eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drawsko Pomorskie › Remont zespołu boisk i urządzeń sportowych Zespołu Szkół w Drawsku Pomorskim przy ulicy Połczyńskiej 7



Ogłoszenie z dnia 2024-01-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont zespołu boisk i urządzeń sportowych Zespołu Szkół w Drawsku Pomorskim przy ulicy Połczyńskiej 7

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Drawski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920765

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Elizy Orzeszkowej 3

1.5.2.) Miejscowość: Drawsko Pomorskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-500

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.gagalska@powiatdrawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatdrawski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6b214468-610f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont zespołu boisk i urządzeń sportowych Zespołu Szkół w Drawsku Pomorskim przy ulicy Połczyńskiej 7

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b214468-610f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00045685

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019324/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa boiska wielofunkcyjnego w Zespole Szkół w Drawsku Pomorskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00459747

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.9.2023.AG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu zespołu boisk i urządzeń sportowych Zespołu Szkół w Drawsku Pomorskim, przy ulicy Połczyńskiej 7.
2. W ramach modernizacji przewidziano:
a) remont boiska do piłki nożnej,
b) remont boiska do piłki siatkowej i koszykówki,
c) modernizacje i montaż urządzeń lekkoatletycznych,
d) modernizacje oświetlenia boisk,
e) wykonanie drenażu terenu w obszarze planowanych do modernizacji boisk i urządzeń sportowych,
f) odtworzenie nawierzchni pieszych ciągów komunikacyjnych do remontowanych boisk i urządzeń,
g) modernizacje zaplecza szatniowo – sanitarnego,
h) wykonanie ogrodzenia boisk.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisami przedmiotu zamówienia, projektami budowlano – wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami. Dodatkowo (posiłkowo) załącza się przedmiary robót.
4. Prace modernizacyjne prowadzone będą na nawierzchni gruntowej i asfaltowej oraz w budynku parterowym. Zakres robót określony został w projekcie budowlanym składającej się z części I-IV.
5. Zakres prac obejmuje w szczególności:
a) wykonanie prac ziemnych właściwych dla całego zamierzenia inwestycyjnego zgodnie z dokumentacją projektową
b) wykonanie boiska do piłki nożnej o wymiarach całkowitych wraz z wybiegami (62,50 x 30,50 m) o nawierzchni z trawy syntetycznej (parametry techniczne i użytkowe zgodne z wytycznymi MSiT dla boisk typu Orlik 2012) oraz montażem wyposażenia, w tym 2 bramek aluminiowych o wymiarach 5,00 m x 2,00 m z siatkami do piłki nożnej i piłkochwytów o wysokości 6 m i długości 17,52 m z siatkami bezwęzłowymi polipropylenowymi;
c) wykonanie dwufunkcyjnego boiska do piłki siatkowej i koszykówki o wymiarach 32,60 m x 19,60 m o nawierzchni poliuretanowej wodnoprzepuszczalnej wraz ze stałym montażem urządzeń do koszykówki (2 kosze) oraz możliwością montażu i szybkiego demontażu słupków i siatki do piłki siatkowej,
d) wykonanie urządzeń lekkoatletycznych, w tym:
- bieżni czterotorowej o długości łącznej 80 m, w tym 3 m przed linią startu + 60 m dystans biegu + 17 m wybieg (strefa wyhamowania), nawierzchnia bieżni typu „spray” wraz z liniami rozgraniczającymi pola/tory,
- skoczni do skoku w dal i trójskoku z wykorzystaniem czterotorowej bieżni typu „spray” dla rozbiegu na końcu, której należy zamontować zeskocznię oznaczoną na rysunku A-1 numerem 9,
- skoczni do skoku wzwyż składającej się z rozbiegu i zeskoczni o nawierzchni poliuretanowej, oznaczenie na rysunku A-1 numurem 7
- rzutni do pchnięcia kulą składającej się z koła stalowego zewnętrznego wypełnionego betonem wraz zamontowanym drewnianym progiem oraz strefą rzutu o nawierzchni z mączki ceglanej i obrzeżami gumowanymi,
e) demontaż istniejącej siłowni terenowej wraz z montażem w nowej lokalizacji zgodnie z projektem budowlanym,
f) wykonanie oświetlenia zespołu boisk zgodnego z wymaganiami dla tych obiektów wraz z rozbudową istniejącego oświetlenia terenu w parkowe punkty świetlne (część IV PB),
g) wykonanie nowych dojść i chodników do remontowanych boisk i urządzeń (ciągi komunikacyjne),
h) wykonanie ogrodzenia panelowego boisk zgodnie z PB,
i) montaż dwóch 10 miejscowych stojaków rowerowych,
j) wykonanie odwodnienia i drenażu boisk i urządzeń sportowych celem ujednolicenia stosunków wodnych na terenie zamierzenia inwestycyjnego wraz z włączeniem do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej na terenie działki (zgodnie z dokumentacją projektową - część III)
k) remont zaplecza szatniowo – sanitarnego zgodnie z rys. B-3 i B-4 w tym:
- wykonanie robót rozbiórkowych i demontażowych wewnątrz budynku,
- naprawa uszkodzonych tynków,
- prace wykończeniowe wewnętrzne:
· malarskie,
· posadzkarskie w pomieszczeniach sanitarnych i szatniowych z płytek ceramicznych antypoślizgowych gress,
· naprawa posadzki w pomieszczeniach,
- przebudowa wejścia do budynku i montaż pochylni dla osób z niepełnosprawnością od strony zespołu boisk,
- wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych.
l) ponadto wykonawca dostarczy i zamontuje niezbędne wyposażenie zgodnie z załączoną specyfikacją wyposażenia dodatkowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

43124100-9 - Drenaże

31527210-1 - Latarnie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2785212,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4305000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2785212,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAYDO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9532791231

7.3.3) Ulica: Poznańska 31 lok. 10

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-129

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2785212,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-09 do 2024-06-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.