eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › REMONT CZĘŚCI WSPÓLNYCH I PRZEBUDOWA ELEWACJI WSCHODNIEJ I POŁUDNIOWEJ BUDYNKU MIESZKALNO USŁUGOWEGO PRZY UL. KOŁŁĄTAJA 11-12 WE WROCŁAWIU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-05-05


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00046301 z dnia 2021-05-05

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
REMONT CZĘŚCI WSPÓLNYCH I PRZEBUDOWA ELEWACJI WSCHODNIEJ I POŁUDNIOWEJ BUDYNKU MIESZKALNO USŁUGOWEGO PRZY UL. KOŁŁĄTAJA 11-12 WE WROCŁAWIU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Expert Dom Zarządzanie Nieruchomościami Seweryn Chwałek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932202682

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stawowa 15/9, 50-018 Wrocław

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-018

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 517519087

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@expertdom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.expertdom.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Wspólnota Mieszkaniowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zarządzanie nieruchomościami

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: EXPERT DOM ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI Seweryn Chwałek, NIP 8991741918, działający w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Kołłątaja 11-12 we Wrocławiu, NIP 8971641504

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932202682

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Stawowa 15/13

1.11.4.) Miejscowość: Wrocław

1.11.5.) Kod pocztowy: 50-018

1.11.6.) Województwo: dolnośląskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.11.9.) Numer telefonu: 517519087

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: biuro@expertdom.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.expertdom.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT CZĘŚCI WSPÓLNYCH I PRZEBUDOWA ELEWACJI WSCHODNIEJ I POŁUDNIOWEJ BUDYNKU MIESZKALNO USŁUGOWEGO PRZY UL. KOŁŁĄTAJA 11-12 WE WROCŁAWIU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ae251ef-a827-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046301

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określone w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1.1 Wspólnota Mieszkaniowa ul. Kołłątaja 11-12 we Wrocławiu, z siedzibą we Wrocławiu: ul. Stawowa 15/9, 50-018 Wrocław, e-mail: biuro@expertdom.pl. Dane są przetwarzane w imieniu Wspólnoty przez Expert Dom Zarządzanie Nieruchomościami Seweryn Chwałek, któremu Wspólnota powierzyła sprawowanie czynności zarządu nieruchomością wspólną (dane kontaktowe jak wyżej). Przetwarzanie danych osobowych będzie następowało na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia będącego przedmiotem powyższego ogłoszenia. 1.2 Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b), c) RODO w celach związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia oraz w celu archiwizacji. 1.3. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz innych właściwych przepisów prawa. 1.4. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy i świadczeń z nią związanych przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy i świadczeń z nią związanych. 1.5. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP. 1.6. Przetwarzane dane osobowe nie będą służyły do podejmowania zautomatyzowanych decyzji oraz profilowania. 1.7.Osobie, której dane dotyczą przysługuje: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; c)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b,c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: P1/2021/K11

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont części wspólnych i przebudowa elewacji wschodniej i południowej budynku mieszkalno-usługowego przy ul. Kołłątaja 11-12 we Wrocławiu. Zakres zamówienia obejmuje przebudowę elewacji wschodniej i południowej w zakresie termomodernizacji i przywrócenia stanu pierwotnego budynku. Wszystkie okna w zestawieniach stolarki są otwierane do wewnątrz. Roboty prowadzone będą na podstawie pozwolenia Prezydenta Miasta Wrocławia na wykonanie robót budowlanych decyzja nr 1576/2018 i pozwolenia konserwatorskiego decyzja nr 1225/2017, której termin ważności na mocy decyzji nr 1414/2020 został przedłużony z 31.12.2020 do 31.12.2023.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45211340-4 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego

45211350-7 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45321000-3 - Izolacja cieplna

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45454000-4 - Roboty restrukturyzacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 93

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji (ponad okres 36 miesięcy)

