eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skąpe › "Kompleksowe wykonanie usługi w zakresie dowozu dzieci do placówek oświatowych Gminy Skąpe w 2024 roku"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Kompleksowe wykonanie usługi w zakresie dowozu dzieci do placówek oświatowych Gminy Skąpe w 2024 roku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skąpe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770505

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skąpe 65

1.5.2.) Miejscowość: Skąpe

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-213

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@skape.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skape.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e7621ca4-7d4b-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Kompleksowe wykonanie usługi w zakresie dowozu dzieci do placówek oświatowych Gminy Skąpe w 2024 roku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7621ca4-7d4b-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00047073

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00532496

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 331832,10

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi „Kompleksowe wykonanie usługi w zakresie dowozu dzieci do placówek oświatowych Gminy Skąpe w 2024 roku”.
2. Realizacja przewozów dzieci odbywać się będzie na podstawie imiennych biletów miesięcznych dzieci dojeżdżających do placówek oświatowych na terenie Gminy Skąpe.
3. Uczniowie mają być przewożeni w obie strony (dowozy i odwozy) w dni nauki szkolnej do niżej wymienionych szkół podstawowych:
1) Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Międzylesiu, Międzylesie 6, 66-213 Skąpe,
2) Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Powstania Warszawskiego w Ołoboku,
ul. Wojciechowskiego 25, 66-213 Skąpe
3) Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Radoszynie, Radoszyn 77, 66-213 Skąpe
3. Wykaz dzieci do objęcia planowanym dowozem i odwozem do i z placówek oświatowych na rok 2024 znajduje się w rozdziale III SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza realizację usług przewozowych na utworzonych zgodnie z obowiązującymi przepisami przez Wykonawcę liniach otwartych, z pierwszeństwem przejazdu dzieci z biletem miesięcznym.
5. Korzystanie z przewozów odbywać się będzie na podstawie biletów miesięcznych wydanych przez
Wykonawcę.
6. Liczba dzieci wraz z opiekunami delegowanymi ze szkół oraz godziny przewozów wynikać będą z aktualnych planów lekcji w poszczególnych szkołach.
7. Zamawiający dostarczy Wykonawcy przed rozpoczęciem roku, jednak nie później niż
do 29 grudnia 2023 r., aktualny wykaz uczniów dowożonych oraz uzgodni godziny dowozów i odwozów w poszczególnych szkołach. W przypadku zmiany planu lekcji w trakcie trwania roku szkolnego, dyrektorzy szkół informować będą z 7 dniowym wyprzedzeniem Wykonawcę o zaistniałych zmianach.
8. W sytuacjach awaryjnych pojazdu wyznaczonego do realizacji przewozu, Wykonawca podstawi w czasie nie dłuższym niż do 60 minut od zaistnienia awarii, pojazd zastępczy dopuszczony do ruchu według obowiązujących przepisów w przewozach pasażerskich, oznakowany właściwie do jego charakteru, tj. „R” (kurs rezerwowy). – Czas podstawienie pojazdu zastępczego jest jednym z kryteriów oceny ofert.
9. Szczegółowe informacje dot. zakresu umowy znajdują się Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 357120 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 357120 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 357120 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ ZIELONA GÓRA sp. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 977898183

7.3.4) Miejscowość: ZIELONA GÓRA

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 357120,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 186 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.