eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baranów › "Dostawa mebli i wyposażenia wraz z montażem w Zespole Szkół im. Powstańców Wielkopolskich w Baranowie"



Ogłoszenie z dnia 2021-04-30


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00044187 z dnia 2021-04-30

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Dostawa mebli i wyposażenia wraz z montażem w Zespole Szkół im. Powstańców Wielkopolskich w Baranowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA BARANÓW

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855529

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Rynek 21

1.4.2.) Miejscowość: Baranów

1.4.3.) Kod pocztowy: 63-604

1.4.4.) Województwo: wielkopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.7.) Numer telefonu: 62 78 10 400

1.4.8.) Numer faksu: 62 78 10 405

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@baranow.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.baranow.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044187

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-04-30

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00042266/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.1.2. Numer referencyjny

Przed zmianą:
GP.ZP.272.1.2021

Po zmianie:
GP.ZP.271.1.2021

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę mebli i wyposażenia wraz z montażem do Zespołu Szkół im. Powstańców Wielkopolskich w Baranowie. 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) dostawę wraz z montażem należy wykonać w budynku kompleksu sportowo –oświatowego w Zespole Szkół mim. Powstańców Wielkopolskich w Gminie Baranów zlokalizowanym pod adresem: ul. Orlika 2, 63-604 Baranów. 2) dostawę fabrycznie nowego wyposażenia tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, w zakresie określonym w załączniku nr 8 (Formularz cenowy), do SWZ, wraz z jego transportem, wniesieniem, ustawieniem i zamontowaniem, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego; 3) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim; 4) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia;5) gwarancję jakości udzieloną na okres zgodny z treścią § 5 umowy oraz wynikający z oferty Wykonawcy na dostarczone wyposażenie i na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi dostarczonymi wraz z elementami wyposażenia; 6) bezpłatny serwis w okresie gwarancji zapewniający sprawne działanie i funkcjonowanie dostarczonego wyposażenia oraz umożliwiający zachowanie udzielonej gwarancji;7) dostawę i montaż poszczególnych mebli w terminie wskazanym w umowie. Wniesienie do sal oraz pomieszczeń, w których będą montowane i ustawiane poszczególne rodzaje mebli wskazane Wykonawcy na miejscu przez pracownika szkoły (dyrektora szkoły lub zastępcę dyrektora) w dniu dostawy;8) Istnieje również możliwość wskazania pomieszczeń (które będą meblowane) wcześniej na etapie przygotowywania oferty.9) Wszystkie oferowane przedmioty wskazane w tabeli winny posiadać karty katalogowe produktu, które należy złożyć wraz z ofertą.2. Termin wykonania zamówienia:Termin realizacji zamówienia wynosi: 9 tygodni od dnia podpisania umowy.Dostawę i montaż mebli oraz wyposażenia w budynku szkoły będzie można rozpocząć nie wcześnie niż 1 lipca 2021 r3. Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi: 1) posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem do użytkowania w palcówkach edukacyjnych, w języku polskim tj.:a. Meble - PN-EN 16121+A1:2017 b. Stoły i krzesła - PN-EN 1729-1:2016-02, PN-EN 1729-2+A1:2016-02 c. Pianki, kanapy, siedziska - Atest PZH, ISO 17050-1, 2) odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SWZ, 3) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U z 2016 r., poz. 2047) wraz z aktami wykonawczymi.4. Dostawa wyposażenia stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia odbędzie się na ryzyko i koszt Wykonawcy. 5. Wykonawca dostarczy na etapie składania ofert karty katalogowe produktu dla każdego rodzaju przedmiotu objętego dostawą.6. Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy na swój koszt wszelkich uszkodzeń wyrządzonych na miejscu dostawy spowodowanych montażem lub wnoszeniem mebli tj. między innymi: uszkodzenia ścian, otarcia ścian, wyszczerbienia stolarki drzwiowej itp.7. Dostawa i montaż wyposażenia, musi się odbywać w godzinach ustalonych z Zamawiającym 8. Całość dostarczonego wyposażenia, winna być przed odbiorem złożona (zamontowana) wniesiona, ustawiona i przygotowana do użytkowania zgodnie ze swoim przeznaczeniem.9. Gwarancję jakości udzieloną na okres zgodny z treścią § 5 umowy na wszystkie dostarczone przedmioty, na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi dostarczonymi wraz z elementami wyposażenia.10. Posprzątanie sal i pomieszczeń Zamawiającego, w których realizowany będzie montaż łącznie z wyniesieniem i zagospodarowaniem na koszt Wykonawcy zużytych opakowań.

