Ogłoszenie z dnia 2021-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00016687/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00043805 z dnia 2021-04-29 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA CHODNIKÓW PRZY DROGACH POWIATOWYCH W MIEJSCOWOŚCIACH KISIELÓW I SIENNÓW W FORMULE ZAPROJEKTUJ - WYBUDUJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZARZECZE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900542
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Długa 7
1.5.2.) Miejscowość: Zarzecze
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-205
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 166401529
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugzarzecze@post.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazarzecze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zarzecze.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA CHODNIKÓW PRZY DROGACH POWIATOWYCH W MIEJSCOWOŚCIACH KISIELÓW I SIENNÓW W FORMULE ZAPROJEKTUJ - WYBUDUJ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58d3c100-8310-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043805
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000302/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa chodników przy drogach powiatowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016687/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 295708,46 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa chodników przy drogach powiatowych w formule zaprojektuj – wybuduj na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego przedmiotowej inwestycji, która obejmuje w szczególności wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę chodników w miejscowościach Kisielów i Siennów.Wykonawca uzyska na swój koszt wszelkie wymagane zgodnie z przepisami prawa dokumenty, uzgodnienia, badania, opracowania, zgody, warunki, decyzje i pozwolenia niezbędne do przygotowania prac projektowych (projektu budowlanego i wykonawczego), uzyskania pozwolenia na budowę, rozpoczęcia i przeprowadzenia oraz odbioru prac budowlanych. Część 1 obejmuje budowę 353 mb chodnika przy drodze powiatowej P1618 „Kisielów – Cieszacin Mały” w Kisielowie w km 0+200 – 0+553 – strona lewa, na działce nr 172. Zakres robót składa się z następujących elementów: roboty przygotowawcze; roboty rozbiórkowe; roboty ziemne; studnie rewizyjne; kolektor kanalizacji deszczowej – 353 mb; wpusty deszczowe z przykanalikami; krawężniki i obrzeża; chodnik – 388,5 m2; zjazdy indywidualne – 94 m2; poszerzenie jezdni – 176,5 m2.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 218426,46 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa chodników przy drogach powiatowych w formule zaprojektuj – wybuduj na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego przedmiotowej inwestycji, która obejmuje w szczególności wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę chodników w miejscowościach Kisielów i Siennów.Wykonawca uzyska na swój koszt wszelkie wymagane zgodnie z przepisami prawa dokumenty, uzgodnienia, badania, opracowania, zgody, warunki, decyzje i pozwolenia niezbędne do przygotowania prac projektowych (projektu budowlanego i wykonawczego), uzyskania pozwolenia na budowę, rozpoczęcia i przeprowadzenia oraz odbioru prac budowlanych. Część 2 obejmuje budowę 120 mb chodnika przy drodze powiatowej P1622 „Rożniatów - Siennów” w Siennowie w km 1+620 – 1+500 – strona prawa, na działce nr 740.Zakres robót składa się z następujących elementów: roboty przygotowawcze; roboty rozbiórkowe; roboty ziemne; studnie rewizyjne; kolektor kanalizacji deszczowej – 120 mb; wpusty deszczowe z przykanalikami; krawężniki i obrzeża; chodnik – 132,75 m2; zjazdy indywidualne – 31,5 m2; poszerzenie jezdni – 60 m24.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 77282,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 241064,87
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319308,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 241064,87
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa Hubert Ślimak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366202912
7.3.3) Ulica: Bachów 189
7.3.4) Miejscowość: Babice
7.3.5) Kod pocztowy: 37-754
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 241064,87
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86156,27
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118695,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86156,27
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa Hubert Ślimak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366202912
7.3.3) Ulica: Bachów 189
7.3.4) Miejscowość: Babice
7.3.5) Kod pocztowy: 37-754
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86156,27
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-04-29 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
- Nadbudowa budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży Filii w Wysokiem Mazowieckiem o piętro oraz modernizacja (przebudowa) parteru
- Poprawa dostępności komunikacyjnej - przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
- Przebudowa budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42
- Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
- Modernizacja Pałacu Męcińskich w Działoszynie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.