eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Sukcesywne dostarczanie osprzętu medycznego



Ogłoszenie z dnia 2021-04-30


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00045122 z dnia 2021-04-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostarczanie osprzętu medycznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE CENTRUM MEDYCZNE IM. DR. KAROLA JONSCHERA W ŁODZI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472237185

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Milionowa 14

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 93-113

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jonscher.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.jonscher.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.bip.jonscher.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostarczanie osprzętu medycznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8f6a8ed-75c6-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045122

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004576/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Sukcesywne dostarczanie osprzętu medycznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014075/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 07/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 144955,68 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet II poz.5

4.5.3.) Główny kod CPV: 31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31711000-3 - Artykuły elektroniczne

4.5.5.) Wartość części: 110,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet II poz.8

4.5.3.) Główny kod CPV: 31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31711000-3 - Artykuły elektroniczne

4.5.5.) Wartość części: 225,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet V poz.8

4.5.3.) Główny kod CPV: 31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31711000-3 - Artykuły elektroniczne

4.5.5.) Wartość części: 2400,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet VI poz.1

4.5.3.) Główny kod CPV: 31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31711000-3 - Artykuły elektroniczne

4.5.5.) Wartość części: 800,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet VI poz.2

4.5.3.) Główny kod CPV: 31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31711000-3 - Artykuły elektroniczne

4.5.5.) Wartość części: 615,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet VI poz.3

4.5.3.) Główny kod CPV: 31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31711000-3 - Artykuły elektroniczne

4.5.5.) Wartość części: 563,76 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet VI poz.4

4.5.3.) Główny kod CPV: 31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31711000-3 - Artykuły elektroniczne

4.5.5.) Wartość części: 2960,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 291,60

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 291,60

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 291,60

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OXFORD POL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010393380

7.3.3) Ulica: Pl. Zwycięstwa 2

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-312

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 291,60

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-02 do 2022-10-02

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 291,60

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 291,60

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 291,60

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASMEDICA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 432735750

7.3.3) Ulica: ul. Nałęczowska 30

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-701

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 291,60

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-02 do 2022-10-02

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2484,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2484,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2484,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OXFORD POL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010393380

7.3.3) Ulica: Pl. Zwycięstwa 2

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-312

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2484,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-02 do 2022-10-02

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 827,28

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 827,28

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 827,28

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OXFORD POL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010393380

7.3.3) Ulica: Pl. Zwycięstwa 2

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-312

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 827,28

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-02 do 2022-10-02

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 634,68

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 634,68

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 634,68

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OXFORD POL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010393380

7.3.3) Ulica: Pl. Zwycięstwa 2

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-312

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 634,68

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-02 do 2022-10-02

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 560,88

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 560,88

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 560,88

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OXFORD POL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010393380

7.3.3) Ulica: Pl. Zwycięstwa 2

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-312

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 560,88

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-02 do 2022-10-02

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3456,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3456,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3456,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OXFORD POL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010393380

7.3.3) Ulica: Pl. Zwycięstwa 2

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-312

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3456,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-02 do 2022-10-02

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Część 8;4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia: Pakiet VI poz. 6, Pakiet VI poz. 7;SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)5.1.) Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy;WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8); 7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca;7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASMEDICA Sp. z o.o.;7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 432735750;7.3.3) Ulica: ul. Nałęczowska 30;7.3.4) Miejscowość: Lublin;7.3.5) Kod pocztowy: 20-701;7.3.6.) Województwo: lubelskie;7.3.7.) Kraj: Polska;7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówieniapodwykonawcom?: Nie;8.1.) Data zawarcia umowy: 02.04.2021;8.2.)Wartość umowy/umowy ramowej: Pakiet VI poz. 6 - 1 944,00; Pakiet VI poz. 7 - 1 230,00;8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 02.04.2021 – 02.10.2022;Część 9;4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia: Pakiet VI poz. 9;SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)5.1.) Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy;WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9); 7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca;7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paramedica Polska Sp. z o.o. Sp. k.;7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142737816;7.3.3) Ulica: ul. Żołny 11;7.3.4) Miejscowość: Warszawa;7.3.5) Kod pocztowy: 02-815;7.3.6.) Województwo: mazowieckie;7.3.7.) Kraj: Polska;7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówieniapodwykonawcom?: Nie;8.1.) Data zawarcia umowy: 02.04.2021;8.2.)Wartość umowy/umowy ramowej: Pakiet VI poz. 9 - 2 157,84;8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 02.04.2021 – 02.10.2022;Część 10;4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia: Pakiet VII poz. 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 12;SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)5.1.) Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy;WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10); 7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca;7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ResMed Polska Sp. z o.o.;7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 145839380;7.3.3) Ulica: ul. Pokorna 2/U18A;7.3.4) Miejscowość: Warszawa;7.3.5) Kod pocztowy: 00-199;7.3.6.) Województwo: mazowieckie;7.3.7.) Kraj: Polska;7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówieniapodwykonawcom?: Nie;8.1.) Data zawarcia umowy: 02.04.2021;8.2.)Wartość umowy/umowy ramowej: Pakiet VII poz. 2 -738,00;Pakiet VII poz. 3 - 553,50;Pakiet VII poz. 4 - 442,80;Pakiet VII poz. 5 - 518,40;Pakiet VII poz. 6 - 324,00;Pakiet VII poz. 7 - 172,80;Pakiet VII poz. 9 - 738,00;Pakiet VII poz. 12 - 2 592,00;8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 02.04.2021 – 02.10.2022;Część 11;4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia: Pakiet I poz. 1-10, II poz. 1-4, 6, 7, 9, 10, III poz. 1-10, IV poz. 1-10, V poz. 1-7, 9, 10, VI poz. 5, 8, 10, VII poz. 1, 8, 10, 11;ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11);5.1.) Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem;5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy;5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:Postępowanie w Pakiecie I poz. 1-10, II poz. 1-4, 6, 7, 9, 10, III poz. 1-10, IV poz. 1-10, V poz. 1-7, 9, 10, VI poz. 5, 8, 10, VII poz. 1, 8, 10, 11 zostało unieważnione, ponieważ w w/w Pakietach/ pozycjach nie złożono żadnej oferty.
2021-04-30 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.