Ogłoszenie z dnia 2022-02-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Kluczborskiego, w sezonie zimowym 2021/2022"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kluczborski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Katowicka 1
1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774185218
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mwalencka@powiatkluczborski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatkluczborski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Kluczborskiego, w sezonie zimowym 2021/2022"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de1c51e3-8592-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00046896
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie wyboru trybu z wolnej ręki:
-prawne: art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp (Dz.U. 2021.1129 t.j. ze zm.)
-faktyczne: z powodu panujących dotychczas typowo zimowych warunków atmosferycznych, środki przeznaczone na realizację w ramach umowy podstawowej zostały mocno ograniczone. Aby nie dopuścić do pogorszenia przejezdności dróg oraz bezpieczeństwa ruchu na drogach powiatowych, w tym: jezdniach, chodnikach, ścieżkach rowerowych i ciągach pieszo-rowerowych niezbędna jest kontynuacja usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych powiatu kluczborskiego. W związku z powyższym (w ciągu 3 lat od udzielenia zam. podstawowego) zaszła potrzeba udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki dotychczasowemu Wykonawcy usług polegających na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia, które były przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podst., a ich całkowita wartość została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 1.ZUD.2020
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZD.272.1.2022.MW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 181298,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia jest świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu kluczborskiego w tym: jezdni, chodników, ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych, w sezonie zimowym 2021/2022 przy użyciu: pługo-piaskarki, pługa odśnieżnego i ładowarki/koparki.
Czas podstawienia sprzętu do 2 godzin w przypadku konieczności nagłego
i niezwłocznego świadczenia usług.
Usługi związane z odśnieżaniem, usuwaniem oblodzeń i załadunkiem należy realizować przy użyciu:
nośników z piaskarko-solarkami i pługiem odśnieżnym średnim, sterowanym hydraulicznie (nośnik i osprzęt Wykonawcy) w ilości 4 kpl.
nośnika z pługiem odśnieżnym sterowanym hydraulicznie (nośnik i osprzęt Wykonawcy) w ilości 4 kpl.
ładowarki/koparki, łyżka o poj. 1,5 m3 w ilości 1 szt.
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania mieszanki piaskowo-solnej na swoim placu, materiały (sól, piasek) w zakresie Zamawiającego.
Przewiduje się także interwencyjne wykorzystanie ładowarki do załadunku śniegu i lodu oraz do odśnieżania dróg i ulic.
Zamawiający wymaga by usługi były wykonywane zgodnie z Wytycznymi Zimowego Utrzymania Dróg oraz z zasadami i warunkami określonymi w Specyfikacjach Technicznych, które stanowią zał. nr 002 i 002a oraz w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiącym zał. nr 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200456,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200456,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200456,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDZIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO-HANDLOWE "NOCZYŃSKI" SP. Z O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7511772931
7.3.3) Ulica: Karola Miarki 15
7.3.4) Miejscowość: Kluczbork
7.3.5) Kod pocztowy: 46-200
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO - TRANSPORTOWO - HANDLOWE "NOCZYŃSKI" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO - TRANSPORTOWO - HANDLOWE "NOCZYŃSKI" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200456,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Budowa boiska wielofunkcyjnego i zadaszenia o stałej konstrukcji wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym przy Szkole nr 5 w Kluczborku
- Sukcesywne dostawy pieczywa do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz do Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz do Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim
- "Dostępna przestrzeń publiczna" w Publicznym Przedszkolu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Kluczborku
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie obiektu Centrum przesiadkowego wraz z fizycznym pełnieniem ochrony osób i mienia
- Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Usługi sprzątania budynku Terenowego Oddziału RCKiK w Nowym Sączu przy ul. Sienkiewicza 55 oraz utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych należących do RCKiK w Krakowie oraz TO w Nowym Sączu
- Świadczenie usługi w zakresie kompleksowego sprzątania powierzchni biurowej w budynkach i lokalach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim oraz utrzymania przylegających terenów zewnętrznych.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.