eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemiatycze › Remont nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 1710B Kłopoty Stanisławy - Makarki - Grodzisk



Ogłoszenie z dnia 2021-05-04


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00045387 z dnia 2021-05-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 1710B Kłopoty Stanisławy - Makarki - Grodzisk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W SIEMIATYCZACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050667410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 253

1.5.2.) Miejscowość: Siemiatycze

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 856552680; 856552634

1.5.8.) Numer faksu: 856552668

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzdsiemiatycze.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdsiemiatycze.org

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzdsiemiatycze.org/przetargi/aktualne-2021.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 1710B Kłopoty Stanisławy - Makarki - Grodzisk

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05f9ee1f-780f-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045387

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001412/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 1710B Kłopoty Stanisławy - Makarki – Grodzisk

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00011109/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD1.2610.02.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2323417,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 1710B Kłopoty Stanisławy - Makarki - Grodzisk.Zadanie stanowi odcinek długości 4,150 km zlokalizowany na terenie Gminy Grodzisk w ciągu drogi powiatowej nr 1710B. Na przedmiotowej drodze w ramach remontu planuje się:- wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej – grubość 4cm i średnio 4cm warstwa wyrównawcza , klasa - Z, szerokość jezdni 5,10m ÷ 7,00m, obciążenie ruchem – KR1, - wykonanie poboczy żwirowych z kruszywa naturalnego szerokości 1,50m (obustronnie),- ustawienie krawężników betonowych - 705m,- wykonanie remontu 3 szt. przepustów pod korona drogi,- wykonanie oznakowania poziomego - 2 przejścia dla pieszych,- wykonanie oznakowania pionowego.W ramach realizacji zadania należy zamontować tablice informacyjne zgodne z wymaganiami Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg. 2. Zakres robót objęty zamówieniem zgodnie z udostępnionymi przedmiarem i dokumentacją techniczną stanowiącymi integralną część SWZ.3. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań tj.: nawierzchnie z betonu asfaltowego (poz. 20 przedmiaru robót).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1390991,9

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2494432,9

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1390991,9

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. WIKRUSZ Adam Witkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140482520

7.3.3) Ulica: Orzeszowska 5

7.3.4) Miejscowość: Miedzna

7.3.5) Kod pocztowy: 07-106

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1390991,90

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-08-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-04 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.