eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfino › Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Gryfino w 2022



Ogłoszenie z dnia 2022-02-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Gryfino w 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gryfino

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Gryfinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684551

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niepodległości 20

1.5.2.) Miejscowość: Gryfino

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 914162439

1.5.8.) Numer faksu: 914162439

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwgryfino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.cuwgryfino.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Obsługa księgowo - kadrowa jednostek organizacyjnych Gminy Gryfino

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Gryfino w 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b6be6a9-6228-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00044761

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004694/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów do szkół Gminy Gryfino w 2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00324310/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BT.3300-6/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 784481,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia polega na zapewnieniu transportu związanego z realizacją usługi dowozu uczniów do szkół z terenu Gminy Gryfino. Przewóz obejmuje trasę: z miejsca zamieszkania (miejsce wyznaczone) do szkół autobusami wykonującymi przewozy osób na liniach regularnych w krajowym transporcie drogowym, uczniowie mają pierwszeństwo przejazdu.
2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany poprzez zakup imiennych biletów miesięcznych szkolnych na podstawie przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz.U. z 2018 r. poz. 295).
3. Rozliczenie usługi objętej niniejszym postępowaniem następować będzie na podstawie miesięcznej listy uczniów. Listy będą każdorazowo wystawiane w terminie końca miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym będą obowiązywać.
4. Przewozy będą realizowane w dni robocze z wyłączeniem wakacji, ferii, przerw świątecznych, dni wolnych od zajęć oraz dni w których szkoły będą całkowicie zamknięte z powodu okoliczności związanych z wystąpieniem epidemii, w tym m.in. wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywołanej tym wirusem (COVID-19). W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu, wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przewóz uczniom zgodnie z ustaleniami z osobami reprezentującymi placówki oświatowe objęte niniejszym zamówieniem. Uczniowie w trakcie przewozu powinni mieć przy sobie ważną legitymację szkolną.
5. Niniejszym postępowaniem objęty jest transport (trasa: miejsce zamieszkania – szkoła – miejsce zamieszkania) do następujących placówek na terenie Gminy Gryfino:
1) Szkoła Podstawowa Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Gryfinie, ul. Łużycka 22,
2) Szkoła Podstawowa w Chwarstnicy, ul. Gryfińska 19,
3) Szkoła Podstawowa w Gardnie, ul Niepodległości 1,
4) Szkoła Podstawowa w Żabnicy, ul. Długa 20,
5) Szkoła Podstawowa Nr 3 w Gryfinie, ul. Iwaszkiewicza 70,
6) Zespół Szkół Specjalnych w Nowym Czarnowie.
6. Zamawiający udostępnia planowany rozkład jazdy w roku 2022 – załącznik nr 4 do SWZ. Szczegółowe rozkłady jazdy uczniów objętych zamówieniem zostaną ustalone na piśmie przez Wykonawcę, na podstawie propozycji – wniosków dyrektorów szkół. Przygotowane rozkłady jazdy wymagają akceptacji dyrektorów szkół. Szczegółowe rozkłady jazdy powinny
6. być opracowane na każdą szkołę oddzielnie, z uwzględnieniem następujących danych: dni kursowania, trasa przejazdu, przystanki i godziny odjazdu, długość trasy w km.
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kierunków, trasy dowozu i odwozu, ilości przewożonych uczniów oraz przebiegu kilometrów w związku z sytuacja demograficzną i migracyjną ludności o czym przewoźnik zostanie poinformowany w celu opracowania rozkładu jazdy i uzyskania odpowiedniego zezwolenia na regularne przewozy osób. Zamawiający zastrzega , iż część dowozów uczniów może być wykonywana przez pojazdy, będące w użytkowaniu CUW.
8. Rozkłady jazdy mogą ulec zmianie w przypadku: zmiany planów lekcji, reorganizacji lub likwidacji szkół lub innych przyczyn uzasadnionych potrzebami szkoły.
9. Zamawiający oświadcza, że w roku 2022 transport uczniów do szkół obejmie 523 uczniów. Liczba dowożonych uczniów w okresie objętym niniejszym zamówieniem nie jest wartością minimalną i może ulec zmianie względem wskazanej powyżej liczby w zależności od liczby uczniów uczęszczających do szkół w danym roku szkolnym oraz przesłanek wskazanych w pkt. 7.
10. Transport uczniów powinien odbywać się pod opieką osób dorosłych, których obecność w pojazdach zapewni Zamawiający. Wykonawca zapewni bezpłatne bilety dla opiekunów.
11. W razie awarii autobusu Wykonawca zapewni zastępczy autobus .
12. Płatność na podstawie faktury wystawionej:
