eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla budynków Akademii Muzycznej w Łodzi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-02-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla budynków Akademii Muzycznej w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Muzyczna im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275725

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gdańska, 32

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-716

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amuz.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://akademia_muzyczna_w_lodzi.bip.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla budynków Akademii Muzycznej w Łodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c2e48f6-501e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00045339

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00054719/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Kompleksowa dostawa energii elektrycznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00290325/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4/TP/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 586585,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla budynków Akademii Muzycznej w Łodzi przy ul. Żubardzkiej 2A - Sala Koncertowa.
2. Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
a) Adres obiektu: ul. Żubardzka 2A, Łódź - Sala koncertowa
b) Planowana ilość pobieranej energii elektrycznej w trakcie trwania umowy: 364 000 kWh
c) Grupa przyłączeniowa: IV
d) Grupa taryfowa: C21
e) Moc umowna: 250 kW
3. Zamówienie obejmuje usługę kompleksową w rozumieniu art. 3 ust. 30 ustawy z dnia 10.04.1997 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 716, z późn. zm.) Prawo Energetyczne (dalej: UPE) i realizowane będzie na podstawie umowy kompleksowej, o której mowa w art. 5 ust. 3 tej ustawy.
4. Wykonawca będzie dostarczał energię i świadczył usługę dystrybucji zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców określonymi w UPE oraz aktach wykonawczych, w szczególności w Rozporządzeniu Ministra gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. 2007 nr 93 poz. 623 z późn. zm) oraz Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 06 marca 2019r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz.U. z 2019r. poz. 503 z późn.zm.).
5. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w Rozdziale 4 SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

4.5.5.) Wartość części: 300813,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla budynków Akademii Muzycznej w Łodzi przy ul. Żubardzkiej 2A - Dom Studencki.
2. Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
a) Adres obiektu: ul. Żubardzka 2A, Łódź - Dom studencki
b) Planowana ilość pobieranej energii elektrycznej w trakcie trwania umowy: 50 000 kWh
c) Grupa przyłączeniowa: IV
d) Grupa taryfowa: C21
e) Moc umowna: 39 kW
3. Zamówienie obejmuje usługę kompleksową w rozumieniu art. 3 ust. 30 ustawy z dnia 10.04.1997 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 716, z późn. zm.) Prawo Energetyczne (dalej: UPE) i realizowane będzie na podstawie umowy kompleksowej, o której mowa w art. 5 ust. 3 tej ustawy.
4. Wykonawca będzie dostarczał energię i świadczył usługę dystrybucji zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców określonymi w UPE oraz aktach wykonawczych, w szczególności w Rozporządzeniu Ministra gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. 2007 nr 93 poz. 623 z późn. zm) oraz Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 06 marca 2019r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz.U. z 2019r. poz. 503 z późn.zm.).
5. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w Rozdziale 4 SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

4.5.5.) Wartość części: 29268,29 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla budynków Akademii Muzycznej w Łodzi przy al. 1 Maja 4 - Regionalny Ośrodek Kultury, Edukacji i Dokumentacji Muzycznej.
2. Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
a) Adres obiektu: ul. 1-go Maja 4, Łódź - Regionalny Ośrodek Kultury, Edukacji i Dokumentacji Muzycznej
b) Planowana ilość pobieranej energii elektrycznej w trakcie trwania umowy:
- przyłącze nr 1 Licznik Elektryczny Nr 50437024: 150 000 kWh
- przyłącze nr 2 Licznik Elektryczny Nr 4142267: 62 000 kWh
c) Grupa przyłączeniowa: IV
d) Grupa taryfowa: C21
e) Moc umowna:
- przyłącze nr 1 Licznik Elektryczny Nr 50437024: 150 kW
- przyłącze nr 2 Licznik Elektryczny Nr 4142267: 137 kW
3. Zamówienie obejmuje usługę kompleksową w rozumieniu art. 3 ust. 30 ustawy z dnia 10.04.1997 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 716, z późn. zm.) Prawo Energetyczne (dalej: UPE) i realizowane będzie na podstawie umowy kompleksowej, o której mowa w art. 5 ust. 3 tej ustawy.
4. Wykonawca będzie dostarczał energię i świadczył usługę dystrybucji zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców określonymi w UPE oraz aktach wykonawczych, w szczególności w Rozporządzeniu Ministra gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. 2007 nr 93 poz. 623 z późn. zm) oraz Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 06 marca 2019r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz.U. z 2019r. poz. 503 z późn.zm.).
5. Zamawiający informuje, iż w zakresie lokalizacji określonej w przyłącza nr 2 Licznik Elektryczny Nr 4142267 - posiada instalację fotowoltaiczną o następujących parametrach:
- Łączna moc zainstalowanych jednostek wytwórczych – 23,7kW.
- Prognozowana roczna produkcja z zainstalowanej instalacji – 24 500kWh.
- W związku z posiadaniem przez zamawiającego statusu Prosumenta Wykonawca będzie prowadził rozliczenia na zasadach określonych w art. 4 ustawy z dnia 20.02.2015 r. o odnawialnych źródłach energii (t.j. Dz. U. 2021 poz. 610, z późn. zm.) (dalej: „ustawa OZE”).
- Wykonawca będzie dokonywał rozliczenia ilości energii elektrycznej wprowadzonej do sieci Operatora Sytemu Dystrybucyjnego – PGE Dystrybucja S.A. (dalej: „OSD”) wobec ilości energii elektrycznej pobranej z tej sieci w celu jej zużycia na potrzeby własne przez Prosumenta.
6. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w Rozdziale 4 SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

