Ogłoszenie z dnia 2023-01-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00513064/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wynajem samochodów o masie całkowitej do 3,5 tony wraz z kierowcami na potrzeby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku z podziałem na 3 zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271505550
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 17
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 42 94 865
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zgm.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zgm.rybnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.zgm.rybnik.pl/przetargi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wynajem samochodów o masie całkowitej do 3,5 tony wraz z kierowcami na potrzeby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku z podziałem na 3 zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc42ed2d-7d0b-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00045285
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00339215/35/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Wynajem 2 pojazdów przeznaczonych do transportu osób oraz materiałów wraz z kierowcami na potrzeby ZGM
1.3.3 Wynajem 1 pojazdu przeznaczonego do transportu osób oraz materiałów wraz z kierowcą na potrzeby ZGM
1.3.4 Wynajem pojazdu przeznaczonego do transportu osób oraz materiałów wraz z kierowcą - samochód dyspozycyjny w dni wolne od pracy oraz po godzinach pracy w dni robocze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00513064
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.2120.0064.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 740500,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 485500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa obejmuje wynajem samochodu dyspozycyjnego o masie całkowitej do 3,5 tony wraz z kierowcą do przewozu brygad roboczych i materiałów na potrzeby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku. Samochód powinien być estetyczny i w dobrym stanie technicznym.W związku z występującymi awariami, Zamawiający przewiduje konieczność pracy jednego samochodu osobowo – towarowego z podwójną kabiną, ze skrzynią załadunkową o długości minimum 2 m, przystosowanego do przewozu materiałów i brygad roboczych, przewożący minimum 4 pracowników Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej, dyspozycyjnego w dni wolne od pracy oraz po godzinach pracy w dni robocze.
Zamawiający przewiduje, że ilość pracy ww. samochodu w ciągu 16 miesięcy wyniesie maksymalnie 800 godzin. Czas dojazdu samochodu we wskazane przez dysponenta miejsce w Rybniku nie powinien być dłuższy niż 15 minut od wezwania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania mniejszej ilości godzin pracy samochodu dyspozycyjnego w zależności od jego potrzeb. Zamawiający będzie płacił tylko za faktyczne godziny pracy samochodu.
Dysponentem samochodu oraz osobą odpowiedzialną za realizację zamówienia ze strony Zamawiającego będzie kierownik Działu Remontowego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku lub osoba go zastępująca.
W przypadku awarii samochodu Wykonawca musi, w ciągu 60 minut, na okres naprawy podstawić inny samochód zastępczy o parametrach, spełniających wymagania określone przez Zamawiającego w SWZ i dotyczących tego auta.
Zamawiający na czas wykonywania usługi przewiduje zamontowanie w samochodzie Wykonawcy lokalizatora GPS, który będzie wskazywał miejsce pobytu samochodu oraz przebyte trasy na mapie. Dostęp do tych danych będzie miał Zamawiający a obsługa ww. urządzenia będzie obowiązkiem pracowników Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej. Montaż lokalizatora jest nieinwazyjny i polegać będzie na umieszczeniu modułu lokalizacyjnego w schowku albo w innym bezpiecznym miejscu w samochodzie i połączeniu go przewodem z terminalem przymocowanym na przyssawce do szyby oraz podłączeniu zasilania lokalizatora przewodem do gniazdka zapalniczki.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezinwazyjnego przymocowania na drzwiach samochodu magnesowych tabliczek informacyjnych o wymiarach 42 cm x 15 cm o treści „Zakład Gospodarki Mieszkaniowej”. Tabliczki te wykonawca będzie miał obowiązek przymocowania na samochody podczas świadczenia usługi transportowej na rzecz Zamawiającego oraz zwrócić Zamawiającemu po realizacji zamówienia.
Zaleca się, aby samochody wykorzystywane do świadczenia usług wyposażone były w silniki spełniające wymagania co najmniej normy EURO 4 w zakresie emisji spalin oraz wyposażone były w zewnętrzne urządzenia sygnalizacyjne (świetlne) w kolorze pomarańczowym oraz w oświetlenie w postaci reflektorów zewnętrznych.
