Ogłoszenie z dnia 2024-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00576349/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju grzewczego do kotłowni znajdujących się w obiektach będących własnością Gminy Kocierzew Południowy w 2024 i 2025 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kocierzew Południowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148288
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kocierzew Południowy 83
1.5.2.) Miejscowość: Kocierzew Południowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-414
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 46 838 48 25
1.5.8.) Numer faksu: 46 839 40 43
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kocierzew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kocierzewpoludniowy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9d21e789-a577-11ee-948d-82b0c04ef8501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju grzewczego do kotłowni znajdujących się w obiektach będących własnością Gminy Kocierzew Południowy w 2024 i 2025 roku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d21e789-a577-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00045337
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031621/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa oleju grzewczego do kotłowni znajdujących się w obiektach będących własnością Gminy Kocierzew Południowy w 2024 i 2025 roku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00576349
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPF.271.15.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju grzewczego do kotłowni znajdujących się w obiektach będących własnością Gminy Kocierzew Południowy, w okresie 24 miesięcy od dnia podpisana umowy o udzielenie zamówienia publicznego, w łącznej ilości szacunkowej 170.000 litrów. Miejsce realizacji dostaw:
Szkoła Podstawowa w Kocierzewie Południowym, Kocierzew Południowy 103
Szkoła Podstawowa w Łaguszewie, Łaguszew 27a
Szkoła Podstawowa w Gągolinie Południowym, Gągolin Płd. 82
Urząd Gminy w Kocierzewie Południowym, Kocierzew Południowy 83
Gminna Biblioteka Publiczna w Kocierzewie Południowym, Kocierzew Południowy 80
Centrum Kultury w Boczkach Chełmońskich, Boczki Chełmońskie 84.
2. Podana ilość przedmiotu zamówienia jest ilością szacunkową służącą do prawidłowego opracowania oferty. Faktyczna ilość przedmiotu zamówienia uzależniona będzie od potrzeb Zamawiającego.
3. Dostawa oleju odbywać się będzie w terminach i ilościach określonych przez Zamawiającego. Czas dostawy zostanie podany przez Wykonawcę w ofercie i liczony będzie od zgłoszenia telefonicznego, mailowego lub faksem przez przedstawiciela zamawiającego, w godz. 8:00-14:00 (z wyjątkiem sobót i niedziel). Wykonawca na własny koszt zapewnia transport oraz rozładunek dostarczonego oleju. Przy rozładunku oleju musi uczestniczyć pracownik instytucji, do której olej jest dostarczony.
4. Wykonawca dostarczy olej specjalistycznym transportem wyposażonym w legalizowany sprzęt do pomiaru spuszczanego oleju. Świadectwo legalizacji (potwierdzona kopia) musi być każdorazowo udostępniona na żądanie przedstawiciela zamawiającego odbierającego dostawę oleju opałowego.
5. Dostawca przy każdej dostawie oleju przedkłada dokument potwierdzający jego pochodzenie oraz aktualne świadectwo jakości oleju grzewczego wystawione przez producenta. W przypadku wątpliwości, co do jakości oleju, zamawiający może dwa razy w ciągu roku pobrać próbkę dostarczonego oleju i przekazać ją do badania pod względem jakościowym. Koszty związane z przeprowadzonym badaniem ponosi dostawca. W przypadku niezgodności jakości dostarczonego oleju od wymaganej, zamawiający ma prawo odstąpić od umowy w terminie natychmiastowym.
6. Dostawy oleju grzewczego będą odbywały się z zachowaniem zasad określonych w ustawie z dnia 9 marca 2017r. o systemie monitorowania drogowego i kolejowego przewozu towarów oraz obrotu paliwami opałowymi (Dz. U. z 2023 r. poz. 104 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 21 sierpnia 2019r. w sprawie wyłączenia niektórych obowiązków w zakresie zgłoszeń przewozu towarów ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1276).
7. Dostarczony olej grzewczy musi posiadać poniższe minimalne parametry jakościowe:
Wyszczególnienie Wartość Jednostka
Gęstość w temperaturze 15ºC nie wyższa niż 860 kg/m3
Temperatura zapłonu nie niższa niż 56 ºC
Lepkość kinematyczna w temp. 20ºC nie większa niż 6,00 mm2/s
Skład frakcyjny:
- do 250ºC destyluje
- do 350ºC destyluje
nie więcej niż 65
nie mniej niż 85
% (V/V)
% (V/V)
Zawartość siarki nie więcej niż 0,10 % (m/m)
Pozostałość po koksowaniu (z 10% pozostałości destylacyjnej)
nie większa niż 0,30
% (m/m)
Pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,01 % (m/m)
Zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg
Zawartość zanieczyszczeń stałych nie większa niż 24 mg/kg
Temperatura płynięcia nie wyższa niż -20 ºC
Zawartość znacznika SY 124 6-9 mg/l
Zawartość barwnika S Red 19 nie mniej niż 6,3 mg/l
8. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, w szczególności SWZ oraz opisem przedmiotu zamówienia.
9. Ilekroć w dokumentach zamówienia mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 ustawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 814691,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 835567,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 814691,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "KOPER" Sp. Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750007056
7.3.3) Ulica: PILASZKÓW
7.3.4) Miejscowość: Łowicz
7.3.5) Kod pocztowy: 99-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 814691,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opałowego
- SVA/U/4620-35/2024 DSE Jarosław- zakup wraz z dostawą oleju napędowego do celów opałowych - lekkiego do JW w m. Nowy Glinnik
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego na cele grzewcze dla obiektów Zamawiającego na lata 2025-2027
- Dostawa oleju opałowego na lata 2024 i 2025 dla potrzeb jednostek organizacyjnych Powiatu Sierpeckiego
- dostawa: oleju napędowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opałowego lekkiego w okresie wrzesień 2006 - sierpień 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napędowego, opałowego oraz olejów silnikowych i przekładniowych.
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.