eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rogowo › Udzielenie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu w budżecie Gminy Rogowo na 2023 rok w wysokości 1 940 267,62 zł.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu w budżecie Gminy Rogowo na 2023 rok w wysokości 1 940 267,62 zł.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ROGOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KOŚCIELNA

1.5.2.) Miejscowość: Rogowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-420

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: (052) 30-24-053 LUB (052) 30-24-077

1.5.8.) Numer faksu: (052) 30-24-275

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@rogowo.paluki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rogowo.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rogowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu w budżecie Gminy Rogowo na 2023 rok w wysokości 1 940 267,62 zł.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-288a831a-8f91-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00044825

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00525548

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIDiGP.271.1.11.2023.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca udzieli kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Rogowo na 2023 rok w wysokości 1.940.267,62 zł (słownie: Jeden milion dziewięćset czterdzieści tysięcy dwieście sześćdziesiąt siedem złotych 62/100):
1) ostateczny termin spłaty kredytu ustala się na dzień 31 grudnia 2032r.;
2) kredyt zostanie zaciągnięty na okres 9 lat ze spłatą od 1 stycznia 2024 r. (termin spłaty I raty do 31 marca 2024r. do 31 grudnia 2032 r.) - raty kwartalne.
Kredyt do dyspozycji Zamawiającego zostanie uruchomiony jednorazowo (jedna transza) maksymalnie w ciągu 3 dni robocze (wymóg Zamawiającego stanowi kryterium poza cenowe) od dnia podpisania umowy, który należy przekazać na konto numer 87 8959 0001 5507 8995 2000 0010;
3) odsetki płatne na ostatni dzień każdego miesiąca po udzieleniu kredytu;
4) spłata odsetek odbywać się będzie w okresach miesięcznych przy ratach malejących. Oprocentowanie kredytu należy ustalić na podstawie stawki bazowej WIBOR 3M w wysokości 5,77 % i marżę banku w wysokości 1,50 %, notowanej na ostatni dzień roboczy przed rozpoczęciem kolejnego okresu odsetkowego. Oprocentowanie winno być liczone za okresy i od kwoty kredytu wykorzystanego przez Gminę.
5) do kredytu wlicza się prowizję banku od udzielonego kredytu;
6) oprocentowanie w dniu otwarcia ofert należy ustalić na podstawie stawki bazowej WIBOR 3M w wysokości 5,77 % i marżę banku w wysokości 1,50 %, według notowań Prezesa NBP na dzień 28 listopada 2023r.;
7) kredyt spłacany będzie ze środków własnych Gminy;
8) pierwszą datą spłaty kredytu jest 31 marca 2024r. Spłata kredytu nastąpi w 36 ratach kapitałowych, które będą płatne kwartalnie do ostatniego dnia roboczego miesiąca kończącego każdy kwartał w ratach w wysokości 53.896,00 zł - 35 rat (słownie: pięćdziesiąt trzy tysiące osiemset dziewięćdziesiąt sześć złotych 00/100) oraz 1 rata w kwocie 53.907,62 (słownie: pięćdziesiąt trzy tysiące dziewięćset siedem złotych 62 /100 )

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 534683,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 553547,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 534683,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5570003535

7.3.3) Ulica: Dr Jakuba Cieślewicza 3

7.3.4) Miejscowość: Strzelno

7.3.5) Kod pocztowy: 88-320

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 534683,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-12-18 do 2032-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.