eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa rękawic oraz odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej



Ogłoszenie z dnia 2023-01-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa rękawic oraz odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA W M. ST. WARSZAWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015314451

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obozowa 43

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-161

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@mpo.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/pn/mpowarszawa/demand/93432/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Usługi komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa rękawic oraz odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96108824-6f17-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00044599

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00495897

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.27.43.2022.KR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 582840,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 - Dostawa rękawic roboczych
1. Umowa będzie realizowana przez okres 6 miesięcy od dnia rozpoczęcia realizacji umowy w oparciu o ceny jednostkowe zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie najkorzystniejszej albo w przypadku, gdy Wykonawca weźmie udział w aukcji elektronicznej - ceny wynikające z ostatniego postąpienia złożonego przez Wykonawcę w trakcie aukcji elektronicznej oraz w oparciu o zamówienia częściowe, które składane będą za pośrednictwem poczty elektronicznej zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy wynikające z realizacji umowy nie może przekroczyć wysokości środków finansowych przyznanych na ten cel (umowy zostaną podpisane na wartość wynikającą z tych właśnie środków, tj. maksymalną nominalną wartość zobowiązania w zakresie poszczególnych zadań). Informacja o wysokości tych środków zostanie podana bezpośrednio przed otwarciem ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.
2. Planowany termin rozpoczęcia realizacji umowy (dla zadania nr 1) to 23.01.2023 r. W przypadku zawarcia umowy po tej dacie, termin rozpoczęcia realizacji umowy będzie liczony od daty złożenia przez Zamawiającego pierwszego zamówienia częściowego, które nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
3. W przypadku, gdy kwota maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy nie zostanie w pełni wykorzystana do czasu zakończenia umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo przedłużenia czasu trwania umowy (na warunkach zaproponowanych w ofercie najkorzystniejszej) do chwili, gdy przyznane środki zostaną wydane, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące.
4. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, zgodnie z rozmiarem i ilością określoną w zamówieniu. Zakup realizowany będzie na podstawie zamówień częściowych, sporządzanych w oparciu o bieżące potrzeby Zamawiającego. Dostarczane rękawice mają posiadać wszyte bądź naniesione informacje o producencie, normach oraz instrukcję użytkowania, przechowywania i konserwacji do każdego rodzaju rękawic.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Część II SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 309020,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 - Dostawa odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej
1. Umowa będzie realizowana przez okres 6 miesięcy od dnia rozpoczęcia realizacji umowy w oparciu o ceny jednostkowe zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie najkorzystniejszej albo w przypadku, gdy Wykonawca weźmie udział w aukcji elektronicznej - ceny wynikające z ostatniego postąpienia złożonego przez Wykonawcę w trakcie aukcji elektronicznej oraz w oparciu o zamówienia częściowe, które składane będą za pośrednictwem poczty elektronicznej zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy wynikające z realizacji umowy nie może przekroczyć wysokości środków finansowych przyznanych na ten cel (umowy zostaną podpisane na wartość wynikającą z tych właśnie środków, tj. maksymalną nominalną wartość zobowiązania w zakresie poszczególnych zadań). Informacja o wysokości tych środków zostanie podana bezpośrednio przed otwarciem ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.
2. Planowany termin rozpoczęcia realizacji umowy (dla zadania nr 2) to 23.01.2023 r. W przypadku zawarcia umowy po tej dacie, termin rozpoczęcia realizacji umowy będzie liczony od daty złożenia przez Zamawiającego pierwszego zamówienia częściowego, które nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
3. W przypadku, gdy kwota maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy nie zostanie w pełni wykorzystana do czasu zakończenia umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo przedłużenia czasu trwania umowy (na warunkach zaproponowanych w ofercie najkorzystniejszej) do chwili, gdy przyznane środki zostaną wydane, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące.
4. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, zgodnie z rozmiarem i ilością określoną w zamówieniu. Zakup realizowany będzie na podstawie zamówień częściowych sporządzonych w oparciu o bieżące potrzeby Zamawiającego. Dostarczany asortyment ma posiadać wszyte informacje o producencie, tkaninie, (potwierdzające spełnienie wymaganej normy w kamizelce ostrzegawczej) oraz instrukcję użytkowania, przechowywania i konserwacji. Termin realizacji zamówienia częściowego wynosi do 7 dni roboczych od dnia jego złożenia przez Zamawiającego.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Część II SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 273820,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 308622,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 310042,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 308622,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „MADA” Kosiec i Wspólnicy spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181625269

7.3.3) Ulica: ul. Słowicza 17

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-170

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 380094,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259284,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 262143,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259284,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANEX spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9492229858

7.3.3) Ulica: ul. Zachodnia 58/60

7.3.4) Miejscowość: Koniecpol

7.3.5) Kod pocztowy: 42-230

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 336798,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W Sekcji VI i Sekcji VIII dla części 1 i części 2 wpisano kwoty brutto.
Podatek VAT wynosi 23%.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.