Ogłoszenie z dnia 2022-02-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00015764/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-13
- 2022/BZP 00029272/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-21
- 2022/BZP 00035715/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-26
- 2022/BZP 00099683/01 - Wynik z dnia 2022-03-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
(DFP.271.147.2021.DB) Asysta techniczna sprzętu serwerowego oraz oprogramowania posiadanego przez Szpital Uniwersytecki w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL UNIWERSYTECKI W KRAKOWIE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288685
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 36
1.4.2.) Miejscowość: Kraków
1.4.3.) Kod pocztowy: 31-501
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.4.7.) Numer telefonu: 012 424 71 21
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dobochenek@su.krakow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.su.krakow.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00044319
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-02-02
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00015764/03
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 03
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.5. Wartość części (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
25439,93
Po zmianie:
20561,88
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.5. Wartość części (Część zamówienia nr 7) Przed zmianą:
41979,38
Po zmianie:
20989,69
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1.5. Wartość zamówienia Przed zmianą:
465574,09
Po zmianie:
439706,35
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Okres realizacji - miesiące
Po zmianie:
Okres realizacji - dni
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
12
Po zmianie:
364
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Okres realizacji - miesiące
Po zmianie:
Okres realizacji - dni
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
12
Po zmianie:
364
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
Okres realizacji - miesiące
Po zmianie:
Okres realizacji - dni
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
12
Po zmianie:
364
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 4, Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
Okres realizacji - miesiące
Po zmianie:
Okres realizacji - dni
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 4, Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
12
Po zmianie:
364
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 5, Część zamówienia nr 5) Przed zmianą:
Okres realizacji - miesiące
Po zmianie:
Okres realizacji - dni
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 5, Część zamówienia nr 5) Przed zmianą:
12
Po zmianie:
364
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 6, Część zamówienia nr 6) Przed zmianą:
Okres realizacji - miesiące
Po zmianie:
Okres realizacji - dni
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 6, Część zamówienia nr 6) Przed zmianą:
12
Po zmianie:
364
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 7, Część zamówienia nr 7) Przed zmianą:
Okres realizacji - miesiące
Po zmianie:
Okres realizacji - dni
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 7, Część zamówienia nr 7) Przed zmianą:
12
Po zmianie:
169
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 8, Część zamówienia nr 8) Przed zmianą:
Okres realizacji - miesiące
Po zmianie:
Okres realizacji - dni
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 8, Część zamówienia nr 8) Przed zmianą:
12
Po zmianie:
364
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Umowy zostaną zawarte do czasu wyczerpania kwoty wynagrodzenia umownego jednak nie dłużej niż przez okres 12 miesięcy od dnia:
Część 1 : termin realizacji zamówienia nie wcześniej niż od dnia 31.03.2022 r.
Część 2 : termin realizacji zamówienia nie wcześniej niż od dnia 11.07.2022 r.
Część 3 : termin realizacji zamówienia nie wcześniej niż od dnia 01.07.2022 r.
Część 4 : termin realizacji zamówienia nie wcześniej niż od dnia 28.03.2022 r.
Część 5 : termin realizacji zamówienia nie wcześniej niż od dnia 11.05.2022 r.
Część 6 : termin realizacji zamówienia nie wcześniej niż od dnia 05.04.2022 r.
Część 7 : termin realizacji zamówienia nie wcześniej niż od dnia 15.05.2022 r.
Część 8 : termin realizacji zamówienia nie wcześniej niż od dnia 21.07.2022 r.
Po zmianie:
Umowy zostaną zawarte do czasu wyczerpania kwoty wynagrodzenia umownego od dnia:
Część 1: termin realizacji zamówienia nie wcześniej niż od dnia 31.03.2022 r. przez okres: 364 dni
Część 2: termin realizacji zamówienia nie wcześniej niż od dnia 11.07.2022 r. przez okres: 364 dni
Część 3: termin realizacji zamówienia nie wcześniej niż od dnia 01.07.2022 r. przez okres 122 dni - dla kontraktu serwisowego PL-P1633-05 oraz dla kontraktu serwisowego PL-P1633-06 nie wcześniej niż od dnia 1 lipca 2022 r. przez okres: 364 dni
Część 4: termin realizacji zamówienia nie wcześniej niż od dnia 28.03.2022 r. przez okres: 364 dni
Część 5: termin realizacji zamówienia nie wcześniej niż od dnia 11.05.2022 r. przez okres: 364 dni
Część 6: termin realizacji zamówienia nie wcześniej niż od dnia 05.04.2022 r. przez okres: 364 dni
Część 7: termin realizacji zamówienia nie wcześniej niż od dnia 15.05.2022 r. przez okres: 169 dni
Część 8: termin realizacji zamówienia nie wcześniej niż od dnia 21.07.2022 r. przez okres: 364 dni
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-02-08 09:00
Po zmianie:
2022-02-10 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-02-08 09:01
Po zmianie:
2022-02-10 09:01
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-03-09
Po zmianie:
2022-03-11
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wymiana stolarki okiennej, drzwiowej i witryn w lokalach użytkowych, w podziale na 11 części
- 169.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług serwisu agregatów i szaf klimatyzacyjnych oraz klimakonwektorów w Narodowym Centrum Promieniowania Synchrotronowego SOLARIS.
- Ochrona osób i mienia podczas trwania imprez sportowych organizowanych przez Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie w 2024 roku - etap II
- 183.2024 Wyłonienie wykonawcy na dostawę mikroskopu polaryzacyjnego na potrzeby Instytutu Archeologii UJ.
- Zakup autobusu na potrzeby uczniów z dysfunkcją wzroku z Centrum dla Niewidomych i Słabowidzących w Krakowie przy ul. Tynieckiej 6
- Wymiana oświetlenia na hali produkcyjno-magazynowej B 1.2 oraz wymiana RG nN w kompleksie C zlokalizowanych na terenie Business Park Nad Drwiną w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedłużenie gwarancji i wsparcia na przełączniki sieciowe oraz Przedłużenie gwarancji i wsparcia dla systemu zabezpieczeń sieciowych
- Dostawa macierzy dyskowej z biblioteką taśmową oraz kontraktów serwisowych dla urządzeń CISCO.
- Przedłużenie wsparcia technicznego w ramach posiadanych przez Zamawiającego licencji 3 additional years of Basic maintenance prepaid for Veeam Data Platform Foundation Enterprise
- Dostawa pakietu usług wsparcia producenta oprogramowania dla posiadanych przez Zamawiającego produktów Microsoft przez okres 12 miesięcy
- Wsparcie techniczne dla posiadanego zintegrowanego systemu informatycznego zarządzającego jednostką medyczną (system OPTIMED NXT)
- Zakup usługi wsparcia producenta dla posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Veeam Backup & Replication Perpetual Universal License Enterprise Plus Edition na 100 maszyn wirtualnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.