eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kotla › Dostawa wraz z montażem mebli w budynku Urzędu Gminy w ramach zadania pn. "Przebudowa obiektów użyteczności publicznej"



Ogłoszenie z dnia 2023-01-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa wraz z montażem mebli w budynku Urzędu Gminy w ramach zadania pn. „Przebudowa obiektów użyteczności publicznej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOTLA

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647357

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Głogowska 93

1.4.2.) Miejscowość: Kotla

1.4.3.) Kod pocztowy: 67-240

1.4.4.) Województwo: dolnośląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.4.7.) Numer telefonu: 76 83 18 361

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kotla.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotla.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00044548

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-01-19

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00034881

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania:
Dostawa wraz z montażem mebli w budynku Urzędu Gminy w ramach zadania
pn. „Przebudowa obiektów użyteczności publicznej”.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli oraz ich załadunek
i rozładunek, montaż i rozmieszczenie w pomieszczeniach budynku biurowego Urzędu Gminy (dokładnie wskazanych przez Zamawiającego) zlokalizowanego m. Kotla,
ul. Głogowska 93, Gmina Kotla.
2. Ogólny zakres zamówienia:
2.1. Zakres zamówienia obejmuje:
Dostawę i montaż mebli biurowych
UWAGA
1) Wszystkie oferowane i dostarczone elementy meblowe wraz z wyposażeniem muszą spełniać minimalne wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii zawarte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 1998 r., Nr 148, poz. 973).
2) Wszystkie meble biurowe muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty, w tym:
 Atest higieniczny do stosowania mebli płytowych w obiektach użyteczności publicznej
 Świadectwo badań zgodności wyrobu z wymaganiami bezpieczeństwa, wytrzymałości i trwałości wg norm: PN-EN 14073-3:2006 ; PN-EN 527-3:2004, PN-EN 14074:2006
 Certyfikat ISO fabryki produkującej meble w zakresie:
PN-EN ISO 9001:2015-10 - System Zarządzania Jakością
PN-EN ISO 14001:2015-09 - System Zarządzania Środowiskowego
PN-ISO 45001:2018-06 - System Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy
3) Wszystkie krzesła obrotowe muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty, w tym:
 Atest bezpieczeństwa użytkowania, wytrzymałości, trwałości, stateczności wg norm
PN-EN 1335-1:2004
PN-EN 1335-2:2009
PN-EN 1335-3:2009
PN-EN 1022:2007
 Protokół oceny ergonomicznej
Badanie właściwości ergonomiczno-fizjologicznych zgodnie z: Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe.
2.2. Dodatkowe informacje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:
 dostawa, wniesienie do wskazanych pomieszczeń nowych, najwyższej jakości
i odpowiadających parametrom i rodzajowi wskazanym w specyfikacji technicznej mebli
 zamontowanie, ustawienie z wypoziomowaniem (mebli, z ustaleniem wysokości oraz skręcenie ze sobą wskazanych mebli;
 wykonanie niezbędnych otworów i nacięć;
 wykonanie przedmiotu umowy z należytą starannością , przestrzegania bieżących instrukcji i wskazówek Zamawiającego oraz informowania o dostrzeżonych uchybieniach w trakcie realizacji przedmiotu umowy;
 wymiana wadliwych mebli na własny koszt i ryzyko;
 usunięcie/wywóz na własny koszt pustych opakowań po dostarczonych i zamontowanych meblach i urządzeniach /sprzęcie oraz posprzątanie pozostałości po pracach montażowych;
 dostawa wszystkich elementów niniejszego przedmiotu zamówienia transportem będącym w dyspozycji Wykonawcy, na własny koszt i ryzyko;
 Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa zobowiązany jest do dokonania szczegółowego zwymiarowania zamawianych mebli, wykonania ich zgodnie z opisem, ustalenia szczegółów kolorystyki z użytkownikiem oraz szczegółowego sprawdzenia miejsca realizacji przedmiotu zamówienia.
 Dokonanie ponownego zwymiarowania / weryfikacji wymiarów na obiekcie.
 Przed realizacją umowy należy przedstawić próbniki płyt z których wykonane zostaną meble.
 Wybór kolorystyki oraz zmiana wymiarów mebli o +/- 10% nie będzie mieć wpływu na cenę;
 Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia wykazu asortymentowo-cenowego, tj. wyceny wszystkich pozycji wyposażenia meblowego według wzoru zgodnie
z załącznikiem nr 13 do SWZ.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 11 (OPZ) i załącznik nr 12 (zestawienie ilościowe) do SWZ.
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) nie podlega interpretacji. Jeśli zapisy specyfikacji są zdaniem Wykonawcy niejasne, niepełne, nieprecyzyjne lub błędne, to Wykonawca ma obowiązek zadać pytanie przed złożeniem Oferty. Jeśli Zamawiający określa
w OPZ, że dany element ma posiadać określone cechy, to ten element ma efektywnie pracować z tymi cechami, a nie mieć tylko taką teoretyczną możliwość w konfiguracji innej niż dostarczana. Cechy wymagane w specyfikacji (OPZ) są parametrami minimalnymi.
4. Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
5. W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SWZ nazw producentów produktów lub rozwiązań, wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła pochodzenia lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty i usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę wskazane normy, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ. Przy czym, jeśli Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone w SWZ.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania:
Dostawa wraz z montażem mebli w budynku Urzędu Gminy w ramach zadania
