Ogłoszenie z dnia 2022-02-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00332948/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług medycyny pracy w zakresie profilaktycznych badań lekarskich pracowników i funkcjonariuszy dla Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022914
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Marszałka J. Piłsudskiego 59A
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-950
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.olsztyn@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług medycyny pracy w zakresie profilaktycznych badań lekarskich pracowników i funkcjonariuszy dla Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eaa48a32-6702-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00046726
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008789/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Świadczenie usług medycyny pracy dla pracowników/funkcjonariuszy na rzecz jednostek Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00332948/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2801-ILZ.260.47.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 441203,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 1 - m. Szczytno - badania profilaktyczne.Szczegółowy zakres (prognozowana ilość badań) oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawierają:
Załącznik nr 1.1 do SWZ – Formularz ofertowy.
Załącznik nr 2 do SWZ – wzór umowy dla części 1-9.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 23835,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 2 - m. Bartoszyce lub m. Lidzbark Warmiński - badania profilaktyczneSzczegółowy zakres (prognozowana ilość badań) oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawierają:
Załącznik nr 1.2 do SWZ – Formularz ofertowy.
Załącznik nr 2 do SWZ – wzór umowy dla części 1-9.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 78127,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 3 - m. Braniewo - badania profilaktyczneSzczegółowy zakres (prognozowana ilość badań) oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawierają:
Załącznik nr 1.3 do SWZ – Formularz ofertowy.
Załącznik nr 2 do SWZ – wzór umowy dla części 1-9.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 66598,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 4 - m. Działdowo lub m. Nidzica - badania profilaktyczneSzczegółowy zakres (prognozowana ilość badań) oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawierają:
Załącznik nr 1.4 do SWZ – Formularz ofertowy.
Załącznik nr 2 do SWZ – wzór umowy dla części 1-9.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 58483,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 5 - m. Ełk - badania profilaktyczneSzczegółowy zakres (prognozowana ilość badań) oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawierają:
Załącznik nr 1.5 do SWZ – Formularz ofertowy.
Załącznik nr 2 do SWZ – wzór umowy dla części 1-9.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 69224,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 6 - m. Kętrzyn - badania profilaktyczneSzczegółowy zakres (prognozowana ilość badań) oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawierają:
Załącznik nr 1.6 do SWZ – Formularz ofertowy.
Załącznik nr 2 do SWZ – wzór umowy dla części 1-9.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 50663,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 7 - m. Nowe Miasto Lubawskie - badania profilaktyczneSzczegółowy zakres (prognozowana ilość badań) oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawierają:
Załącznik nr 1.7 do SWZ – Formularz ofertowy.
Załącznik nr 2 do SWZ – wzór umowy dla części 1-9.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 20705,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 8 - m. Olecko - badania profilaktyczneSzczegółowy zakres (prognozowana ilość badań) oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawierają:
Załącznik nr 1.8 do SWZ – Formularz ofertowy.
Załącznik nr 2 do SWZ – wzór umowy dla części 1-9.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 48591,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 9 - m. Pisz - badania profilaktyczneSzczegółowy zakres (prognozowana ilość badań) oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawierają:
Załącznik nr 1.9 do SWZ – Formularz ofertowy.
Załącznik nr 2 do SWZ – wzór umowy dla części 1-9.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 24977,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 4, 3 i 6 ustawy Pzp, w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp odrzucono w części 1 m. Szczytno ofertę nr 5 złożoną przez Zdzisława Chorążewicza Specjalistyczna Praktyka Lekarska, 12-100 Szczytno, ul. Leyka 32c - ponieważ treść oferty jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, niezgodna z przepisami ustawy oraz nie została sporządzona w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi i organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego w SWZ.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70125,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70125,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70125,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Mikołajczyk Indywidualna Praktyka Lekarska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181786265
7.3.4) Miejscowość: Lidzbark Warmiński
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70125,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38746,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38746,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38746,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maria Toczyska Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5821229077
7.3.4) Miejscowość: Braniewo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Indywidualna Praktyka Lekarska Marek Mikołajczyk
jakie przetargi wygrała firma
Indywidualna Praktyka Lekarska Marek Mikołajczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38746,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, unieważniono część 4 m. Działdowo lub m.Nidzica niniejszego postępowania, gdyż nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66989,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86696,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66989,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bartłomiej Żmuda Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422651225
7.3.4) Miejscowość: Ełk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARIA TOCZYSKA - INDYWIDUALNA SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA
jakie przetargi wygrała firma
MARIA TOCZYSKA - INDYWIDUALNA SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66989,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, unieważniono część 6 m. Kętrzyn niniejszego postępowania, gdyż nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 i 6 ustawy Pzp odrzucono w części 7 m. Nowe Miasto Lubawskie ofertę nr 3 złożoną przez Mirosława Paśko Prywatna Praktyka Lekarska Mirosław, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, ul. Szkolna 3 - ponieważ zawiera błędy w obliczeniu ceny i nie została sporządzona w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi i organizacyjnymi sporządzania ofert przez Zamawiającego w SWZ.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42873,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42873,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42873,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Barbara Szeremeta Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Pomoc Medyczna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471159543
7.3.4) Miejscowość: Olecko
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42873,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, unieważniono część 9 m. Pisz niniejszego postępowania, gdyż nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa sterylizatora parowego i myjni-dezynfekatora
- Remont drogi powiatowej Nr 1509N relacji Popowa Wola- Choszczewo, od km 6+880 do km 7+080
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1499N relacji Samławki-Troksy od km 8+060 do 8+080km.
- Remont drogi powiatowej Nr 1630N relacji Szymanowo- Gązwa, od km 0+280 do km 0+450
- Przebudowa budynku obory na stajnię w ramach projektu "Centrum badań nad behawiorem, bioróżnorodnością i zdrowotnością konika polskiego"
- Dostawa nawozów sztucznych na potrzeby Stacji Badawczej w Popielnie IRZiBŻ PAN w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług zdrowotnych wykonywanych przez lekarza na rzecz osób przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim"
- Zapewnienie usług medycznych, w tym medycyny pracy, na potrzeby pracowników Sinfonii Varsovii
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.