eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostosowanie budynku zlokalizowanego na terenie Oddziału Prewencji Policji w Poznaniu przy ul. Taborowej 22 na potrzeby magazynu



Ogłoszenie z dnia 2021-04-30


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00044846 z dnia 2021-04-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie budynku zlokalizowanego na terenie Oddziału Prewencji Policji w Poznaniu przy ul. Taborowej 22 na potrzeby magazynu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630703410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kochanowskiego 2A

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-844

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 477712743

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetragi@po.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkoplska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/kwp_poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie budynku zlokalizowanego na terenie Oddziału Prewencji Policji w Poznaniu przy ul. Taborowej 22 na potrzeby magazynu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3abbbc24-830c-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044846

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017546/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Dostosowanie budynku zlokalizowanego na terenie OPP w Poznaniu przy ul. Taborowej 22 na potrzeby magazynu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021801/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.2380.3.21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 800126,91 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 376423,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule "zaprojektuj i wybuduj” polegających na dostosowaniem budynku zlokalizowanego na terenie Oddziału Prewencji Policji w Poznaniu przy ul. Taborowej 22 na potrzeby magazynu, w ramach zadania inwestycyjnego: "KWP Poznań - modernizacja istniejących obiektów wraz z infrastrukturą ul. Taborowa”, finansowanego ze środków, które nie wygasają - Załącznik nr 1 do Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wydatków budżetu państwa, które w roku 2020 nie wygasają z upływem roku budżetowego z dnia 28 grudnia 2020 r. (Dz. U. poz. 2422), nr zadania 500. 2. Zakres robót w szczególności obejmuje:1) opracowanie przez wykonawcę dokumentacji projektowo – technicznej zwanej w dalszej części Umowy „dokumentacją projektową”, w tym projektów budowlanego i wykonawczego, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, planów bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, a także dokonanie niezbędnych zgłoszeń, pozwoleń wymaganych w procesie budowlanym, w tym pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych na obszarze zespołów urbanistyczno-architektonicznych wpisanych do rejestru zabytków oraz uzyskanie zamiennej decyzji pozwolenia na użytkowanie oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej i pełnienie nadzoru autorskiego; 2) wykonanie robót budowlanych wg opracowanej przez wykonawcę dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt. II.2.1 oraz uzyskanie Decyzji pozwolenia na użytkowanie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w programie funkcjonalno-użytkowym zwanym dalej PFU stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ oraz § 14 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.3. II.3 Wykonawca ubiegających się o udzielenia przedmiotowego zamówienia zobowiązany jest przed złożeniem oferty, pod rygorem jej odrzucenia, odbyć wizję lokalną miejsca robót. Wizję lokalną miejsca robót będzie można odbyć w dniu 30.03.2021 r. w godz. 10:00-12:00. O zamiarze jej odbycia wykonawca winien powiadomić Zamawiającego za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/kwp_poznan, z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 453624

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 453624

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 453624

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1. Zakład Usługowo Handlowy HELPDESK, 2. HELPDESK PLUS Sławomir Błaszczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 630582744

7.3.3) Ulica: Poznańska 119

7.3.4) Miejscowość: Skórzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 60-185

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. Projekt, dostawa i montaż systemu fotowoltaiki, wymiana rozdzielnic prądu i głównego wyłącznika prądu - EPI Polska Sp. z o. o. 2. Projekt systemu sygnalizacji pożaru i oświetlenia awaryjnego - NEST Wojciech Gonet


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 453624,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 147 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-30 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.