4.3.6.) Waga: 7

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej) - W umowie o roboty budowlane, stanowiącej załącznik do SWZ, należy wskazać kierownika budowy z właściwymi uprawnieniami budowlanymi (odpowiednimi dla przedmiotu zamówienia), który będzie przedstawicielem Wykonawcy na budowie. 2) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa) - Wykonawca składając ofertę musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 2.000.000,00 zł; przy czym w chwili zawarcia umowy wykonawca będzie musiał przedstawić dokumenty potwierdzające ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w kwocie odpowiadającej zaoferowanej cenie. 3) Zdolność techniczna lub zawodowa) - Wymagane jest wykazanie wykonania w okresie ostatnich ośmiu lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu remontu elewacji budynku o wartości brutto minimum 500.000,00 zł, wraz z dokumentem potwierdzającym, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) Oświadczenie o pracach wykonanych w ostatnich 8 latach, które potwierdza, że wykazane roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone – wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SWZ; 2) Zaakceptowaną przez Wykonawcę umowę, której treść stanowi załącznik nr 5 do SWZ, w której należy wskazać kierownika budowy z właściwymi uprawnieniami budowlanymi;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Wypełniony formularz oferty – wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SWZ; 2) Kserokopia polisy ubezpieczeniowej OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia zgodnie z wymogami SWZ; 3) Potwierdzenie wpłaty wadium zgodnie z zapisami Rozdziału 8 SWZ; 4) Oświadczenie Wykonawcy oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w zakresie wskazanym przez zamawiającego – wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SWZ; 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy); 6) Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć "podwykonawcom" wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SWZ; 7) Kosztorys ofertowy; 8) Kopię umowy albo inny dokument potwierdzający zawarcie konsorcjum bądź też spółki cywilnej, wg wymogów SWZ (jeżeli dotyczy); 9) pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1) Ustala się wadium w wysokości 20.000 zł. 2) Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Wspólnota Mieszkaniowa ul. Kołłątaja 11-12 we WrocławiuING BANK ŚLĄSKI: 15 1050 1575 1000 0092 1368 5028 tytułem: Wadium w przetargu na remont elewacji. 3) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert (przed upływem tego terminu musi nastąpić uznanie w/w rachunku. 4) Wykonawca, który nie wniesie wadium w w/w terminie zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia. 5) Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 6) Zamawiający dokonuje zwrotu wadium przelewem na rachunek bankowy z którego dokonano wpłaty wadium.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Jeżeli ofertę składa kilka podmiotów łącznie wraz z ofertą należy przedłożyć kopię umowy albo inny dokument potwierdzający zawarcie konsorcjum bądź też spółki cywilnej podpisane przez wszystkich partnerów albo wspólników przy czym termin na który zawarto umowę konsorcjum nie może być krótszy niż oferowany okres gwarancji liczonej od daty bezusterkowego odbioru robót budowlanych. 2) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum) ustanawiają pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy PZP dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy wg art. 455 PZP, w szczególności wskazując następujący zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 1) przedmiotu zamówienia ze względu na aktualizację rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny. W takim przypadku strona inicjująca takie zmiany przedstawia projekt zmian zawierający opis proponowanych zmian wraz z informacją o - konieczności lub nie - zmiany pozwolenia na budowę oraz przedmiar. Projekt taki wymaga akceptacji Zamawiającego; 2) podwykonawców, pod warunkiem, że zmiana wynika z okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 3) wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa; 4) terminu wykonania umowy, pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności gdy realizowane jest zamówienie dodatkowe; 5) przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej, b) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych np. intensywnych opadów deszczu uniemożliwiających prowadzenie robót przez okres dłuższy niż 7 dni, c) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub dających się przypisać Zamawiającemu. 6) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w Ustawie z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw. W razie spełnienia przesłanek określonych w Ustawie z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw, możliwe będzie aneksowanie zawartej umowy bez konieczności wcześniejszego przewidywania przedmiotowych zmian.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-20 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-20 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-05-05 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.