Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00434717/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-09
- 2023/BZP 00455186/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-20
- 2023/BZP 00462057/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i przebudowa instalacji oświetlenia w budynku SPNJO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001525
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 10
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-875
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ue.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/uep1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja i przebudowa instalacji oświetlenia w budynku SPNJO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ea9e6b4-669c-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00046609
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034914/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.20 Przbudowa oświetlenia w budynku SPNJO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00434717
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/045/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 300862,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i przebudowa instalacji oświetlenia w budynku SPNJO bud. E przy ul. Taczaka 9 w Poznaniu.
2. Zakres prac obejmuje:
a) demontaż istniejących opraw,
b) dostawę opraw zgodnych z parametrami wskazanymi w projekcie i spełanijącymi normę PN-EN 12464-1:2012 „Światło i oświetlenie - Oświetlenie miejsc pracy Część 1: Miejsca pracy we wnętrzach” lub równoważną w zakresie wymaganego natężenia oświetlenia dla wskazanych pomieszczeń
c) montaż nowych opraw oświetleniowych, zgodnie z dokumentacją projektową
d) zmiana sposobu sterowania opraw w miejscach wskazanych w projekcie. Ostateczne miejsca zostaną uzgodnione z Zamawiającym.
e) wykonanie bruzd pod nowe okablowanie sterujące oświetleniem wraz z ich zaszpachlowaniem i przywróceniem pomieszczenia do stanu przed bruzdowaniem – zgodnie z dokumentacją projektową,
f) wymianę łączników oświetlenia w wybranych pomieszczeniach,
g) wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia potwierdzających spełnienie wymaganego natężenia oświetlenia,
h) wykonanie pomiarów elektrycznych dla nowo układanego okablowania,
i) opracowanie i dostarczenie protokołów pomiarowych dla pomiarów natężenia oświetlenia oraz pomiarów elektrycznych,
j) wykonanie dokumentacji powykonawczej,
k) utylizację zdemontowanych opraw i oprzętu.
3. Szczegółowy opis i zakres prac przedstawiono w wielobranżowej dokumentacji projektowej budowlano – wykonawczej pt.
„Modernizacja i przebudowa instalacji oświetlenia w budynku SPJNO przy ul. Taczaka 9 w Poznaniu” wykonanej przez MARCINA GATNIEJEWSKIEGO ENTEL-PRO SP. Z O.O. Dokumentacja ta wraz z przedmiarami i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót stanowią „dokumentację projektową” i są załącznikiem do niniejszej SWZ.
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również wykonanie prac pomocniczych takich jak przygotowanie oraz zabezpieczenie terenu robót, budowę tymczasowych przegród i osłon zabezpieczających przed rozprzestrzenianiem się pyłu budowlanego i innych zanieczyszczeń w trakcie wykonywania robót, a także utrzymanie czystości na drogach komunikacyjnych w trakcie wykonywania robót. W związku z tym, że prace prowadzone będą w budynku będącym w ciągłym użytkowaniu, , roboty należy zaplanować tak by umożliwić w każdym momencie swobodną i bezpieczną komunikację w trakcie ich trwania. Na pisemną, uzasadnioną prośbę Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego, istnieje możliwość czasowego zajęcia lub wyłączenia określonego fragmentu obiektu w celu prowadzenia w nim robót budowlanych. Wykonawca opracuje w takim przypadku każdorazowo i przedstawi pisemnie Zamawiającemu do akceptacji schemat funkcjonowania obiektu w tym czasie (minimum 7 dni przed planowanym zajęciem lub wyłączeniem określonego fragmentu obiektu). W zakresie Wykonawcy jest także wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych w zakresie przestrzegania przepisów BHP oraz wywiezienie i utylizacja odpadów i materiałów rozbiórkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243643,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 467060,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 324045,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jacek Połczyński ELEKTROHURT P.P.H.U.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781004076
7.3.3) Ulica: ul. Heleny szafran 6
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-693
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JACEK POŁCZYŃSKI "ELEKTROHURT" P.P.H.U.
jakie przetargi wygrała firma
JACEK POŁCZYŃSKI "ELEKTROHURT" P.P.H.U.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 324045,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Świadczenie usług polegających na przeglądzie technicznym, konserwacji, kontroli szczelności urządzeń wentylacyjnych, chłodniczych, klimatyzacyjnych w pomieszczeniach GPSK.
- Zakup i dostawa odczynników do oznaczania Hemoglobiny glikowanej met. HPLC z dzierżawą aparatów dla laboratoriów USK w Poznaniu oraz testów ELISA
- Przeglądy sprzętu medycznego - Filia nr 2
- Malowanie pomieszczeń budynku B II Oddziału ZUS w Poznaniu, ul. Starołęcka 31.
- Zakup sprzętu medycznego jedno i wielorazowego użytku oraz akcesoriów do aparatury medycznej wykorzystywanej przez zespoły ratownictwa medycznego
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku - spirale embolizacyjne, cewniki balonowe i siatki przepuklinowe
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- TR.262.1.2024 . Modernizacja budynku L - etap IV (...) polegające na wykonaniu przyłączy elektroenergetycznych (...) z budynku stacji transformatorowej 9001946 do budynku "L"'
- "Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. >>Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w branży logistycznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Grodkowie<<"
- Remont więźby dachowej wraz z poszyciem dachowym oraz poprawą mocowania masztu antenowego w budynku administracyjnym w Zakładzie Karnym w Nowogardzie, ul. Zamkowa 7, 72-200 Nowogard.
- "Przebudowa obiektów w Placówce Straży Granicznej w m. Krynica Morska"
- Remont i modernizacja budynków szkół na terenie Gminy Wierzchosławice wraz z remontem i budową infrastruktury terenów przyszkolnych placówek edukacyjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.