eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzegom › Modernizacja domu pogrzebowego na cmentarzu przy ul. Olszowej w Strzegomiu



Ogłoszenie z dnia 2022-02-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja domu pogrzebowego na cmentarzu przy ul. Olszowej
w Strzegomiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzegom

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718372

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 38

1.5.2.) Miejscowość: Strzegom

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-150

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 748560599

1.5.8.) Numer faksu: +48 748560516

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzegom@strzegom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/strzegom

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja domu pogrzebowego na cmentarzu przy ul. Olszowej
w Strzegomiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2368545-5430-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00045643

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001167/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.30 Modernizacja domu pogrzebowego na cmentarzu prz ul. Olszowej w Strzegomiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00303598/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIiZP.271.35.2021.MKs

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 934871,27 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont oraz przebudowa domu pogrzebowego na cmentarzu komunalnym zlokalizowanym przy ul. Olszowej w Strzegomiu, położonego na terenie działki
o numerze ewidencyjnym 2587, 2588, obręb 003 Śródmieście nr 3.
Zakres robót budowlanych obejmuje m. in.:
• roboty rozbiórkowe, demontażowe,
• wykonanie izolacji,
• wymianę stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej, usunięcie części otworów okiennych i drzwiowych,
• wymianę parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
• remont dachu,
• wymianę pokrycia z papy nad piwnicą,
• wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych na nowe,
• remont kominów,
• remont lukarny,
• docieplenie i odwodnienie budynku,
• remont elewacji,
• remont wejść do budynków,
• dostosowanie wejścia dla osób niepełnosprawnych,
• wykonanie instalacji odgromowej,
• wymianę wyłazów dachowych,
• remont pomieszczeń w tym m.in. wymiana okładzin, malowanie, wykonanie nowych tynków,
• zagospodarowanie terenu: wyrównanie terenu, wykonanie nowych nawierzchni utwardzonych, humusowanie, wykonanie trawnika,
• wykonanie robót instalacyjnych wewnętrznych: zmiana technologii kotłowni na gazową, wymiana instalacji: c.o., c.w.u., kanalizacji sanitarnej, instalacji wodociągowej,
• wykonanie instalacji elektrycznej i oświetlenia, oświetlenia awaryjnego,
• wykonanie robót instalacyjnych zewnętrznych- instalacja c.o. i zimnej wody użytkowej oraz elektryczna do pomieszczeń garażu,
• remont kotłowni,
• wykonanie tynków renowacyjnych,
• remont poddasza,
• na istniejących otworach okiennych i drzwiowych w obrębie kondygnacji parteru montaż zewnętrznych rolet antywłamaniowych typu RC2,
• montaż naświetli,
• montaż daszków systemowych nad wejściami,
• montaż wycieraczek zewnętrznych,
• wymiana i montaż nowej ceramiki i armatury sanitarnej,
• montaż uchwytów na papier w toaletach– bębnowy w rolkach Ø190-230mm, stal nierdzewna, szczotkowana, satyna mat,
• montaż uchwytów na mydło w pomieszczeniach sanitarnych– pojemnik naścienny, poj. min. 0,5L, stal nierdzewna, szczotkowana, satyna mat,
• montaż uchwytów na ręczniki papierowe w pomieszczeniach sanitarnych- stal nierdzewna, szczotkowana, szczotkowana satyna- mat,
• dostawa koszy na śmieci w pomieszczeniach sanitarnych- stal nierdzewna, szczotkowana, szczotkowana satyna- mat, poj. 10 l, z pokrywą otwieraną pedałem, z wewnętrznym wyciąganym wkładem,
• wykonanie monitoringu,
• montaż tablicy informacyjnej dostarczonej przez Zamawiającego.
Zakres zobowiązań Wykonawcy obejmuje:
-wykonanie robót budowlanych dla zakresu określonego w dokumentacji technicznej oraz SWZ,
-zapewnienie nadzoru i objęcia funkcji kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych,
-organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie oraz ogrodzenie terenu budowy,
-sporządzenie planu BIOZ,
-zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań, pomiarów i odbiorów,
-doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku po zakończeniu robót,
-wywiezienie gruzu na składowisko odpadów i utylizację odpadów budowlanych,
-utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót, również dróg dojazdowych do terenu budowy, które Wykonawca jest zobowiązany sprzątać z brudu budowlanego,
-opłaty za nadzory i odbiory jednostek branżowych,
-uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi,
-wszelkie dodatkowe koszty związane z prowadzeniem robót budowlanych niezbędne do prawidłowego i terminowego ich wykonania, jak np. opłaty za zajęcie pasa drogowego (o ile zajdzie taka konieczność), koszt projektu tymczasowej organizacji ruchu, koszty zużycia mediów, opłaty związane z nadzorem i odbiorem technicznym dysponentów sieci i inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania całości zamówienia, w tym również koszt przygotowania dokumentacji odbiorowej dla dysponentów sieci i jednostek branżowych,
-uzyskanie wszelkich pozwoleń, uzgodnień, odbiorów, oraz dokonywanie wszelkich zgłoszeń, które stanowią podstawę do prowadzenia robót,
-Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji odbiorowej - wszystkich protokołów badań, pomiarów i sprawdzeń, odbiorów dysponentów sieci, dokumentacji geodezyjnej powykonawczej w tym trasy WLZ i innych niezbędnych dokumentów wymaganych przepisami prawa,
- uzgodnienie z Zamawiającym rozwiązań materiałowych i kolorystyki materiałów wykończeniowych, w tym: płytek, farb, stolarki, żyrandoli, opraw, urządzeń,
-uzyskanie odbioru kominiarskiego,
-obsługę geodezyjną zadania wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, szkiców geodezyjnych i wykonaniem mapy powykonawczej z potwierdzeniem wniesienia do zasobów geodezyjnych,
-dokonanie rozruchu i regulacji wszystkich zamontowanych urządzeń, opracowanie instrukcji obsługi zamontowanych urządzeń i zasad korzystania z instalacji, przygotowanie protokołów z rozruchu, badań, pomiarów, szkolenia obsługi,
-przeszkolenie użytkowników w zakresie korzystania z zainstalowanej infrastruktury,
-wykonanie i zarejestrowanie świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu- w 2 egz.
-dopełnienie wszelkich niezbędnych formalności w stosunku do dostawcy gazu w zakresie przyłączenia odbioru instalacji gazowej,
-wykonanie instalacji gazowej wraz z uzyskaniem stanu technicznego odbioru dysponenta sieci: do dnia 31 maja 2022r.
Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 10 do SWZ, należy traktować jako element dodatkowy, jedynie ułatwiający sporządzenie oferty. Przedmiar robót nie może stanowić podstawy do wyceny przedmiotu zamówienia.
Przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy, ułatwiający sporządzenie oferty. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową
i dodatkowymi wymaganiami Zamawiającego opisanymi w SWZ. Z uwagi na to, że w ramach niniejszego zamówienia przewidziane jest rozliczenie ryczałtowe, w przypadku wystąpienia
w trakcie prowadzenia robót, większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiaru, bądź nie uwzględnienia jakiejś części zamówienia w przedmiarze, nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak jakiejś części zamówienia w przedmiarze robót lub w tabelach, schematach materiałowych zawartych w dokumentacji projektowej w szczególności w projekcie wykonawczym, nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku ich wykonania na podstawie dokumentacji technicznej w umownej cenie ryczałtowej.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z SWZ, w/w dokumentacją oraz obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami sztuki budowlanej.
Roboty ujęte w w/w dokumentacji, a nie ujęte w wycenie oferty, nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą dodatkowo finansowane przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1525500,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1525500,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1525500,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ALPEX Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PRIMEZ Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8860009559

7.3.3) Ulica: S. Moniuszki 62

7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych

7.3.5) Kod pocztowy: 58-300

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1525500,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.