eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › "Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego"



Ogłoszenie z dnia 2021-04-30


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00044217 z dnia 2021-04-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Leszno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kazimierza Karasia 15

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 655206216

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bpw@leszno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.leszno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6420b325-7c29-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044217

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003628/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 3 „Energia”, Działania 3.3 „Wspieranie strategii niskoemisyjnych w tym mobilność miejska”, Poddziałania 3.3.1 „Inwestycje w obszarze transportu miejskiego”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012970/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.05.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 527000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 9663,93 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Budowa oświetlenia ulicznego na ul. Kurkowej w Lesznie”,Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania. „Budowa oświetlenia ulicznego na ul. Kurkowej w Lesznie”,Nadzorowane roboty budowlane współfinansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 3 „Energia”, Działania 3.3 „Wspieranie strategii niskoemisyjnych w tym mobilność miejska”, Poddziałania 3.3.1 „Inwestycje w obszarze transportu miejskiego”.Opis zadania inwestycyjnego:W ramach zadania planuje się wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego na ul. Kurkowej zgodnie z opracowanym projektem budowlanym, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ do postępowania przetargowego nr IN.271.10.2020.AJ. W ramach zadania nastąpi budowa oświetlenia ulicznego na ul. Kurkowej w Lesznie, która swym zakresem obejmujew szczególności:− wytyczenie geodezyjne trasy kabla,− wytyczenie wykopów ręcznie i/lub mechanicznie,− wykonanie przecisku,− nasypanie piasku do wykopu,− ułożenie rur osłonowych,− ułożenie kabla w wykopie,− wykonanie pomiarów kontrolnych kabla,− nasypanie piasku i ułożenie folii ochronnych,− zasypanie wykopu,− montaż instalacji oświetlenia zewnętrznego – 32 szt.,− montaż instalacji uziemiającej,− wykonanie pomiarów kontrolnych,− załączenie napięcia. Szczegółowy zakres robót budowlanych i sposób ich wykonania jest opisany w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych- STWiOR i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://bip.leszno.pl/przetarg/7770/in-271-10-2020-aj (strona z postępowaniem przetargowym dot. Budowy oświetlenia ulicznego na ul. Kurkowej w Lesznie- znak sprawy IN.271.10.2020.AJ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

4.5.5.) Wartość części: 5136,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Modernizacja sieci oświetlenia zewnętrznego na terenie zajezdni Miejskiego Zakładu Komunikacji w Lesznie”,Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Modernizacja sieci oświetlenia zewnętrznego na terenie zajezdni Miejskiego Zakładu Komunikacji w Lesznie”,Nadzorowane roboty budowlane współfinansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 3 „Energia”, Działania 3.3 „Wspieranie strategii niskoemisyjnych w tym mobilność miejska”, Poddziałania 3.3.1 „Inwestycje w obszarze transportu miejskiego”.Opis zadania inwestycyjnego:W ramach zadania planuje się wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji sieci oświetlenia zewnętrznego na terenie zajezdni MZK zgodnie z opracowanym projektem budowlanym, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ do postępowania przetargowego nr IN.271.26.2020.AJ. W ramach zadania nastąpi modernizacja sieci oświetlenia zewnętrznego na terenie zajezdni MZK w Lesznie, która swym zakresem obejmuje w szczególności:Roboty przygotowawcze:- Szczegółowe zapoznanie się z projektem,- Wizja lokalna w terenie,- Wyznaczenie tras instalacji elektrycznej,- Wyznaczenie miejsca na składowanie materiałów,- Zwiezienie materiału,- Zawiadomienie inspektora nadzoru o przystąpieniu do robót elektrycznych.Roboty montażowe:- Wykopy kablowe,- Układanie kabli,- Wykonanie kanalizacji kablowej,- Montaż szafki oświetleniowej,- Demontaż kamer do ponownego montażu,- Demontaże słupów i opraw,- Montaż słupów i opraw – 18szt.,- Montaż istniejących kamer,- Wykonanie połączeń instalacji,- Wykonanie pomiarów elektrycznych,- Regulacja i uruchomienie urządzeń,- Odbiór techniczny,- Wykonanie dokumentacji powykonawczej.Szczegółowy zakres robót budowlanych i sposób ich wykonania jest opisany w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych- STWiORB i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://bip.leszno.pl/przetarg/7776/modernizacja-sieci-oswietlenia-zewnetrznego-na-terenie-zajezdni-miejskiego-zakladu-komunikacji-w-lesznie (strona z postępowaniem przetargowym dot. Modernizacji sieci oświetlenia zewnętrznego na terenie zajezdni Miejskiego Zakładu Komunikacji w Lesznie - znak sprawy IN.271.26.2020.AJ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

4.5.5.) Wartość części: 4527,03 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5200,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36900,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5200,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Projektowa "STANLUKS" Stanisław Łukasiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 779-103-04-77

7.3.3) Ulica: Newtona 8 B m. 40

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-161

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5200,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4800,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36900,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4800,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Projektowa "STANLUKS" Stanisław Łukasiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 779-103-04-77

7.3.3) Ulica: Newtona 8 B m. 40

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-161

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4800,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-30 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.