Szczegółowy zakres usługi określa Specyfikacja Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 88000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa obejmuje wynajem dwóch samochodów o masie całkowitej do 3,5 tony wraz z kierowcami do przewozu brygad roboczych oraz materiałów na potrzeby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku. Samochody powinny być estetyczne i w dobrym stanie technicznym.Na potrzeby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku Zamawiający przewiduje 2 samochody wraz z kierowcami. Samochody osobowo-towarowe (np. tzw. blaszanka, podwójna kabina) ze skrzynią załadunkową o długości minimum 2,0 m, przystosowane do przewozu brygad roboczych i materiałów budowlanych, przewożące minimum 5 pracowników Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej.
Zamawiający przewiduje transport odpadów innych niż niebezpieczne o kodzie:
16 02 14 – zużyte urządzenia inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 13,
17 04 05 – żelazo i stal.
Miejsce, do którego będą transportowane wymienione odpady zostanie wskazane Wykonawcy przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy. Transportowane odpady będą pochodziły z obiektów i terenów administrowanych przez Zamawiającego. Zamawiający powiadomi telefonicznie Wykonawcę o konieczności przewozu odpadów.
Zamawiający przewiduje, że ilość pracy ww. samochodów w ciągu 16 miesięcy wyniesie maksymalnie 2 650 godzin dla każdego z nich, a dzienna norma czasu pracy dla ww. samochodu wynosić będzie nie mniej niż 5 godzin wg potrzeb, po uzgodnieniu z tygodniowym wyprzedzeniem z dysponentem.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania mniejszej ilości godzin pracy samochodów w zależności od jego potrzeb. Zamawiający będzie płacił tylko za faktyczne godziny wynajmu samochodów w danym dniu.
Dysponentem samochodów oraz osobą odpowiedzialną za realizację zamówienia ze strony Zamawiającego będzie kierownik Działu Remontowego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku lub osoba go zastępująca.
W przypadku awarii samochodu Wykonawca musi, w ciągu 60 minut, na okres naprawy podstawić inny samochód zastępczy o parametrach spełniających wymagania określone przez Zamawiającego w SWZ i dotyczących tego auta.
Zamawiający na czas wykonywania usługi przewiduje zamontowanie w każdym samochodzie Wykonawcy lokalizatora GPS, który będzie wskazywał miejsce pobytu samochodu oraz przebyte trasy na mapie. Dostęp do tych danych będzie miał Zamawiający a obsługa ww. urządzenia będzie obowiązkiem pracowników Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej. Montaż lokalizatora jest nieinwazyjny i polegać będzie na umieszczeniu modułu lokalizacyjnego w schowku albo w innym bezpiecznym miejscu w samochodzie i połączeniu go przewodem z terminalem przymocowanym na przyssawce do szyby oraz podłączeniu zasilania lokalizatora przewodem do gniazdka zapalniczki.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezinwazyjnego przymocowania na drzwiach samochodu magnesowych tabliczek informacyjnych o wymiarach 42 cm x 15 cm o treści „Zakład Gospodarki Mieszkaniowej”. Tabliczki te wykonawca będzie miał obowiązek przymocowania na samochody podczas świadczenia usługi transportowej na rzecz Zamawiającego oraz zwrócić Zamawiającemu po realizacji zamówienia.
Zaleca się, aby samochody wykorzystywane do świadczenia usług wyposażone były w silniki spełniające wymagania co najmniej normy EURO 4 w zakresie emisji spalin oraz wyposażone były w zewnętrzne urządzenia sygnalizacyjne (świetlne) w kolorze pomarańczowym.
Szczegółowy zakres usługi określa Specyfikacja Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 265000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa obejmuje wynajem jednego samochodu o masie całkowitej do 3,5 tony wraz z kierowcą do przewozu brygad roboczych i materiałów na potrzeby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku. Samochód powinien być estetyczny i w dobrym stanie technicznym.Na potrzeby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku Zamawiający przewiduje 1 samochód wraz z kierowcą. Samochód osobowo – towarowy (np. tzw. blaszanka, podwójna kabina) ze skrzynią załadunkową o długości minimum 2,5 m, przystosowany do przewozu brygad roboczych i materiałów budowlanych, przewożący minimum 6 pracowników Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej.
Zamawiający przewiduje transport odpadów innych niż niebezpieczne o kodzie:
16 02 14 – zużyte urządzenia inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 13,
17 04 05 – żelazo i stal.
Miejsce, do którego będą transportowane wymienione odpady zostanie wskazane Wykonawcy przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy. Transportowane odpady będą pochodziły z obiektów i terenów administrowanych przez Zamawiającego. Zamawiający powiadomi telefonicznie Wykonawcę o konieczności przewozu odpadów.