Po zmianie:
Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę mebli i wyposażenia wraz z montażem do Zespołu Szkół im. Powstańców Wielkopolskich w Baranowie. 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) dostawę wraz z montażem należy wykonać w budynku kompleksu sportowo –oświatowego w Zespole Szkół mim. Powstańców Wielkopolskich w Gminie Baranów zlokalizowanym pod adresem: ul. Orlika 2, 63-604 Baranów. 2) dostawę fabrycznie nowego wyposażenia tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, w zakresie określonym w załączniku nr 8 (Formularz cenowy), do SWZ, wraz z jego transportem, wniesieniem, ustawieniem i zamontowaniem, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego; 3) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim; 4) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia;5) gwarancję jakości udzieloną na okres zgodny z treścią § 5 umowy oraz wynikający z oferty Wykonawcy na dostarczone meble i wyposażenie; 6) bezpłatny serwis w okresie gwarancji zapewniający sprawne działanie i funkcjonowanie dostarczonego wyposażenia oraz umożliwiający zachowanie udzielonej gwarancji;7) dostawę i montaż poszczególnych mebli w terminie wskazanym w umowie. Wniesienie do sal oraz pomieszczeń, w których będą montowane i ustawiane poszczególne rodzaje mebli wskazane Wykonawcy na miejscu przez pracownika szkoły (dyrektora szkoły lub zastępcę dyrektora) w dniu dostawy;8) Istnieje również możliwość wskazania pomieszczeń (które będą meblowane) wcześniej na etapie przygotowywania oferty.9) Wszystkie oferowane przedmioty wskazane w tabeli winny posiadać karty katalogowe produktu, które należy złożyć wraz z ofertą.2. Termin wykonania zamówienia:Termin realizacji zamówienia wynosi: 9 tygodni od dnia podpisania umowy.Dostawę i montaż mebli oraz wyposażenia w budynku szkoły będzie można rozpocząć nie wcześnie niż 1 lipca 2021 r3. Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi: 1) posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem do użytkowania w palcówkach edukacyjnych, w języku polskim tj.:a. Meble - PN-EN 16121+A1:2017 b. Stoły i krzesła - PN-EN 1729-1:2016-02, PN-EN 1729-2+A1:2016-02 c. Pianki, kanapy, siedziska - Atest PZH, ISO 17050-1, 2) odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SWZ, 3) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U z 2016 r., poz. 2047) wraz z aktami wykonawczymi.4. Dostawa wyposażenia stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia odbędzie się na ryzyko i koszt Wykonawcy. 5. Wykonawca dostarczy na etapie składania ofert karty katalogowe produktu dla każdego rodzaju przedmiotu objętego dostawą, ułożone i ponumerowane w kolejność zgodnej z numeracją znajdującą się w opisie przedmiotu zamówienia wraz z podaniem nazwy producenta. Karty katalogowe mają potwierdzać czy zaproponowany (zaoferowany) mebel spełnia wymagania SWZ.6. Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy na swój koszt wszelkich uszkodzeń wyrządzonych na miejscu dostawy spowodowanych montażem lub wnoszeniem mebli tj. między innymi: uszkodzenia ścian, otarcia ścian, wyszczerbienia stolarki drzwiowej itp.7. Dostawa i montaż wyposażenia, musi się odbywać w godzinach ustalonych z Zamawiającym 8. Całość dostarczonego wyposażenia, winna być przed odbiorem złożona (zamontowana) wniesiona, ustawiona i przygotowana do użytkowania zgodnie ze swoim przeznaczeniem.9. Wykreślony.10. Posprzątanie sal i pomieszczeń Zamawiającego, w których realizowany będzie montaż łącznie z wyniesieniem i zagospodarowaniem na koszt Wykonawcy zużytych opakowań.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2)

Przed zmianą:
Gwarancja

Po zmianie:
Okres przedłużonej gwarancji

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
Warunek zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno świadczenie polegające na dostawie mebli szkolnych i pomocy dydaktycznych szkolnych o wartości 300.000 zł brutto

Po zmianie:
Warunek zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno świadczenie polegające na dostawie mebli szkolnych o wartości 300.000 zł brutto

2021-04-30 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.