eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łaziska Górne › Utrzymanie parków na terenie Miasta Łaziska Górne



Ogłoszenie z dnia 2021-04-30

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00044520 z dnia 2021-04-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie parków na terenie Miasta Łaziska Górne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łaziska Górne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257601

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Łaziska Górne

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-170

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 323248000

1.5.8.) Numer faksu: 323248006

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@laziska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.laziska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie parków na terenie Miasta Łaziska Górne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41aa9988-9771-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044520

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001356/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Utrzymanie parków na terenie Miasta Łaziska Górne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028392/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

PGKiM jest jednoosobową spółką Miasta Łaziska Górne. Wszystkie udziały w Spółce stanowią własność Miasta Łaziska Górne, co oznacza, że w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Zamawiający sprawuje nad Spółką kontrolę odpowiadającą sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami Spółki, co wynika z aktu przekształcenia PGKIM w Spółkę z o.o. Ponad 90% działalności Spółki dotyczy zadań powierzonych jej przez Zamawiającego. Średni przychód osiągnięty z tej działalności w latach 2018-2020 wynosi 17. 673.511,92 zł, co stanowi 93,71% , natomiast średni przychód osiągnięty przez Spółkę w ramach działalności realizowanej na rzecz innych podmiotów w latach 2018-2020 wynosi 1.186.766,64 zł, co stanowi 6,29%. Przesłanki z art. 214 ust. 1 pkt 11 lit a-c ustawy Pzp zostały spełnione.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZPK.271.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 138563,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis i zakres zadań do wykonania:- grabienie liści łącznie z wygrabianiem liści z żywopłotów – wiosną po roztopach oraz przez cały okres jesienny – 30 426 m2 – 4 razy w trakcie trwania umowy, razem 121 704 m2,- odchwaszczanie ciągów komunikacyjnych w parkach – 3 226 m2 – 2 razy w trakcie trwania umowy, razem 6 452 m2,- koszenie trawników 2 razy w miesiącu z wywozem skoszonej trawy do 12 godzin – 37 749 m2 – 6 razy w trakcie trwania umowy, razem 226 494 m2,- zbieranie odpadów z terenów objętych umową, na bieżąco wraz z opróżnianiem 23 szt. koszy na śmieci trzy razy w tygodniu – 149 razy w trakcie trwania umowy, razem 3 427 szt.,- pielęgnację i wycinkę drzew i krzewów z wyłączeniem starodrzewu – 295 szt. krzewów i 1 095 mb żywopłotów – 2 razy w trakcie trwania umowy, razem 590 szt. krzewów i 2 190 mb żywopłotów,- sprzątanie wyłamanych gałęzi drzew i krzewów z terenów objętych umową,- przekazywanie zebranych odpadów do instalacji zgodnie z zapisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz ustawy o odpadach,- inne prace oraz lokalizacje zlecone przez miasto nie ujęte w przedmiocie zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77313000-7 - Usługi utrzymania parków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77342000-9 - Przycinanie żywopłotów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149561,49

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149561,49

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149561,49

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6350001055

7.3.3) Ulica: Energetyków 5

7.3.4) Miejscowość: Łaziska Górne

7.3.5) Kod pocztowy: 43-170

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149561,49

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-30 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.