eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Zapewnienie usług gastronomicznych dla potrzeb gości Urzędu Miejskiego Wrocławia, Biura Współpracy z Zagranicą w okresie 34 miesięcy od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą



Ogłoszenie z dnia 2022-02-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie usług gastronomicznych dla potrzeb gości Urzędu Miejskiego Wrocławia, Biura Współpracy z Zagranicą w okresie 34 miesięcy od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001094670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Nowy Targ

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-141

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp.dz@um.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://um-wroc.logintrade.net/reg,info,wymaganiatechniczne.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zapewnienie usług gastronomicznych dla potrzeb gości Urzędu Miejskiego Wrocławia, Biura Współpracy z Zagranicą w okresie 34 miesięcy od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f42f36fe-63e8-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00046169

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001213/42/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.63 Zapewnienie usług gastronomicznych dla potrzeb gości Urzędu Miejskiego Wrocławia, Biura Współpracy z Zagranicą

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00338600/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TPUS/66/2021/BWZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

usługa pośrednictwa rezerwacji usług gastronomicznych, dla potrzeb gości Urzędu Miejskiego Wrocławia, Biura Współpracy z Zagranicą zgodnie
z dyspozycjami i wytycznymi Zamawiającego w okresie 34 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty. W momencie pojawienia się konieczności rezerwacji usługi gastronomicznej Zamawiający każdorazowo wskaże ilość osób, dla których ma być świadczona usługa, preferowaną lokalizację obiektu w którym ma być świadczona usługa, wymagany rodzaj kuchni, określi standard świadczonej usługi, datę, godzinę, czas trwania zleconej usługi. Wykonawca obowiązany jest przedstawić co najmniej 3 propozycje konkretnych restauracji spełniających powyższe warunki, spośród których Zamawiający wskaże lokal gastronomiczny w którym świadczona będzie usługa. Świadczenie usług pośrednictwa w ramach organizowanych przez Zamawiającego wydarzeń, będzie odbywało się sukcesywnie, w oparciu o pojedyncze zlecenia przesyłane przez upoważnionego przez Zamawiającego pracownika na podany w umowie adres mejlowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198900 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Welcome Catering Service s.c. K. Świerzewicz, A. Hunek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 899 250 5516

7.3.3) Ulica: ul. Orzechowa 62

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-540

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 34 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Podana w formularzu oferty cena stanowiła cenę za minimalną ilość zrealizowanych przez Wykonawcę usług, powiększoną o podaną marżę pośrednika, wyrażoną w wartości brutto . Tak obliczona cena służyła jedynie do dokonania porównania złożonych ofert.
Wykonawca w ofercie miał podać wysokość marży wyrażoną w % oraz cenę brutto.
Wysokość marży oferty najniższej: 3%.
Wysokość marży oferty najwyższej: 10,5%

W SWZ określono, że wartością brutto umowy będzie kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (podlegająca ogłoszeniu przed upływem terminu składania ofert)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.