Ogłoszenie z dnia 2023-01-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00492360/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżąca konserwacja dróg gminnych o nawierzchni żwirowej i gruntowej na terenie Gminy Wieliszew
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELISZEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270577
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliszew
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-135
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@wieliszew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliszew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.wieliszew.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżąca konserwacja dróg gminnych o nawierzchni żwirowej i gruntowej na terenie Gminy Wieliszew2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ea91f20-7a20-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00044181
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040847/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Bieżąca konserwacja dróg gminnych o nawierzchni gruntowej i żwirowej i bitumicznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00492360
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.39.2022.AZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1077017,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje:
a) Równanie dróg:
- Naprawy dróg gruntowych wykonywane mechanicznie - profilowanie wraz z zagęszczaniem– szacunkowa ilość do wykonania wynosi około 500 000 m2;
- Naprawy dróg gruntowych wykonywane mechanicznie - spulchnienie podłoża, profilowanie i zagęszczanie – szacunkowa ilość do wykonania wynosi około 20 000 m2;
b) Uzupełnianie nierówności i zagłębień w nawierzchni nieutwardzonej drogi tj.:
- Nawierzchnia żwirowa z pospółki drogowej – górna warstwa jezdni rozścielana mechanicznie - grubość po zagęszczeniu ok 4 cm - szacunkowa ilość do wykonania wynosi około 10 000 m2;
- Nawierzchnia z granulatu destruktu asfaltowego – górna warstwa jezdni - grubość po zagęszczeniu ok 4 cm - szacunkowa ilość do wykonania wynosi około 90 000 m2;
- Nawierzchnia z kamienia łamanego 0-31,5 mm – warstwa górna z tłucznia - grubość po zagęszczeniu ok 4 cm - szacunkowa ilość do wykonania wynosi około 3 000 m2;
- Nawierzchnia z betonu kruszonego 0-31,5 mm- warstwa górna z tłucznia - grubość po zagęszczeniu ok 4 cm - szacunkowa ilość do wykonania wynosi około 3 000 m2;
c) Naprawa poboczy:
Mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 10 cm z utylizacją urobku po stronie Wykonawcy – szacunkowa ilość do wykonania wynosi około 300 m2;
Ilość zleconych Wykonawcy do realizacji robót będzie wynikać z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega, że przedstawione ilości prac do wykonania są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie w razie zaistnienia takiej potrzeby ze strony Zamawiającego, z jednoczesnym zachowaniem cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1314255,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2001333,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1314255,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Handlowy Adam jasiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 125-095-07-66
7.3.3) Ulica: ul. Jana Pawła II 39
7.3.4) Miejscowość: Poświętne
7.3.5) Kod pocztowy: 05-326
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usługowo-Handlowy - Adam Jasiński
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usługowo-Handlowy - Adam Jasiński
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1314255,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI WIELISZEW
więcej: przetargi WIELISZEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżąca eksploatacja sieci kanalizacji deszczowej w obrębie administracyjnym Gminy Miasta Reda.
- Przebudowa drogi gminnej nr 161018W Piaseczno-Kalina
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 107957B w miejscowościach Osipy-Kolonia, Osipy-Wydziory Pierwsze, Osipy-Zakrzewizna
- Przebudowa drogi gminnej na działce nr ewid. 476/4 w m. Zgórsko, obręb geod. Zagrody
- "Modernizacja drogi powiatowej Nr 1183 N w miejscowości Gulbity"
- "Przebudowa drogi gminnej nr 164027 N w miejscowości Niedźwiedź"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.