eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łąck › Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych w 2023 roku do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. ppor. Emilii Gierczak w Łącku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych w 2023 roku do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. ppor. Emilii Gierczak w Łącku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa

1.3.) Oddział zamawiającego: im. ppor. Emilii Gierczak w Łącku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000268292

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Łąck

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-520

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: (24) 384 14 20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp.eg@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: glack.superszkolna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-93ecf938-8a93-11ed-b4ea-f64d350121d2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych w 2023 roku do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. ppor. Emilii Gierczak w Łącku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93ecf938-8a93-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00046787

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00002019/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych w 2023 roku do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. ppor. Emilii Gierczak w Łącku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00002375

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Sp.423.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 424000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej im. ppor. Emilii Gierczak w Łącku na potrzeby stołówki szkolnej, według asortymentu i ilości wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia określonym w Załączniku Nr 1 do SWZ.
Rodzaj i ilość artykułów spożywczych stanowiących przedmiot każdorazowej dostawy określona będzie w zamówieniach przekazanych Wykonawcy drogą telefoniczną lub e-mailem, wskazujących wielkość i rodzaj dostawy stosownie do potrzeb Zamawiającego.
Dostawy zamówionych artykułów spożywczych będą się odbywać sukcesywnie, w każdym, dniu pracy szkoły w godzinach 6:30 do 7:00.
Do odbioru dostaw będzie upoważniona osoba pełniąca obowiązki intendenta szkoły lub inna osoba wskazana przez Zamawiającego.
Artykuły spożywcze dostarczane będą środkiem transportowym spełniającym wymagania obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, w tym w szczególności dla przewozu artykułów spożywczych.
Zamawiane artykuły spożywcze powinny być dostarczane w opakowaniach (skrzynki, pojemniki itp.). Opakowanie powinno być dostosowane do właściwości danego artykułu i odpowiednie z punktu widzenia higieny i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Środki transportu powinny być czyste i bez obcych zapachów. Niedopuszczalne jest stosowanie opakowań zastępczych do artykułów spożywczych. Opakowania jednostkowe oraz transportowe muszą być czytelnie oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi znakowania żywności. Na opakowaniach jednostkowych muszą być umieszczone czytelne napisy w języku polskim.
Artykuły spożywcze stanowiące przedmiot zamówienia winny być wolne od wad jakościowych oraz powinny posiadać termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 1/3 okresu określonego przez producenta.
W przypadku dostarczenia uszkodzonych, zniszczonych opakowań lub znajdujących się w nich artykułów spożywczych, Zamawiającemu przysługuje prawo do odmowy przyjęcia dostawy i zwrotu całej partii niezgodnego asortymentu na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca dokona wymiany lub uzupełnienia artykułów spożywczych na wolne od wad na swój koszt i ryzyko w terminie 2 godzin od pierwotnej dostawy artykułów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03142500-3 - Jaja

15412200-1 - Tłuszcze roślinne

15500000-3 - Produkty mleczarskie

15610000-7 - Produkty przemiału ziarna

15800000-6 - Różne produkty spożywcze

15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty

15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 423998,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 423998,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 423998,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomex- Tomasz Janicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142190921

7.3.3) Ulica: ul. Płocka 25

7.3.4) Miejscowość: Gostynin

7.3.5) Kod pocztowy: 09-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 423998,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-12 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.