4.5.5.) Wartość części: 141463,41 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla budynków Akademii Muzycznej w Łodzi przy ul. Gdańskiej 32 - Pałac Karola Poznańskiego.
2. Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
a) Adres obiektu:ul. Gdańska 32, Łódź - Pałac Karola Poznańskiego
b) Planowana ilość pobieranej energii elektrycznej w trakcie trwania umowy:
- przyłącze nr 1 Licznik Elektryczny Nr 4142267: 230 000 kWh
- przyłącze nr 2 Licznik Elektryczny Nr 93567977: 15 000 kWh
c) Grupa przyłączeniowa: IV
d) Grupa taryfowa: C21
e) Moc umowna:
- przyłącze nr 1 Licznik Elektryczny Nr 4142267: 90 kW
- przyłącze nr 2 Licznik Elektryczny Nr 93567977: 15 kW
3. Zamówienie obejmuje usługę kompleksową w rozumieniu art. 3 ust. 30 ustawy z dnia 10.04.1997 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 716, z późn. zm.) Prawo Energetyczne (dalej: UPE) i realizowane będzie na podstawie umowy kompleksowej, o której mowa w art. 5 ust. 3 tej ustawy.
4. Wykonawca będzie dostarczał energię i świadczył usługę dystrybucji zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców określonymi w UPE oraz aktach wykonawczych, w szczególności w Rozporządzeniu Ministra gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. 2007 nr 93 poz. 623 z późn. zm) oraz Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 06 marca 2019r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz.U. z 2019r. poz. 503 z późn.zm.).
5. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w Rozdziale 4 SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

4.5.5.) Wartość części: 110975,61 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla budynków Akademii Muzycznej w Łodzi przy ul. Kilińskiego 79.
2. Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
a) Adres obiektu: ul. Kilińskiego 79, Łódź
b) Planowana ilość pobieranej energii elektrycznej w trakcie trwania umowy - Licznik Elektryczny Nr 11033422: 2 000 kWh
c) Grupa przyłączeniowa: V
d) Grupa taryfowa: C11
e) Moc umowna: 30 kW
3. Zamówienie obejmuje usługę kompleksową w rozumieniu art. 3 ust. 30 ustawy z dnia 10.04.1997 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 716, z późn. zm.) Prawo Energetyczne (dalej: UPE) i realizowane będzie na podstawie umowy kompleksowej, o której mowa w art. 5 ust. 3 tej ustawy.
4. Wykonawca będzie dostarczał energię i świadczył usługę dystrybucji zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców określonymi w UPE oraz aktach wykonawczych, w szczególności w Rozporządzeniu Ministra gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. 2007 nr 93 poz. 623 z późn. zm) oraz Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 06 marca 2019r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz.U. z 2019r. poz. 503 z późn.zm.).
5. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w Rozdziale 4 SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

4.5.5.) Wartość części: 4065,04 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 594748,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 594748,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 594748,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE Obrót S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130268082

7.3.3) Ulica: 8-go Marca 6

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-959

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 594748,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82932,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82932,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82932,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE Obrót S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130268082

7.3.3) Ulica: 8-go Marca 6

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-595

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82932,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 9.12.2021 r. na godzinę 11:00. W wyznaczonym terminie do Zamawiającego nie została złożona żadna oferta na część III.
W związku z powyższym Zamawiający zobowiązany był unieważnić przedmiotowe postępowanie.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 385350,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 385350,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 385350,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE Obrót S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130268082

7.3.3) Ulica: 8-go Marca 6

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-959

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 385350,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4879,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4879,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4879,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE Obrót S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130268082

7.3.3) Ulica: 8-go Marca 6

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-959

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4879,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.