eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubań › Bieżąca dostawa wody siecią wodociągową oraz odprowadzenie ścieków istniejącą siecią kanalizacyjną na potrzeby PODR O/Stare Pole

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Bieżąca dostawa wody siecią wodociągową oraz odprowadzenie ścieków istniejącą siecią kanalizacyjną na potrzeby PODR O/Stare Pole

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POMORSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO W LUBANIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003003186

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Maderskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Lubań

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-422

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@podr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podr.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/podr_luban

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Ośrodek Doradztwa Rolniczego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność określona w ustawie z dnia 22 października 2004r. o jednostkach doradztwa rolniczego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżąca dostawa wody siecią wodociągową oraz odprowadzenie ścieków istniejącą siecią kanalizacyjną na potrzeby PODR O/Stare Pole

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d617843-9e64-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00044681

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00086721/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa wody siecią wodociągową oraz odprowadzenie ściekó istniejącą siecią kanalizacyjną na potrzeby PODR O/Stare Pole na czas nieokreślony.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Wybrany wykonawca jest jedynym podmiotem świadczącym dostawę wody i odbiór ścieków w lokalizacji objętej przedmiotem zamówienia. Zamówienie może być zrealizowane wyłącznie przez Centralny Wodociąg Żuławski Sp. z o.o. z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Z uwagi na to uzasadnionym jest udzielenie zamówienia w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PODR/ZAG/SP/34/XI/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 362580,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest bieżącą dostawa wody siecią wodociągową oraz odprowadzenie ścieków istniejącą siecią kanalizacyjną na potrzeby PODR O/Stare Pole

4.5.3.) Główny kod CPV: 65110000-7 - Przesył wody

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CENTRALNY WODOCIĄG ŻUŁAWSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W NOWYM DWORZE GDAŃSKIM

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5792024213

7.3.3) Ulica: Warszawska 28A

7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 82-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 374762,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia - od dnia 01.01.2024 r. na czas nieokreślony zgodnie z art. 435 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.