eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice Śląskie › Dostawa energii elektrycznej dla jednostek organizacyjnych Powiatu Ząbkowickiego.



Ogłoszenie z dnia 2021-04-30


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00044978 z dnia 2021-04-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej dla jednostek organizacyjnych Powiatu Ząbkowickiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ZĄBKOWICKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718403

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 11

1.5.2.) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748162800

1.5.8.) Numer faksu: 748162850

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@zabkowice-powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-zabkowicki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.powiat-zabkowicki.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej dla jednostek organizacyjnych Powiatu Ząbkowickiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eefe935d-7da1-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044978

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004488/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa energii elektrycznej dla jednostek organizacyjnych Powiatu Ząbkowickiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014342/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WBKZP.272.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 653359,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w zakresie sprzedaży energii do obiektów Starostwa Powiatowego w Ząbkowicach Śląskich i jednostek organizacyjnych Powiatu Ząbkowickiego.2) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę energii elektrycznej w zakresie sprzedaży energii do niżej wymienionych obiektów Zamawiającego: Starostwo Powiatowe, ul. Sienkiewicza 11, 57-200 Ząbkowice Śląskie Starostwo Powiatowe, ul. Prusa 5, 57-200 Ząbkowice Śląskie Starostwo Powiatowe, ul. Plac Strażacki 8, 57-220 Ziębice Dom Pomocy Społecznej w Opolnicy „Zamek”, Opolnica 58, 57-256 Bardo Dom Pomocy Społecznej w Opolnicy „Oleńka”, ul. Główna 60, 57-256 Bardo Dom Pomocy Społecznej, ul. Kościelna 10, 57-220 Ziębice Dom Pomocy Społecznej, ul. Kościelna 12, 57-220 Ziębice Dom Pomocy Społecznej, ul. Szpitalna 3, 57-200 Ząbkowice Śl. Dom Wczasów Dziecięcych, ul. Polna 10, 57-256 Bardo Zarząd Dróg Powiatowych w Ząbkowicach Śląskich ul. Daleka 19, 57-200 Ząbkowice Śląskie Zarząd Dróg Powiatowych w Ząbkowicach Śląskich - Obwód drogowy Nr 2 ul. Sportowa 8, 57-220 Ziębice Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, ul. Proletariatczyków 9, 57-200 Ząbkowice Śląskie Zespół Szkół Zawodowych, ul. Wrocławska 17, 57-200 Ząbkowice Śląskie Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych (pracownie komputerowe), ul. Wojska Polskiego 3A, 57-220 Ziębice Zespół Szkół Ponadpodstawowych (sala gimnastyczna), ul. Wojska Polskiego 6, 57-220 Ziębice Zespół Szkół Ponadpodstawowych (budynek główny), ul. Wojska Polskiego 3, 57-220 Ziębice Zespół Szkół Ponadpodstawowych (biblioteka), ul. Wojska Polskiego 3, 57-220 Ziębice Zespół Szkół Ponadpodstawowych (warsztaty szkolne), ul. Wojska Polskiego 3A, 57-220 Ziębice Zespół Szkół Ponadpodstawowych (internat), ul. Bolesława Chrobrego 12, 57-220 Ziębice Liceum Ogólnokształcące ul. Powstańców Warszawy 8C, 57-200 Ząbkowice Śl.3) Łączne prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie od 01.05.2021 r. do 30.04.2024 r. wyniesie 2 813 976 kWh.4) Podane przez Zamawiającego prognozowane zużycie energii w okresie obowiązywania umowy jest wartością szacowaną, służącą do porównania ofert, która może ulec zmianie. Podana wartość nie stanowi dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. W przypadku różnicy między zużyciem planowanym a faktycznym, Wykonawca nie będzie z tego tytułu dochodził roszczeń finansowych innych niż wynikające z ilości zużytej energii w cenach ujętych w ofercie. 5) Zamawiający ma prawo w trakcie trwania umowy do zmiany ilości punktów poboru energii elektrycznej, a podane stawki cenowe w formularzu cenowym obowiązują dla nowych punktów poboru energii elektrycznej. 6) Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 833 z późn. zm.) oraz przepisami aktów wykonawczych do niniejszej ustawy, w szczególności rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. Nr 93 poz. 623 z późn. zm.).7) Dostawa energii elektrycznej w zakresie sprzedaży energii, odbywać się będzie do istniejących punktów poboru energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego. Wykonawca zobowiązany jest posiadać umowę z OSD umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej OSD do obiektów Zamawiającego. Operatorem systemu jest TAURON Dystrybucja S.A. 8) Zamawiający posiada zawartą na czas nieokreślony umowę na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z TAURON Dystrybucja S.A.9) Rozliczenie za sprzedaną energię elektryczną odbywać się będzie na podstawie okresowych (zgodnie z okresem rozliczeniowym stosowanym przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego) wskazań układów pomiarowo – rozliczeniowych oddzielnie dla każdego punktu/obiektu Zamawiającego według stawek opłat wynikających z oferty Wykonawcy.10) Faktury VAT za sprzedaną energię elektryczną będą wystawiane na poszczególne jednostki organizacyjne Powiatu Ząbkowickiego, w których użytkowaniu są obiekty Zamawiającego wymienione.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1235645,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1453007,76

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1235645,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE Obrót Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813-02-68-082

7.3.3) Ulica: 8-go Marca 6

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-959

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1235645,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-05-01 do 2024-04-30
2021-04-30 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.