie z dnia 2021-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00022082/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-24
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00047103 z dnia 2021-05-06 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową dróg powiatowych nr 1015R, 2601R oraz drogi nr 1004R wraz z przebudową mostu w powiecie stalowowolskim"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Stalowowolski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podleśna 15
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 156433709
1.5.8.) Numer faksu: 156433602
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@stalowowolski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stalowowolski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
bip.stalowowolski.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową dróg powiatowych nr 1015R, 2601R oraz drogi nr 1004R wraz z przebudową mostu w powiecie stalowowolskim"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-183f5a3b-8c71-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047103
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000275/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową dróg powiatowych nr 1015R, 2601R, 1004R w Powiecie Stalowowolskim.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022082/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IMP.272.2.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 134109,87 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1004R Zaklików-Borów wraz z przebudową mostu na rzece Sanna w m. Łążek Zaklikowski. Zakres robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego obejmuje przebudowę mostu drogowego JNI01008543 na rzece Sanna w miejscowości Łążek Zaklikowski o długości 27,55 m zlokalizowanego w ciągu drogi powiatowej nr 1004R Zaklików-Borów wraz z dojazdami, od km 7+565,00 do km 7+645,00, w tym: remont konstrukcji przęseł mostu poprzez wymianę belek prefabrykowanych na nowe oraz odtworzeniu nadbetonu (płyty zespalającej) dźwigarów (belek strunobetonowych), remont podpór skrajnych (przyczółków) z wykorzystaniem istniejącego fundamentu palowego, remont podpór pośrednich (filarów) polegających na adaptacji górnej części filarów (rygli poziomych) oraz powierzchniowej naprawie betonu słupów filarów, remont płyt przejściowych, przebudowę nawierzchni jezdni i chodników na obiekcie i dojazdach, przebudowę urządzeń dylatacyjnych, przebudowę urządzeń BRD, odtworzenie elementów wyposażenia, wykonanie ramp zejściowych na dojazdach, uzupełnienie i remont stożków nasypów przy przyczółkach w tym odbudowa umocnienia stożków oraz umocnienia powierzchniowego skarp/terenu pod obiektem, oczyszczenie i odmulenie rowów drogowych, remont istniejących umocnień brzegów koryta poprzez wykonanie umocnienia brzegów faszyną oraz narzutem kamiennym, wykonanie wycinki i nasadzeń zastępczych drzew, wykonanie dojazdów do obiektu w niezbędnym zakresie umożliwiającym dowiązanie niwelety drogi w zakresie wysokościowym, wykonanie odcinka kanału technologicznego.4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79421100-2 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 53608,58 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1015R Jamnica – Zbydniów w m. Kotowa Wola, Zbydniów. Zakres robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego obejmuje przebudowę drogi na odcinku ok km 5+100 do km 6+500 w tym: przebudowę istniejącej nawierzchni jezdni poprzez wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych z betonu asfaltowego, budowę ciągu pieszego wraz z przebudową istniejących zjazdów, przebudowę istniejących poboczy, przebudowę elementów odwodnienia (budowa odcinka rowu krytego, oczyszczenie z namułu i wyprofilowanie istniejących rowów przydrożnych, budowa przepustów pod zjazdami dla poprawy przepływu wód opadowych, budowa wpustów deszczowych, itp.), wykonanie pozostałych robót towarzyszących.4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79421100-2 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 22933,77 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 2601R ul. Komisji Edukacji Narodowej w Stalowej Woli na odcinku od skrzyżowania z drogą krajową nr 77 do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1025R ul. Poniatowskiego. Zakres robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego obejmuje zaprojektowanie i przebudowę drogi powiatowej na odcinku od skrzyżowania z drogą krajową nr 77 do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1025R ul. Poniatowskiego, w tym:1. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego, załączonych warunków i wytycznych Zamawiającego zawartych w SWZ oraz dokonanie skutecznego zgłoszenia przebudowy, lub uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę,2. Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji budowlanej: całkowitą rozbiórkę istniejącej nawierzchni asfaltowej ulicy wraz ze wszystkimi warstwami konstrukcyjnymi, całkowita rozbiórkę istniejących nawierzchni ciągów pieszych, przebudowę istniejącej kanalizacji dla odprowadzania wód opadowych i roztopowych, przebudowę lub zabezpieczenie sieci uzbrojenia terenu, kolidujących z rozbudową ulicy: zabezpieczenie i przebudowę istniejącej sieci gazowej, sieci teletechnicznej i sieci elektroenergetycznej, przebudowę i budowę oświetlenia ulicznego, budowę kanału technologicznego, profilowanie terenu – roboty ziemne, wykonanie nowych nawierzchni ulicy, ciągów pieszych i rowerowych, asfaltowych i z kostki brukowej betonowej, wykonanie oznakowania poziomego, pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, urządzenie terenów zielonych, zabezpieczenie drzew w rejonie robót.4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79421100-2 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 57570,52 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14676,25
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70110
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14676,25
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadis Sp. z o.o. M1 Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8191670080
7.3.3) Ulica: ul. Jasielska 11 skr.p. 2
7.3.4) Miejscowość: Czudec
7.3.5) Kod pocztowy: 38-120
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARKADIS SP. Z O.O. M1 SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ARKADIS SP. Z O.O. M1 SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14676,25
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-09Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16900
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97170
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16970,57
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadis Sp. z o.o. M1 Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8191670080
7.3.3) Ulica: ul. Jasielska 11 skr.p. 2
7.3.4) Miejscowość: Czudec
7.3.5) Kod pocztowy: 38-120
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARKADIS SP. Z O.O. M1 SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ARKADIS SP. Z O.O. M1 SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16970,57
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu- w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym. Zamawiający nie pozyskał środków na realizację zadania z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59877,79
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204180
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
2021-05-06 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku Przedszkola Nr 5 w Stalowej Woli
- Cykliczne dostawy artykułów spożywczych dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli .
- Świadczenie usług poligraficznych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Budowa kanalizacji deszczowej przy budynkach nr 40 i 44 przy ul. Wojska Polskiego w Stalowej Woli.
- Usługi ratownictwa wodnego na pływalni krytej i odkrytej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Stalowej Woli w latach 2024-2025
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowej usługi inspektora nadzoru dla zadania pn: "Budowa Centrum Aktywizacji Sportowej "Mszczonowianka"
- Inspektor prac wykonawczych zagospodarowania poscaleniowego na obiekcie scaleniowym Adamów, Barki, Biesiadki, Nowy Stręczyn, Stary Stręczyn i Zosin, gm. Cyców"
- Dokumentacja techniczna oraz Remont Łazienek wraz z dostosowaniem dla osób ze specjalnymi potrzebami w budynku Ratusza Miejskiego w Szczytnie
- Przebudowa budynku Szkoły Specjalnej przysposabiającej do pracy
- "Świadczenie usługi Inwestora Zastępczego w ramach zadania pn.: "Budowa budynku administracyjno-biurowego na terenie AWF Warszawa
- Rewitalizacja zabytkowego budynku przy ul. Konopnickiej 29 w Karlinie
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.