na podstawie ilości i cen biletów miesięcznych szkolnych na poszczególne odcinki przewozów, zamawianych przez CUW na początku każdego miesiąca. Przewoźnik nie będzie obciążał Zleceniodawcy kosztami przewozu uczniów z miejscowości Babinek do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Gryfinie, dojeżdżających z Gryfina do Szkoły Podstawowej w Żabnicy i z Parsowa do Szkoły Podstawowej w Gardnie. Uczniowie będą zaopatrywali się w bilety miesięczne bez pośrednictwa Zamawiającego i będą pouczeni o konieczności posiadania ważnego biletu miesięcznego wraz z legitymacja szkolną. Do faktury Przewoźnik będzie dołączał szczegółową specyfikację, zawierającą wykaz poszczególnych kierunków, liczbę uczniów na poszczególnych kierunkach przewozu i cenę biletów, które były podstawą naliczenia faktury. Termin płatności faktury minimum 14 dni od daty jej otrzymania.
13. Transport powinien być zorganizowany z zachowaniem przepisów prawa oraz zasad bezpieczeństwa, a w szczególności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r.
o transporcie drogowym (Dz.U. z 2019 r. poz. 2140, z późn. zm.).
14. Autobusy, którymi Wykonawca będzie wykonywał transport muszą posiadać aktualne badania techniczne i ubezpieczenie OC. Autobusy muszą być wyposażone w automatycznie otwierane drzwi. W okresie zimowym pojazdy dowożące uczniów muszą być ogrzewane, na stopniach wejściowych do autobusów nie może zalegać śnieg, ani lód. W okresie zimowym Wykonawca musi zwrócić szczególną uwagę, aby zapewnić bezpieczeństwo podczas wsiadania i wysiadania. Przez cały rok w autobusach musi być utrzymywana czystość.
15. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie z wykorzystaniem zgłoszonych w ofercie autobusów. Na etapie realizacji umowy każdy ze zgłoszonych pojazdów może zostać zastąpiony innym, o nie niższych parametrach.
16. Wynagrodzenie postojowe.
W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt 18.6. SWZ, na skutek których nie będzie realizowany dowóz uczniów do szkół, Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie
za gotowość do świadczenia usługi (wynagrodzenie postojowe) wypłacane miesięcznie
za każdy pełny miesiąc, w którym występują okoliczności określone powyżej – na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT – w wysokości 20% maksymalnej wartości zobowiązania, o którym mowa w załączniku nr 1 do SWZ należnego za jeden miesiąc dowożenia uczniów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 769481,39 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dowozy i odwozy uczniów szkół Gminy Gryfino do Centrum Sportu i Rekreacji w Gryfinie w Gryfinie na podstawie opłaty wynikającej z ilości przejechanych kilometrów i stawki za jeden km.
2. Zamawiający udostępnia planowany rozkład jazdy w roku 2022 – załącznik nr 5 do SWZ, oraz oświadcza że w roku 2022r. miesięczna długość trasy dowozu wyniesie 600km. Nie jest to wartość minimalna i może ulegać w trakcie trwania roku przewozów.
3. Transport na trasie szkoła- Centrum . Sportu i Rekreacji w Gryfinie – szkoła z następujących placówek:
1) Szkoła Podstawowa w Chwarstnicy, Gryfińska 19,
2) Szkoła Podstawowa w Gardnie, ul Niepodległości 1,
3) Szkoła Podstawowa Nr 2 w Gryfinie, ul. 9 Maja 4,
4) Szkoła Podstawowa Nr 3 w Gryfinie, ul. Iwaszkiewicza 70,
5) Szkoła Podstawowa w Żabnicy, ul. Długa 20 i Szkoła Podstawowa w Radziszewie, ul. Szczecińska 54 – przejazd łączony.
4. Przewozy odbywać się będą zgodnie z propozycjami dyrektorów szkół. Terminy przewozów mogą ulegać zmianie w przypadku: zmiany planów lekcji w trakcie roku szkolnego, reorganizacji lub likwidacji szkół, innych przyczyn uzasadnionych potrzebami szkoły.
5. Kursowanie autobusów odbywać się będzie w dni nauki szkolnej.
6. Wykonawca nie będzie naliczał Zleceniodawcy kosztów dodatkowych związanych z dojazdem do miejsca początkowego etapu trasy oraz powrotu z końcowej miejscowości do miejsca parkowania pojazdu.
7. Płatność na podstawie faktury wystawionej w wysokości iloczynu przejechanych kilometrów i stawki za jeden km.
8. Transport uczniów powinien odbywać się pod opieką osób dorosłych, których obecność w pojazdach zapewni Zamawiający.
9. W razie awarii autobusu Wykonawca zapewni zastępczy autobus .
10. Wykonawca zobowiązany jest do kontrolowania trzeźwości kierowców prowadzących autobusy, które przewożą uczniów.
11. Termin płatności faktury minimum 14 dni od daty jej otrzymania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 831039,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 831039,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 831039,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Szczecinie Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 812342924

7.3.3) Ulica: Heyki 4

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-631

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 831039,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Szczecinie Spółka z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 812342924

7.3.3) Ulica: Heyki 4

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-631

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.