pn. „Przebudowa obiektów użyteczności publicznej”.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli oraz ich załadunek
i rozładunek, montaż i rozmieszczenie w pomieszczeniach budynku biurowego Urzędu Gminy (dokładnie wskazanych przez Zamawiającego) zlokalizowanego m. Kotla,
ul. Głogowska 93, Gmina Kotla.
2. Ogólny zakres zamówienia:
2.1. Zakres zamówienia obejmuje:
Dostawę i montaż mebli biurowych
UWAGA
1) Wszystkie oferowane i dostarczone elementy meblowe wraz z wyposażeniem muszą spełniać minimalne wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii zawarte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 1998 r., Nr 148, poz. 973).
2) Wszystkie meble biurowe muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty, w tym:
 Atest higieniczny do stosowania mebli płytowych w obiektach użyteczności publicznej
 Świadectwo badań zgodności wyrobu z wymaganiami bezpieczeństwa, wytrzymałości i trwałości wg norm: PN-EN 14073-3:2006 ; PN-EN 527-3:2004, PN-EN 14074:2006
3) Wszystkie krzesła obrotowe muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty, w tym:
 Atest bezpieczeństwa użytkowania, wytrzymałości, trwałości, stateczności wg norm
PN-EN 1335-1:2004
PN-EN 1335-2:2009
PN-EN 1335-3:2009
PN-EN 1022:2007
 Protokół oceny ergonomicznej
Badanie właściwości ergonomiczno-fizjologicznych zgodnie z: Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe.
2.2. Dodatkowe informacje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:
 dostawa, wniesienie do wskazanych pomieszczeń nowych, najwyższej jakości
i odpowiadających parametrom i rodzajowi wskazanym w specyfikacji technicznej mebli
 zamontowanie, ustawienie z wypoziomowaniem (mebli, z ustaleniem wysokości oraz skręcenie ze sobą wskazanych mebli;
 wykonanie niezbędnych otworów i nacięć;
 wykonanie przedmiotu umowy z należytą starannością , przestrzegania bieżących instrukcji i wskazówek Zamawiającego oraz informowania o dostrzeżonych uchybieniach w trakcie realizacji przedmiotu umowy;
 wymiana wadliwych mebli na własny koszt i ryzyko;
 usunięcie/wywóz na własny koszt pustych opakowań po dostarczonych i zamontowanych meblach i urządzeniach /sprzęcie oraz posprzątanie pozostałości po pracach montażowych;
 dostawa wszystkich elementów niniejszego przedmiotu zamówienia transportem będącym w dyspozycji Wykonawcy, na własny koszt i ryzyko;
 Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa zobowiązany jest do dokonania szczegółowego zwymiarowania zamawianych mebli, wykonania ich zgodnie z opisem, ustalenia szczegółów kolorystyki z użytkownikiem oraz szczegółowego sprawdzenia miejsca realizacji przedmiotu zamówienia.
 Dokonanie ponownego zwymiarowania / weryfikacji wymiarów na obiekcie.
 Przed realizacją umowy należy przedstawić próbniki płyt z których wykonane zostaną meble.
 Wybór kolorystyki oraz zmiana wymiarów mebli o +/- 10% nie będzie mieć wpływu na cenę;
 Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia wykazu asortymentowo-cenowego, tj. wyceny wszystkich pozycji wyposażenia meblowego według wzoru zgodnie
z załącznikiem nr 13 do SWZ.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 11 (OPZ) i załącznik nr 12 (zestawienie ilościowe) do SWZ.
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) nie podlega interpretacji. Jeśli zapisy specyfikacji są zdaniem Wykonawcy niejasne, niepełne, nieprecyzyjne lub błędne, to Wykonawca ma obowiązek zadać pytanie przed złożeniem Oferty. Jeśli Zamawiający określa
w OPZ, że dany element ma posiadać określone cechy, to ten element ma efektywnie pracować z tymi cechami, a nie mieć tylko taką teoretyczną możliwość w konfiguracji innej niż dostarczana. Cechy wymagane w specyfikacji (OPZ) są parametrami minimalnymi.
4. Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
5. W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SWZ nazw producentów produktów lub rozwiązań, wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła pochodzenia lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty i usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę wskazane normy, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ. Przy czym, jeśli Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone w SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
Stosowne atesty i certyfikaty na oferowane wyposażenie, zgodne z wymogami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia
- Atest higieniczny do stosowania mebli płytowych w obiektach użyteczności publicznej
- Świadectwo badań zgodności wyrobu z wymaganiami bezpieczeństwa, wytrzymałości i trwałości wg norm: PN-EN 14073-3:2006 ; PN-EN 527-3:2004, PN-EN 14074:2006
- Certyfikat ISO fabryki produkującej meble w zakresie:
PN-EN ISO 9001:2015-10 - System Zarządzania Jakością
PN-EN ISO 14001:2015-09 - System Zarządzania Środowiskowego
PN-ISO 45001:2018-06 - System Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy
- Atest bezpieczeństwa użytkowania, wytrzymałości, trwałości, stateczności wg norm
PN-EN 1335-1:2004
PN-EN 1335-2:2009
PN-EN 1335-3:2009
PN-EN 1022:2007
- Protokół oceny ergonomicznej
Badanie właściwości ergonomiczno-fizjologicznych zgodnie z: Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe.

Po zmianie:
Stosowne atesty i certyfikaty na oferowane wyposażenie, zgodne z wymogami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia
- Atest higieniczny do stosowania mebli płytowych w obiektach użyteczności publicznej
- Świadectwo badań zgodności wyrobu z wymaganiami bezpieczeństwa, wytrzymałości i trwałości wg norm: PN-EN 14073-3:2006 ; PN-EN 527-3:2004, PN-EN 14074:2006
- Atest bezpieczeństwa użytkowania, wytrzymałości, trwałości, stateczności wg norm
PN-EN 1335-1:2004
PN-EN 1335-2:2009
PN-EN 1335-3:2009
PN-EN 1022:2007
- Protokół oceny ergonomicznej
Badanie właściwości ergonomiczno-fizjologicznych zgodnie z: Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.