Zamawiający przewiduje, że ilość pracy ww. samochodu w ciągu 16 miesięcy wyniesie maksymalnie 2 650 godzin, a dzienna norma czasu pracy dla ww. samochodu wynosić będzie nie mniej niż 5 godzin wg potrzeb, po uzgodnieniu z tygodniowym wyprzedzeniem z dysponentem.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania mniejszej ilości godzin pracy samochodu w zależności od jego potrzeb. Zamawiający będzie płacił tylko za faktyczne godziny wynajmu samochodu w danym dniu.
Dysponentem samochodu oraz osobą odpowiedzialną za realizację zamówienia ze strony Zamawiającego będzie kierownik Działu Remontowego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku lub osoba go zastępująca.
W przypadku awarii samochodu Wykonawca musi, w ciągu 60 minut, na okres naprawy podstawić inny samochód zastępczy o parametrach spełniających wymagania określone przez Zamawiającego w SWZ i dotyczących tego auta.
Zamawiający na czas wykonywania usługi przewiduje zamontowanie w samochodzie Wykonawcy lokalizatora GPS, który będzie wskazywał miejsce pobytu samochodu oraz przebyte trasy na mapie. Dostęp do tych danych będzie miał Zamawiający a obsługa ww. urządzenia będzie obowiązkiem pracowników Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej. Montaż lokalizatora jest nieinwazyjny i polegać będzie na umieszczeniu modułu lokalizacyjnego w schowku albo w innym bezpiecznym miejscu w samochodzie i połączeniu go przewodem z terminalem przymocowanym na przyssawce do szyby oraz podłączeniu zasilania lokalizatora przewodem do gniazdka zapalniczki.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezinwazyjnego przymocowania na drzwiach samochodu magnesowych tabliczek informacyjnych o wymiarach 42 cm x 15 cm o treści „Zakład Gospodarki Mieszkaniowej”. Tabliczki te wykonawca będzie miał obowiązek przymocowania na samochody podczas świadczenia usługi transportowej na rzecz Zamawiającego oraz zwrócić Zamawiającemu po realizacji zamówienia.
Zaleca się, aby samochód wykorzystywany do świadczenia usług wyposażony był w silnik spełniający wymagania co najmniej normy EURO 4 w zakresie emisji spalin oraz wyposażony był w zewnętrzne urządzenia sygnalizacyjne (świetlne) w kolorze pomarańczowym.
Szczegółowy zakres usługi określa Specyfikacja Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 132500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108240,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108240,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Szewczyk Piotr
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6422623459
7.3.3) Ulica: Graniczna 37
7.3.4) Miejscowość: Książenice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-213
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI TRANSPORTOWE SZEWCZYK PIOTR
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI TRANSPORTOWE SZEWCZYK PIOTR
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108240,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259435,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 309626,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259435,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dobrowolski Łukasz Firma Handlowo Usługowa „DOBROWOLSKI”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6421224616
7.3.3) Ulica: Poprzeczna 110
7.3.4) Miejscowość: Jejkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-290
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOBROWOLSKI ŁUKASZ FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA DOBROWOLSKI
jakie przetargi wygrała firma
DOBROWOLSKI ŁUKASZ FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA DOBROWOLSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259435,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129717,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162975,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129717,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dobrowolski Łukasz Firma Handlowo Usługowa „DOBROWOLSKI”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6421224616
7.3.3) Ulica: Poprzeczna 110
7.3.4) Miejscowość: Jejkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-290
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOBROWOLSKI ŁUKASZ FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA DOBROWOLSKI
jakie przetargi wygrała firma
DOBROWOLSKI ŁUKASZ FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA DOBROWOLSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129717,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Bieżące utrzymanie chodników i poboczy w ciągu dróg powiatowych w zakresie robót naprawczych i remontowych
- Przebudowa Pawilonu XVIII-etap I
- Dostawa kompresora CNG
- Zmiana organizacji ruchu na ulicy Żorskiej w zakresie wyznaczenia pasów rowerowych
- Dostawa papieru kserograficznego, materiałów biurowych i sprzętu biurowego
- Wykonanie systemu obsługującego zintegrowane parkingi rowerowe na węzłach przesiadkowych
więcej: przetargi w Rybniku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.